Mexico haat 'valsspeler': Voor Robben is Mexico nu een no-go area

Mexico haat 'valsspeler': "Voor Robben is Mexico nu een no-go area"

Gepubliceerd: maandag 30 juni 2014 om 08:59ma 30-06-2014 om 08:59

'Een beetje slim zijn', noemde Arjen Robben het. De aanvaller van Oranje werd in de blessuretijd van het duel met Mexico op zijn voeten getrapt en ging vervolgens gemakkelijk naar de grond. Vanwege die vermeende schwalbe is Mexico woedend op de 'valsspeler'.

De buitenspeler van Bayern München wordt in Mexico gehaat. 'Voor Robben is Mexico nu een no-go area', schrijft een boze Mexicaan op Twitter. Bij de Amerikaanse televisiezender DirecTV werd door de analisten zelfs live in de uitzending een foto van Robben verscheurd.

Robben is op Twitter sowieso een mikpunt van spot. De scheidsrechter zag een penalty in de duikeling na de overtreding van de geroutineerde Rafael Marque, de mensen op het sociale medium zien vooral een schwalbe.

Plaats een reactie

Steevepeef +426
maandag 30 juni 2014 om 09:17
Ach Arjan, wat moet je nou in dat drugsland. Gewoon thuis een sombrero opzetten, mary servaas in de cd speler en een corona open trekken. Precies hetzelfde.
Vind ik leuk
maandag 30 juni 2014 om 14:15
Ach die Mexicanen stellen zich geweldig aan. Al met al een verdiende zege en die mensen hebben geen recht om boos te zijn op Robben. Hij had eerder al een pingel verdiend
Vind ik leuk
Kesse Vodde +7123
maandag 30 juni 2014 om 09:20
Welkom op het WK
Vind ik leuk
Kale Harry +364
maandag 30 juni 2014 om 10:05
In Nederland verkopen ze ook taco's en die Maya tempels Google je gewoon even.
Vind ik leuk
AFCAlex +2019
maandag 30 juni 2014 om 10:18
Lekker boeiend, thuis kun je ook jezelf vergrijpen aan lijntjes, burritos, tacos, nachos, salsa en tequila.
Vind ik leuk
Harald +356
maandag 30 juni 2014 om 10:24
120 miljoen Mexicanen tegen 16 miljoen Nederlanders. En dan nog niet kunnen winnen. Ik denk dat de problemen in Mexico iets groter zijn dan Arjen Robben. En wellicht is het ook handig om niet in de blessuretijd compleet onnodig een been uit te steken naar de tegenstander.
Vind ik leuk
chriske +106
maandag 30 juni 2014 om 11:15
Volgens mij had die bal al 2x eerder op de stip gemoeten, is een simpel optel sommetje. Die Moreno breekt niet voor niets zijn scheenbeen omdat ie de bal zo genaamd speelde. Slechte verliezers die mexicanen
Vind ik leuk
Robin-PSV +16
maandag 30 juni 2014 om 11:38
Ik zou zo'n speler ook haten als tegenstander als die op geen enkel vlak zelfs niet met 3 dubbele dekking te pakken valt..
Vind ik leuk
Nordin +129
maandag 30 juni 2014 om 12:48
Ik wil jullie horen wanneer jullie door een valsspeler naar huis worden gestuurd!
Vind ik leuk
Kesse Vodde +7123
maandag 30 juni 2014 om 13:41
Ga lekker janken dan, sukkel.
Vind ik leuk
TvdM +648
maandag 30 juni 2014 om 12:53
Ach, ploegen die verliezen zoeken altijd een mikpunt om de schuld op te weerleggen? We hadden de 1ste helft een zuivere penalty niet gekregen, natuurlijk klagen ze daar niet over. En Robben ging misschien wel snel naar de grond, maar hij werd wel geraakt. Dus ipv Robben beschuldigen van alles en niet, misschien moeten die Mexicanen maar gewoon niet zo dom zijn om continu tackles en benen uit te steken in het strafschopgebied.

Die penalty, terecht of onterecht, was iig nog een penalty die we uit de 1ste helft te goed hadden.
Vind ik leuk
Fluitketel +590
maandag 30 juni 2014 om 13:04
Ik denk dat ik naar de Mexicaan ga aan het einde van de middag, en wel in Oranje.
Vind ik leuk
Perez +46
maandag 30 juni 2014 om 14:24
Snap de frustratie van de Mexicanen wel, maar Robben had sowieso een penal verdient. En ach, over onterechte penalty's gesproken; Nederland heeft ze ook al tégen gehad..
Vind ik leuk