'Feyenoord stelt leger buitenlandse scouts teleur; serieuze interesse in Van Beek'

'Feyenoord stelt leger buitenlandse scouts teleur; serieuze interesse in Van Beek'

Gepubliceerd: maandag 25 januari 2016 om 07:04ma 25-01-2016 om 07:04

Feyenoord heeft zondag niet alleen zichzelf, maar ook een leger aan scouts uit het buitenland flink teleurgesteld. Sven van Beek zakte door het ijs, terwijl hij op de voet wordt gevolgd door AS Monaco, zo meldt De Telegraaf.

De krant meldt namelijk dat Monaco serieuze belangstelling heeft voor de centrumverdediger van Feyenoord. Het liefst willen de steenrijke Monegasken later deze week al zakendoen. Het is onduidelijk of Monaco ook bij AZ - Feyenoord (4-2) op de tribune zat en door het geschutter van Van Beek een streep door zijn naam zet.

In Alkmaar zat een leger aan scouts van buitenlandse clubs. Veel van hen waren halverwege de tweede helft al vertrokken. AZ tikte Feyenoord namelijk van het kastje naar de muur en de scouts waren dan ook teleurgesteld in het optreden van de Feyenoorders. Hoeveel Feyenoord kan vangen voor Van Beek is nog niet duidelijk. Hij heeft nog een contract tot medio 2018 en moet dan ook een aardige transfersom opleveren.

Poll

Zou Monaco een goede vervolgstap voor Van Beek zijn?

(1043 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 25 januari 2016 om 07:13
Komende 2 jaar lekker bij Feyenoord blijven!! Een stap hogerop kan altijd nog, mits hij zich blijft door ontwikkelen
Vind ik leuk
aiairowan +142
maandag 25 januari 2016 om 07:28
Dan is er toch nog wat goed nieuws over die wedstrijd van fey worden ze tenminste niet allemaal weggekocht
Vind ik leuk
Korm +40099
maandag 25 januari 2016 om 07:44
man man, wat was er met feyenoord aan de hand.. de sterkhouders zakte compleet door het ijs!
Vind ik leuk
allstars +264
maandag 25 januari 2016 om 07:55
Laten we vooral niet te verbaasd zijn hierover.. Feyenoord is in de eerste seizoenshelft ontzettend vaak gematst Door de arbitrage en regelmatig Door het oog van de naald gekropen. Ze zijn gewoon niet goed genoeg en dat gaat nu duidelijk worden
Vind ik leuk
Corse996 +1669
maandag 25 januari 2016 om 07:57
''Ontzettend vaak gematst'' Vind je niet dat hier lichtelijk overdrijft? Ze mogen ook weleens door het oog van de naald zijn gekropen, zo matig zoals ze sinds NEC uit spelen heb ik in de 1ste seizoenshelft niet gezien.
Vind ik leuk
derksen +8896
maandag 25 januari 2016 om 07:57
Jezus dat gezeik weer over kramer op tv en elders,de verdediging en midden veld op tony na,maakte een compleet on geïnteresseerde indruk,man man wat was de gehele achterhoede een dramatisch gebeuren,,,, van beek kan gebeuren op naar de volgende wedstrijd maar nog ff 2 jaar blijven,je zit nog lang niet op niveau vlaar..
Vind ik leuk
Hyena +30536
maandag 25 januari 2016 om 08:14
Naja ze hoeven dus in ieder geval niet langer bang te zijn voor een vertrek van Sven..
Vind ik leuk
maandag 25 januari 2016 om 08:34
Deze kunnen nog niet met een hoofdklasser mee,vlug verkopen voordat ze zich bedenken,klein prijsje
Vind ik leuk
Gu3rilla +15881
maandag 25 januari 2016 om 16:56
Had ik meteen gedaan als van Beek zijnde is niet een absolute topclub dus kan makkelijk doorbreken je woont in Monaco BELASTINGVRIJ verdient goed wat wil je nog meer?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws