FC Groningen gaat mogelijk verder met Marvin Peersman

FC Groningen 'onderzoekt de toekomst' met verdediger: 'Gesprek gepland'

9Reacties

Marvin Peersman blijft mogelijk bij FC Groningen. Zijn contract loopt in juni af en tot op heden bleef het stil rondom de 35-jarige verdediger, maar directeur Frank van Mosselveld heeft de intentie om een akkoord te bereiken met Peersman.

Van Mosselveld vertelt dat in gesprek met RTV Noord. "Met Marvin onderzoeken we de toekomst. Hij zou zeker nog een rol kunnen spelen bij FC Groningen. Volgende week staat er een gesprek gepland met zijn zaakwaarnemer om daarover te praten."

"Alle opties liggen momenteel nog op tafel. We hebben enorm veel respect voor wat hij de afgelopen drie jaar bij de club heeft gepresteerd. Marvin is een belangrijke speler die ook zo goed met zijn lichaam omgaat. Het belangrijkste is wat hij zelf wil. Dat weten we op dit moment nog niet, dus daar gaan we met elkaar over in gesprek."

Peersman is sinds medio 2023 actief in de Euroborg. Eerder kwam de routinier uit voor onder meer FC Dordrecht en Cambuur. Eerder deze maand werd bekend dat Hidde Jurjus en Mats Seuntjens definitief wél vertrekken. Ook kwam donderdag naar buiten dat clubicoon Henk Veldmate afscheid neemt.