Brands heeft hoofddoel geformuleerd en hoopt op stunt: "Hij is een gevoelsjongen"
Eén van de belangrijkste zaken die Marcel Brands, de technisch directeur van PSV, aankomende zomer moet doen, is bekend. Het hoofddoel is om Georginio Wijnaldum in Eindhoven te houden, ondanks de sluimerende interesse van naar verluidt Manchester United.
Daarnaast is het zaak voor Brands om de selectie op peil te houden en niet te veel spelers te verkopen. "De grootste uitdaging deze zomer is om de uittocht beperkt te houden. Ik vind dat we moeten koesteren wat we hebben", zegt de td van PSV in gesprek met De Telegraaf.
En dat is ook logisch, want PSV moet ook aankomend seizoen aan de bak. Champions League-voetbal wacht en dat vergt meestal veel van een selectie. "Met het vertrek van Memphis Depay hebben we rekening gehouden, maar als het om Gini gaat, heb ik nog goede hoop dat hij blijft. Gini kiest niet zomaar voor een andere club. Hij is een echte gevoelsjongen", weet Brands.