
Chelsea deelt kort na verloren Champions League-finale sneertje uit aan Arsenal
Chelsea heeft zout in de wonde gestrooid bij Arsenal na de verloren Champions League-finale tegen Paris Saint-Germain. Kort na het eindsignaal in Boedapest deden The Blues een oproep om 'London’s Home of Trophies' te bezoeken, oftewel Stamford Bridge.
Arsenal kwam zaterdag nog wel op voorsprong door een snelle goal van Kai Havertz, maar na iets meer dan een uur maakte Ousmane Dembélé gelijk uit een strafschop. Na een zenuwslopende finale trok PSG uiteindelijk na strafschoppen aan het langste eind. Gabriel Magalhães miste de beslissende penalty namens de ploeg van manager Mikel Arteta. Slechts tien minuten later deelde Chelsea een opvallende post.
The Blues brachten de rondleidingen op Stamford Bridge onder de aandacht. 'Kom en bezoek Londen's thuis van trofeeën', luidde de boodschap op X. Gezien de timing lijkt het overduidelijk een sneer aan de stadgenoot. In tegenstelling tot Arsenal wist Chelsea de Champions League al twee keer te winnen, in 2012 en 2021. The Gunners wonnen wel meer Premier League-titels, veertien om zes.

















