Supporters geven kraker tegen PSV extra dimensie

Feyenoord: Opel, begeerd toptalent en titelkansen

20 februari 2013 om 09:35

Dat meldt het Algemeen Dagblad woensdagmorgen. Feyenoord is al geruime tijd met Opel in gesprek en heeft de autofabrikant nu zo goed als gestrikt. In De Kuip komt zodoende een oude bekende binnen. Tussen 1984 en 1989 was Opel immers ook al de shirtsponsor.

Onduidelijk is welk bedrag de Duiters van plan zijn te betalen, tevens is de duur van de overeenkomst nog onbekend. Eerder liet Feyenoord al wel weten dat de voorkant van het wedstrijdshirt zo'n zes miljoen euro vertegenwoordigt.

Begeerd toptalent
Martin van Geel houdt zich intussen bezig met het vastleggen van onder meer toptalent Marlon Slabbekoorn. De aanvallende middenvelder is onlangs zestien geworden en mag nu officieel worden gecontracteerd. Dat laatste heeft prioriteit, omdat verschillende grote Europese clubs op de loer liggen.

"We praten over een groep van ongeveer zes jonge talenten die wij willen vastleggen", zegt Van Geel. "En Slabbekoorn is inderdaad iemand die wij heel graag een contract zien ondertekenen. We moeten een en ander nu gaan inpassen in ons budget."

Titelkansen
De hoofdmacht van Ronald Koeman richt zich op de naderende topper tegen PSV en ook de fans houden zich met die kraker bezig. De supportersvereniging heeft aangekondigd dat het stadion in een rood-witte zee van spandoeken en mensen zal veranderen, meldt De Telegraaf.

Feyenoord speelt zondag de laatste topwedstrijd van het seizoen. Als de Rotterdammers het uitzicht op de titel willen behouden, móet er na het verlies van afgelopen weekend van de koploper gewonnen worden. Met een intimiderend sfeertje hoopt het legioen het elftal een extra zet te kunnen geven.