
Oranje-international deelt op eerste dag van WK-voorbereiding heugelijk babynieuws
Jan Paul van Hecke en zijn vriendin Sofie worden ouders van een tweeling, zo maakt het stel zondag bekend via Instagram. De tienvoudig Oranje-international maakt het nieuws met zijn vriendin bekend in hetzelfde weekend dat het Nederlands elftal bij elkaar komt voor het WK in Amerika.
Voor de verdediger van Brighton & Hove Albion wordt het een drukke zomer. Van Hecke meldde zich dit weekend in Zeist en reist binnenkort met het Nederlands elftal af naar Amerika voor het WK. De verdediger zal ongetwijfeld veel in contact staan met het thuisfront, want zijn vriendin is momenteel zwanger van een tweeling, zo maakt het stelt zondag bekend.
Het stel maakt het heuglijke nieuws bekend met een foto op Instagram. Het tweetal staat op de foto geposeerd op het strand. 'Een droom die uitkomt, keer twee. Dankbaar om een tweeling onderweg te hebben', valt te lezen onder de foto. Onder anderen Micky van de Ven en Bart Verbruggen reageren met een hartje op de Instagram-post.
Van Hecke speelde tot dusver pas tien interlands voor het Nederlands elftal en werd bovendien nog geen één keer geselecteerd voor een eindtoernooi. Op het EK van 2024 maakte de verdediger ook geen deel uit van de selectie. Van Hecke kende een uitstekend seizoen bij Brighton en werd met zijn ploeg achtste in de Premier League.

















