
Verweij verwacht Ajax-exit: 'Denk niet dat hij daar genoegen mee gaat nemen'
Mike Verweij verwacht dat Oscar García niet zal terugkeren als de trainer van Jong Ajax. De Spaanse oefenmeester begon in februari in zijn functie bij het beloftenelftal, maar werd al snel doorgeschoven naar de hoofdmacht van Ajax.
Hoewel García nog een contract heeft, verwacht de journalist niet dat hij terug zal keren in die functie. Eerder op vrijdag werd duidelijk dat Ajax momenteel in gesprek is met Girona-trainer Michel. "Ik proefde na de wedstrijden in de play-offs aan alles dat hij geen genoegen gaat nemen met een functie bij Jong Ajax", aldus Verweij in de podcast Kick-off.
"Hij wilde daar geen antwoord op geven, maar als je daarvoor openstaat, geef je daar gewoon antwoord op", vervolgt de journalist van De Telegraaf. "Ik heb zomaar het idee dat hij naar een andere uitdaging gaat kijken."
Woensdag werd al bekend dat García mogelijk zijn trainerscarrière kan vervolgen in België. Volgens transferjournalist Sacha Tavolieri zou hij op de lijst van Anderlecht staan om de vacature voor het trainerschap in te nemen.

















