
Derksen gaat in op toekomst bij Vandaag Inside: 'Hoe sta ik er daarna voor?'
Johan Derksen weet nog niet of hij na de zomer van 2027 doorgaat bij Vandaag Inside. Hij heeft samen met presentator Wilfred Genee en René van der Gijp nog een eenjarig contract, maar het is nog afwachten wat er daarna gaat gebeuren met het praatprogramma.
In de online rubriek In de Wandelgangen van Vandaag Inside blikken Derksen, Van der Gijp en Genee terug op de uitzendingen vanuit Curaçao. Welk cijfer geeft Derksen daarvoor? "Een acht", antwoordt De Snor. "We hebben geen slechte uitzendingen gemaakt." Van der Gijp geeft op zijn beurt een negen.
Tijdens het gesprek wordt Derksen gevraagd hoe lang hij nog door wil gaan met VI. "Zolang de hebzucht mij naar Hilversum drijft", reageert de tafelgast. "Op mijn leeftijd kan je nooit vooruitkijken. We hebben nog één jaar contract en ik weet niet hoe ik er na dat jaar voorsta."

















