Ancelotti hekelt Di Maria: 'Sommige spelers knokken, anderen kiezen voor geld'

    Ancelotti hekelt Di Maria: 'Sommige spelers knokken, anderen kiezen voor geld'

    Gepubliceerd: maandag 1 september 2014 om 19:57ma 01-09-2014 om 19:57

    Real Madrid stemde afgelopen week in met een vertrek van Angel Di Maria. De Argentijnse aanvaller stapte voor 75 miljoen euro over naar het Manchester United van Louis van Gaal.

    De officiële lezing luidt dat er voor Di Maria geen perspectief op een basisplek was in Madrid. Trainer Carlo Ancelotti spreekt dat tegen. Ondanks het aantrekken van spelers als James Rodriguez en Toni Kroos en de aanwezigheid van Cristiano Ronaldo en Gareth Bale was er wel een plek voor Di Maria bij de Spaanse Champions League-winnaar, stelt de Italiaan. Di Maria was niet bereid te vechten, klinkt het nu.

    "Sommige spelers vinden het leuk om te knokken voor hun plek, andere spelers prefereren geld verdienen", zegt Ancelotti in gesprek met Eurosport. "Als een speler gemotiveerd moet worden om bij de beste club ter wereld te spelen, dan heb ik er geen enkel probleem mee om hem te laten vertrekken", zegt de hoofdtrainer van Real Madrid.

    Plaats een reactie

    maandag 1 september 2014 om 20:08
    Heeft Ancelotti met Munsterman gewerkt? Ook ff lekker natrappen. Alsof Di Maria nu nog n basisplek had
    Vind ik leuk
    FR010 +1
    maandag 1 september 2014 om 20:13
    Ongelovelijk die reactie... gelukkig is Real geen koopclub en krijgen spelers er zwaaronderbetaald. Waanzinnig als je ziet hoeveel geld ze voor m gekregen hebben en dan zo'n reactie in de media.. Je zou haast zeggen dat ie transfervrij overgenomen is
    Vind ik leuk
    stefvo +771
    maandag 1 september 2014 om 20:13
    Wat een onzin, ik geloof Di Maria zijn lezing volledig, hij is daar min of meer weggepest net als de Nederlanders in het verleden, zo is Real.

    Bovendien; alsof hij bij Real een laag salaris had!
    Vind ik leuk
    oke dan +4218
    maandag 1 september 2014 om 20:15
    Speelminuten of bankzitten.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14754
    maandag 1 september 2014 om 20:26
    Di Maria kiest toch juist om te spelen, heeft geld zat. Dit is gewoon natrappen, had deze discussie een week eerder met hem gevoerd als je hem wilde behouden.
    Vind ik leuk
    FCRat +236
    maandag 1 september 2014 om 20:39
    Waarschijnlijk speelde de frustratie na de pot van gisteren een grote rol in zijn commentaar. Maar wel erg smakeloos als je dat zegt als trainer van een megalomane club die geen absoluut vertrouwen legt in een topspeler. Qua beleid holt het echt achteruit bij Real.
    Vind ik leuk
    maandag 1 september 2014 om 20:44
    Wat een haters hier.. Brrr!
    Vind ik leuk
    maandag 1 september 2014 om 21:17
    Krijg je daar een duimpje naar beneden voor?

    Ik zal het toelichten. Die Ancelotti heeft gewoon gelijk. Di Maria heeft bij Real de afgelopen jaren goed geboerd en kan er samen met zijn kinderen zorgeloos door leven. Nu haalt de club wat concurrentie en direct begint zijn zaakwaarnemer met hem te leuren. Zelfs bij Barca.... Te debiel voor woorden.
    Ancelotti heeft gelijk dat hij ook uit loyaliteit / clubliefde een half jaar had kunnen knokken voor zijn plek en dan zijn conclusie trekken. Dit is een karakterloze vlucht. Real is beter af zonder zo een speler..

    Vind ik leuk
    MRJ79 +50
    dinsdag 2 september 2014 om 13:03
    Gozer wat praat jij Di Maria heeft altijd zijn stinkende best gedaan voor Madrid na CR& de gevaarlijkste man op het veld. Stond omdat Ancelotti het wilde op het middenveld en heeft keihard gewerkt en het makkelijk gemaakt voor die andere top aankoop Modric. Nu hij weg gevallen is zie je dus dat madrid heel erg op Di Maria leunde. Je kan geen Bale halen en een vermogen geven en Di Maria een een laag contract geven sorry ben geen madrid fan maar kan me de frustraties van de supporters wel begrijpen.
    Vind ik leuk
    BWFcg +358
    maandag 1 september 2014 om 22:14
    Als een speler voor het geld kiest, dan kiest die wel voor Real Madrid.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    maandag 1 september 2014 om 22:15
    Vreemde uitspraak van die graftak. Er zijn meer fantastische clubs op de wereld. Misschien jaloers, want lef heeft ie wel. Di Maria heeft iig altijd drive in het veld. Verrijking voor elk team en zeker deze gemankeerde ploeg. Lijkt me overigens niet iemand die zich verbaal goed staande kan houden zeker niet in zo'n team. Het betreft hier een zeer goede speler die met name in de belangrijke wedstrijden opstaat. Wat heeft die nog te bewijzen tegenover zon Ancelotti. Majorette van cr7.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws