De Jong kan niet wachten op komst broer: Mijn ouders vinden het fantastisch

De Jong kan niet wachten op komst broer: "Mijn ouders vinden het fantastisch"

zaterdag 20 augustus 2016 om 23:02

Luuk de Jong vindt het geweldig dat zijn oudere broer Siem aan de slag gaat PSV. Met name voor de ouders van de twee voetballers is het mooi dat beiden eindelijk in hetzelfde team gaan spelen, vertelde de captain van de regerend landskampioen zaterdagavond aan FOX Sports. 

Naar verwachting rondt Siem zondag of maandag zijn overstap naar PSV af. De aanvallende middenvelder wordt gehuurd van Newcastle United. "Mijn ouders zijn er het meest opgewonden over, die vinden het fantastisch, maar wij zouden het zelf natuurlijk ook super vinden", aldus de spits, die zaterdag één keer trefzeker was tijdens de 4-0 zege van PSV bij PEC Zwolle. 

"Ik raakte hem niet helemaal goed, maar hij ging wel lekker in de verre hoek. Ik maakte me niet druk om het feit dat ik nog niet gescoord had, maar het is wel lekker dat die eerste er nu in ligt. Anders blijf je toch die vragen krijgen", vervolgde De Jong. PSV boekte in Zwolle zijn derde opeenvolgende competitiezege. 

Poll

Siem de Jong naar PSV een goed idee?

(6826 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 20 augustus 2016 om 23:10
Nice altijd mooi zoiets
Vind ik leuk
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:12
Ondanks zijn blessure denk ik dat het een gouden zet is!
Na het vertrek van Janssen is Luuk veruit de beste spits en om die zo'n cadeautje te geven is natuurlijk heel slim.
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen samen!!
Vind ik leuk
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:22
Het verbaast me toch. Sommige spelers van de top-3 zie je gewoon echt niet voor je in het shirt van de concurrent. Kuijt in een Ajax-shirt, Guardado in Feyenoord-tricot, en nu dus Siem de Jong in PSV-outfit. Bij hem vraag ik me echt af wat hij van binnen voelt als hij straks juicht bij een doelpunt.
Vind ik leuk
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:32
Wat hij voelt?

Hij zal denken :eindelijk heb ik het lempke gezien.
Vind ik leuk
robery +1821
zondag 21 augustus 2016 om 00:25
Briljant gevonden... :)
Vind ik leuk
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:34
Helaas had ik dat gevoel ook bij Younes, Traore, El Ghazi, Bazoer, Klaassen, Gudelj, Sinkgraven, VD Beek, Dijks, Viergever, Veltman, Sánchez, Tete, Riedewald, Onana en Cillessen...
Allen verdienen ze op dit moment het shirt van Ajax niet!

Vind ik leuk
isnake +1139
zondag 21 augustus 2016 om 00:43
Wat een overdreven negatieve reactie weer. Ook zo typisch deze tijdsgeest waar alleen ja, nee, alles of niets de mogelijke antwoorden zijn. Nuances zijn te moeilijk
[Reactie gewijzigd op zondag 21 augustus 2016 om 00:44]
Vind ik leuk
zondag 21 augustus 2016 om 00:49
Vriend Boswachter!
Ik heb het over DIT moment.
Het is niet om aan te zien en als de enige 2 funderingselementen van dit Ajax (Klaassen en Veltman) al vertellen dat ze niet snapten dat Ajax op 50% ging voetballen dan klopt er iets niet.
Die gasten kunnen toch opstaan en even aan norse Peter uitleggen hoe Ajax moet ballen?
Vind ik leuk
isnake +1139
zondag 21 augustus 2016 om 01:07
Die hoed en jas komen wel uit Australië ;-)
En Ajax ontbeert de spelers die het team aan de hand moeten nemen. De broodnodige ervaring. Dat wat PSV wel heeft.
Te veel jeugd met potentie, maar niet de spelers met ervaring in het veld om het er uit te kunnen halen.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 augustus 2016 om 01:12]
Vind ik leuk
zondag 21 augustus 2016 om 08:51
We bedoelen hetzelfde maar zeggen beide iets anders!
Mijn hert (lees: vrouw) en ik hebben al jaren hetzelfde...
Vind ik leuk
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:31
Leuk voor hun maar niet voor psv.
We halen andy van der meyde 2 binnen.
Jammer brands.
Vind ik leuk
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:36
Hen.
Als je hun gebruikt geef je soort van aan dat er een "bezit" aan komt!
Je kan dus jouw tekst nog wijzigen en na "hun" wellicht het woord: moeder, vader of ouders achter zetten.
Dan klopt jouw zin wel en weldra ook nog in de context van dit onderwerp.
Graag gedaan gap!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 augustus 2016 om 23:38]
Vind ik leuk
zondag 21 augustus 2016 om 07:39
Jezus, ik denk dat je je vergist. Verschil is dat Siem wel degelijk een prof is en vd Meyde meer met de randzaken bezig was. Komt daar nog bij dat het qua blessures niet echt door het voetbal kwam. Laatste was volgens mij een vinger in het oog.

Komt daar nog bij dat hij relatief weinig kost. Ook ik moet het nog zien, want wat heb ik deze jongen vervloekt (niet omdat het een slecht mens is, maar meer jaloezie omdat hij gewoon erg goed was)
Vind ik leuk
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:44
Klasse PSV. nu hopen op een mooie loting in de CL. We gaan als een speer. Hopelijk tekent Willems nog bij.
Vind ik leuk
zondag 21 augustus 2016 om 00:19
Ja jullie gaan lekker.
Kan je niet vragen of Brands even met Overmars kan bellen om het werk van een TD bij een topclub uit te leggen?
Man man man wat kan ik die kop niet meer aanzien van die Marc.
Ik zat op 100meter bij hem vandaan, die eikel zit de hele avond met z'n iPhone te swipen... Hij swipt nog meer dan dat ik swipe op Tinder!!
Ik hoop dat hij swipt naar aankopen...
Vind ik leuk
isnake +1139
zondag 21 augustus 2016 om 00:46
Leicester lijkt me een mooi team voor in de poule.
Vind ik leuk
zondag 21 augustus 2016 om 00:50
Spelen zij in de EL dan of bedoelde je voor PSV? ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 21 augustus 2016 om 00:51]
Vind ik leuk
isnake +1139
zondag 21 augustus 2016 om 00:52
Ik bedoel voor PSV.
Vind ik leuk
zondag 21 augustus 2016 om 09:22
Dat zou gaaf zijn ja
Vind ik leuk
zondag 21 augustus 2016 om 01:05
De familie de Jong is in ieder geval geen familie van principes.

Maar met een rug van rubber ga je makkelijk door het leven.....
Vind ik leuk
Romario9 +4750
zondag 21 augustus 2016 om 05:34