
VP-voetbalkantine: 'Paris Saint-Germain wint volgend jaar derde CL-titel op rij'
De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden te praten en wat te drinken. De VP-Voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp besproken mag worden.
Stelling 1: 'Memphis is de ideale eerste spits voor Oranje op dit WK'
Stelling 2: 'Arsenal gaat zijn eerste CL-titel ooit pakken'
Stelling 3: 'PSG gaat voorbeeld Ajax en Real volgen en derde CL op rij winnen'

















