PSV weet samenwerking met partner met drie jaar te verlengen

13 december 2015 om 15:17

PSV en Markteffect hebben hun samenwerking met drie seizoenen verlengd. Door de nieuwe verbintenis blijft het marktonderzoeksbureau ook de komende jaren de Official Supplier van PSV.

Dat schrijft PSV op het digitale thuis. Markteffect is specialist in het uitvoeren van klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoek, campagne effectmetingen en bekendheid- en reputatieonderzoek. Markteffect is iedere thuiswedstrijd van PSV aanwezig om de voorspellingen van een PSV-panel weer te geven op de vier schermen in het Philips Stadion.

Toon Gerbrands is blij met de samenwerking, die in ieder geval nog drie seizoenen verlengd gaat worden. "Voor PSV is een partij als Markteffect van grote waarde. Met de door Markteffect uitgevoerde onderzoeken hebben zij aan de basis gestaan van een aantal grote verbeteringen in het Philips Stadion. Connected Stadium is er daar een van. Zo helpen zij PSV om services te optimaliseren. Omdat Markteffect eerder ook vele jaren lid van onze Business Club was, weten zij bovendien wat er bij onze Businessleden leeft."

Ook bij Markteffect zijn ze blij met PSV. "Ondertussen zijn wij meer dan vijf jaar verbonden aan PSV en intensiveren we onze samenwerking nog dagelijks", aldus directeur Edgar De Beule. "Voor PSV, maar ook alle andere Nederlandse betaald voetbalorganisaties is het belangrijk de effecten van sponsors in kaart te brengen. Markteffect verzorgt dit voor PSV, zo brengen we het effect van sponsoring op de doelstellingen van de sponsors in kaart. Denk hierbij aan de invloed op naamsbekendheid, merk overweging en voorkeur onder de doelgroep."

Lees meer over:

Deel via