
VP-Voetbalkantine: 'Tottenham Hotspur is een goede vervolgstap voor Van Hecke'
De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-Voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.
Stelling 1: 'Oranje moet zich zorgen maken na de nederlaag tegen Algerije'
Stelling 2: 'Tottenham Hotspur is een goede vervolgstap voor Van Hecke'
Stelling 3: Volgt om 17:00 uur

















