'Volgende aanwinst voor slagvaardig NAC komt regelrecht uit Amsterdam'

    'Volgende aanwinst voor slagvaardig NAC komt regelrecht uit Amsterdam'

    dinsdag 27 januari 2015 om 23:22

    NAC Breda heeft na Dirk Marcellis, Menno Koch en Guyon Fernandez de volgende versterking binnengehaald. Ruben Ligeon komt tot het einde van het seizoen over van Ajax.

    Dat meldt Omroep Brabant. Ligeon maakte in Amsterdam geen vast deel uit van de selectie van trainer Frank de Boer, die op de rechtsbackpositie de voorkeur geeft aan Ricardo van Rhijn. Ligeon moest daardoor zijn wedstrijden afwerken bij Jong Ajax. NAC had de verdediger al een tijdje op de korrel en de verwachting is dat de deal op korte termijn officieel wordt gemaakt.

    Wanneer Ligeon precies aansluit bij de selectie van NAC is niet bekend. De ploeg van trainer Robert Maaskant is momenteel in een felle strijd verwikkeld tegen degradatie. NAC is terug te vinden op de zeventiende plaats in de Eredivisie en zag hekkensluiter FC Dordrecht afgelopen weekend tot vier punten naderen. Komend weekend spelen de Brabanders een belangrijke uitwedstrijd bij concurrent Excelsior.

    Plaats een reactie

    SCC 4ever +457
    dinsdag 27 januari 2015 om 23:38
    Ik snap er niks meer van. Krijg steeds meer sympathie voor de worden van Jan Smit van Heracles. Zou toch niet moeten kunnen
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    dinsdag 27 januari 2015 om 23:45
    Onzin. Sommige clubs hebben betrokken sponsors met veel geld die dergelijke aanwinsten kunnen financieren. NAC heeft dat dus, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Heracles. Dat is dan vervelend voor Jan Smit, maar is uiteindelijk zijn eigen probleem (en dat van Heracles).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 januari 2015 om 23:46]
    Vind ik leuk
    MB +2
    dinsdag 27 januari 2015 om 23:55
    SCC als je een mening hebt moet je de clubs ook met alles volgen. Volgens mij is die spits daar vertrokken dus lijkt het me dat er weer budget is vrijgekomen.
    Vind ik leuk
    ZuiderRat +227
    dinsdag 27 januari 2015 om 23:57
    Dat krijg je met een club met een grote achterban + er zijn ook 4 spelers vertrokken.
    Vind ik leuk
    woensdag 28 januari 2015 om 00:37
    Ja maar eens houdt het op met de pret. Het wordt dus tijd dat NAC eens echt beleid gaat voeren, zodat ze niet iedere winter bij de achterban met centen hoeven aan te kloppen.

    Ik ben blij dat ze er zijn, want NAC is een club die in de Eredivisie hoort, maar dit moet toch eindelijk eens structureel op orde komen lijkt me.
    Vind ik leuk
    Tyson89 +3308
    woensdag 28 januari 2015 om 09:09
    Ik denk dat er geen één nac supporter is die het niet met je eens is.

    Al jaren zo'n kutbeleid, er zit veel meer potentie in NAC als er gewoon eens 10 jaar fatsoenlijk beleid wordt gevoerd.
    Vind ik leuk
    J076 +88
    woensdag 28 januari 2015 om 10:45
    @Tyson89, @Voetbalschoen

    Haha, ik zie jullie "NAC" en "beleid" in één zin gebruiken. Wij NAC-supporters doen dat al jaren niet meer :)

    NAC heeft een enorme achterban en is daarmee de grootste amateurclub van Nederland. Het moet allemaal niet te goed gaan, want de gezelligheid staat voorop.

    Jaren geleden werden we met lelijk countervoetbal en 10 "1-0 wedstrijden" derde. Gevolg? Trainer aan de kant gezet. Reden? Het was niet leuk om naar te kijken.

    Ach, misschien als we eens flink ons neus stoten en degraderen, dat we eindelijk eens schoon schip kunnen maken o.l.v. de financiers van deze spelers en daarna sterker uit de strijd komen. De grootste amateurclub van Nederland hoort in de Eredivisie te voetballen.

    Vind ik leuk
    J076 +88
    woensdag 28 januari 2015 om 00:00
    NAC heeft 3 ton gekregen van sponsors om te investeren in de selectie.

    Bij NAC vertrokken in de winterstop: Perica, Ssewankambo, Boateng. Damcevski gaat waarschijnlijk ook, maar is nog niet afgerond. Dus in ieder geval 3 spelers.

    Nieuw: Marcellis, Koch, Ligeon, Fernandez.

    Lijkt me dat het vrijgekomen salaris + die 3 ton aardig opweegt tegen de nieuwe spelers.
    Vind ik leuk
    lissabon +6286
    woensdag 28 januari 2015 om 00:20
    Deze spelers worden stuk voor stuk buiten de begroting gehaald en betaald.

    de rijke vrienden van nac nemen alle kosten van bovengenoemde spelers op zich
    Vind ik leuk
    Lauw +555
    woensdag 28 januari 2015 om 09:50
    Jan Smit zou beter kunnen nadenken over echt gras of Heracles.
    Vind ik leuk
    lissabon +6286
    woensdag 28 januari 2015 om 00:18
    Of mensen het nou eens zijn of niet met het transferbeleid van nac in deze transferwindow of niet.
    niemand kan ontkennen dat nac leuke spelers binnen haalt die de club direct verder kunnen helpen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws