PSV heeft noten op de zang en voert gesprekken met vier partijen
PSV is er nog altijd niet in geslaagd een nieuwe shirtsponsor te vinden, nu Philips het aan het einde van het seizoen voor gezien houdt. Wel lopen er gesprekken met verschillende partijen.
PSV praat op dit moment met vier partijen over een rol als shirtsponsor, meldt directeur Peter Rovers aan het Eindhovens Dagblad. "We streven naar continuïteit en een contract voor drie tot vijf jaar", licht de man die verantwoordelijk is voor media, marketing en commercie, toe tegenover het regionale medium. "Dat kan door marktomstandigheden misschien iets korter worden."
De zoektocht naar een nieuwe shirtsponsor verloopt niet zonder slag of stoot voor PSV, dat eigenlijk tegen het einde van 2015 al een nieuwe shirtsponsor had willen presenteren. Een ramp is dat volgens Rovers niet. Het feit dat Philips aan het einde van het seizoen afscheid neemt als belangrijkste sponsor van PSV is historisch beladen, want het elektronicabedrijf prijkt al sinds 1982 op het shirt van de Eindhovense club.