Ophef over vermeende handsbal Saka: 'PSG bestolen'

Champions League-kijkers vol ongeloof na vermeend penaltymoment

27Reacties

Paris Saint-Germain is een strafschop ontnomen in de Champions League-finale tegen Arsenal. Dat is althans het oordeel van veel kijkers. Zij vinden dat de bal op de stip had gemoeten na een (dubbele) handsbal van Bukayo Saka.

Saka kreeg de bal na achttien minuten ongelukkig op de hand. De aanvaller van The Gunners wilde uitverdedigen, maar trapte mis. De spelers van PSG vroegen om een penalty, maar de VAR greep niet in. Franse media schreeuwen moord en brand, maar ook veel kijkers menen dat de ploeg van coach Luis Enrique is bestolen. Of zij een punt hebben, is de vraag.