
Nederlander ineens op feest van PSG na CL-zege: 'Ze vonden me niet verdacht'
Voor de Nederlander Arjan Bol kreeg de avond van de Champions League-finale tussen Arsenal en Paris Saint-Germain een onverwachte wending. Na afloop stond hij ineens op het kampioensfeest van de Franse topclub. Hij had geen uitnodiging, maar kwam zonder bandje wel binnen.
Bol wist in welk hotel de spelers en staf van PSG verbleven. Toen hij langsliep, besloot hij om te kijken om binnen te komen. "Er stond beveiliging, maar ik liep mee met een groep mensen die bij de club hoorde. Familieleden, medewerkers, dat soort mensen", vertelt Bol aan For Him Magazine.
"Blijkbaar vonden ze me niet verdacht genoeg, want ik mocht gewoon doorlopen", vervolgt de Nederlander zijn verhaal. Hij kwam er binnen achter dat het geen klein besloten feestje was. "Alle spelers hadden hun eigen tafel. Overal zaten familieleden en mensen uit hun directe omgeving. Het was veel groter dan ik had verwacht."
Er kwamen steeds meer spelers binnen van PSG. Het hoogtepunt van de avond was voor Bol dat de selectie gezamenlijk het podium op kwam. "Toen stond ineens de hele ploeg daar om het te vieren. Ik stond op dat moment naast de dj. Dan besef je wel even dat dit geen normale avond is", zegt Bol, die onder meer kort sprak met Achraf Hakimi. "Ik heb hem gefeliciteerd en een paar woorden met hem gewisseld. Kijk, die gasten zitten op zo'n moment in een enorme roes. Die vinden alles prima."
Volgens Bol was niemand verbaasd door zijn aanwezigheid. "Er liepen honderden mensen rond", legt hij uit. "Familie, sponsoren, bestuurders, noem maar op. Het was niet alsof iedereen elkaar kende. Ik heb me gewoon normaal gedragen en lekker van het feestje genoten."

















