
Daily Mail publiceert beelden van vlak voor het ongeluk van Raheem Sterling
Daily Mail heeft beelden van vlak voor de crash van Raheem Sterling gepubliceerd. Donderdagochtend werd de Engelse aanvaller, die nog officieel onder contract staat bij Feyenoord, opgepakt op verdenking van het rijden onder invloed van drugs.
Sterling knalde donderdag met zijn Lamborghini tegen de vangrail. Naar verluidt weigerde de oud-speler van Liverpool, Manchester City, Chelsea en Arsenal een drugstest af te leggen. Sterling is inmiddels op borgtocht vrijgelaten. Daily Mail schrijft dat Sterling tijdens het rijden lachgas zou hebben gebruikt, wat verboden is tijdens het besturen van een voertuig. Op de beelden is dan ook te zien hoe de Engelse aanvaller over de weg slingerde.
De automobilist die de beelden met de dashcam vastlegde, sprak ook anoniem met het Engelse medium. "Ik reed op de middelste rijstrook toen er plotseling een zwarte Lamborghini voor me opdook, waardoor ik gedwongen werd om vaart te minderen", begint de ooggetuige. "Ik nam vervolgens wat afstand, maar de auto wisselde voortdurend van rijstrook. Hij leek op het nippertje te voorkomen dat hij tegen de berm botste."
"De automobilist reed alle kanten op, maar ik had geen idee dat het Raheem Sterling was totdat ik zag dat hij bij het knooppunt werd gearresteerd op verdenking van rijden onder invloed van drugs", gaat de bestuurder verder. "Hij had zichzelf en anderen gemakkelijk ernstig letsel kunnen toebrengen. Hij heeft veel geluk gehad dat dit niet is gebeurd."

















