'Ajax laat in zoektocht naar aanvalsleider oog vallen op 23-jarige Argentijn'

'Ajax laat in zoektocht naar aanvalsleider oog vallen op 23-jarige Argentijn'

Gepubliceerd: dinsdag 8 maart 2016 om 20:08di 08-03-2016 om 20:08

Frank de Boer benadrukte maandag dat Ajax zich nog altijd graag wil versterken met een extra spits. Volgens geruchten uit Argentinië zouden de Amsterdammers interesse hebben in Lucas Alario, een aanvaller van River Plate. 

Ajax zou Alario onlangs bekeken hebben, meldt de Argentijnse journalist Sebastián Srur van Radio Continental deze week op Twitter. Ajax is volgens Srur zeker niet de enige ploeg die Alario in de smiezen heeft. Er is concurrentie uit Italië, want ook Internazionale en Palermo zouden recentelijk scouts naar Buenos Aires hebben gestuurd. 

De 23-jarige Alario speelt sinds juni 2015 voor River Plate. De spits was tot nu toe tien keer trefzeker. Alario is overigens niet de enige speler van River Plate die op een lijstje staat in Amsterdam. De huidige nummer twee van de Eredivisie was in een eerder stadium ook bezig met Sebastian Driussi, vertelde De Boer onlangs. Er waren binnen de technische staf van Ajax echter te veel twijfels over Driussi

Plaats een reactie

stollie38 +17297
dinsdag 8 maart 2016 om 20:17
Het blijven vooralsnog geruchten uit Argentinië,bij twijfels niet doen het kan een 2de Cvitanich worden,maar we zien wel t.z.t. hoe het gaat lopen,het duurt nog wel even.
Vind ik leuk
Jozef +44780
dinsdag 8 maart 2016 om 20:25
Gabrich was ook zo'n Argentijns konijn uit de hoed. Kon er echt niks van.
Vind ik leuk
stollie38 +17297
dinsdag 8 maart 2016 om 20:30
Tx Jozef,die was ik vergeten de spits die volgens van Gaal moeilijk van de bal was te zetten en niet omviel.Alleen Rosales deed het redelijk.
Vind ik leuk
Jozef +44780
dinsdag 8 maart 2016 om 20:34
Ja, maar eerlijk gezegd heeft die ook geen onuitwisbare indruk achter gelaten.
Vind ik leuk
stollie38 +17297
dinsdag 8 maart 2016 om 20:37
Klopt,maar af en toe slippen er een paar waarvan je denkt wie zijn dat nou weer,bv Ursaiz (scoorde veel bij Bilbao) of Luque.
Vind ik leuk
Jozef +44780
dinsdag 8 maart 2016 om 20:44
Luque, ja, nog zoiets... Toch was dat een speler met de kwaliteiten en de leeftijd die goed bij Ajax leken te passen. Soms moet je een beetje geluk hebben. Als Ajax nu iets in die categorie zou kunnen halen, dan zou ik het zo adviseren. Jammer genoeg schiet niemand me te binnen.
Vind ik leuk
stollie38 +17297
dinsdag 8 maart 2016 om 20:53
Dat was ook zo,Gabri hadden ze en gebroeders Laudrup ,maar zolang rvc,wat begrijpelijk is geen grote bedragen wil besteden wordt er weinig daarop gescout,ja op Eto'o toen .
Vind ik leuk
dinsdag 8 maart 2016 om 20:21
Waarom nog een spits halen als je Milik hebt? Haal dan gewoon Zivkovic of Hendriks naar het eerste voor als Milik wegvalt met een blessure of zijn vorm verliest.
Vind ik leuk
dinsdag 8 maart 2016 om 20:28
Ik tel toch echt 29 wedstrijden voor River Plate waarin hij 12 keer scoorde..
Of zie ik het fout, want als je alleen competitie wedstrijden gaat tellen komt hij op 19 wedstrijden en 8 goals..
Vind ik leuk
dinsdag 8 maart 2016 om 20:41
Moet Ajax binnenkort tegen River Plate?
Vind ik leuk
Ginovanni +21605
dinsdag 8 maart 2016 om 22:02
Ja! River Plate uit, altijd lastig.
Vind ik leuk
ficusje +2903
dinsdag 8 maart 2016 om 20:54
Kan ook een 2 de bastistuta zijn.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3822
dinsdag 8 maart 2016 om 20:59
Heb hem toevallig een paar wedstrijden zien spelen en daarin viel hij mij ook al op . Zou een leuke aanwinst voor Ajax zijn , al is het natuurlijk altijd de vraag hoe zo'n jongen uit een zuid amerikaans land zich hier aanpast.
Vind ik leuk
jave +1506
dinsdag 8 maart 2016 om 21:13
Als Ajax interesse heeft, zal ie wel transfervrij zijn..
Vind ik leuk
dinsdag 8 maart 2016 om 21:30
Hij is al veel te oud
Vind ik leuk
dinsdag 8 maart 2016 om 21:32
Halen + Ziyech
Vind ik leuk
AZpeldoorn +181
dinsdag 8 maart 2016 om 21:49
opvallend dat er na Ajax AZ helemaal niet meer wordt gesproken over Jansen & vd Brom.
Vind ik leuk
dinsdag 8 maart 2016 om 22:01
Ik denk dat deze week Santos op het lijstje staat.
Vind ik leuk
BigBoi +2739
dinsdag 8 maart 2016 om 23:03
De clue is om het er net zo vaak over te hebben dat het in de hoofd van de speler gaat zitten en het daarna dood te zwijgen om de prijs te drukken.
Vind ik leuk
Maan88 +6556
dinsdag 8 maart 2016 om 23:25
Is te oud.
Vind ik leuk
slaski +2298
woensdag 9 maart 2016 om 08:44
Geen enkele Spaanse club die interesse heeft ? En geen enkele topclub ? Zegt wel weer genoeg.
Vind ik leuk
Guiye +12
zaterdag 26 maart 2016 om 22:18
dybala oek niet, icardi... je hoeft niet maar een topclub in de buetenland eerst.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws