
PSV'er dolblij na ontvangen WK-oproep: 'Voor elke minuut vechten voor het embleem'
Anass Salah-Eddine kan zijn geluk niet op na zijn WK-oproep. De Marokkaanse bondscoach Mohamed Ouahbi maakte onlangs zijn 26-koppige WK-selectie bekend en had daarin onder meer plek voor de PSV-verdediger. Ook ploeggenoot in Eindhoven Ismael Saibari heeft een oproep gekregen.
'Een droom die uitkomt: spelen voor mijn land op het WK', schrijft Salah-Eddine op zijn Instagram. 'Als je de jongere ik, het kind dat deze wedstrijden keek en in stilte droomde, had verteld dat mijn naam ooit op die lijst zou staan… dan had ik je waarschijnlijk niet geloofd. Maar hier zijn we dan', vervolgt de PSV'er.
'Aan mijn familie, coaches, teamgenoten en iedereen om me heen: bedankt dat jullie me hebben gesteund, begeleid en me met beide benen op de grond hebben gehouden. Aan de fans, in Marokko en overal ter wereld… bedankt voor de steun, de gebeden, de liefde. Ik voel het, ik draag het met me mee en ik neem het niet voor vanzelfsprekend aan.'
Salah-Eddine laat weten helemaal klaar te zijn voor het WK. 'Nu is het tijd om met trots te spelen, voor elke minuut te vechten en alles te geven voor het embleem. Eén natie. Eén droom', zo valt te lezen.
Check nu de nieuwste aflevering van Studio Oranje over de definitieve WK-selectie van het Nederlands elftal!


















