PSV-versterking lacht: Ik denk dat Ziyech nog nooit van mij heeft gehoord

    PSV-versterking lacht: "Ik denk dat Ziyech nog nooit van mij heeft gehoord"

    Gepubliceerd: zondag 4 september 2016 om 15:49zo 04-09-2016 om 15:49

    Met Olexandr Zinchenko heeft PSV in de slotweek van de zomerse transferperiode een groot talent binnengehaald. Hij moet echter lachen om zijn bijnaam.

    Zinchenko wordt in zijn thuisland de Oekraïense Messi genoemd. "Haha, ik wil graag mijn voeten laten spreken. Dan komt de rest vanzelf. Het is wel mooi dat er zulke dingen over mij gezegd worden", reageert de van Manchester City gehuurde international tegenover Sport Arena.

    "Wat ik weet van de Eredivisie? Veel topspelers hebben er gespeeld toen ze negentien of twintig jaar oud waren. Het is ook voor mij een belangrijke reden geweest om de overstap te maken. En natuurlijk, de Eredivisie hoort bij de beste vijf competities van Europa."

    Op de vraag wie hij denkt dat de belangrijkste concurrent van PSV is in Nederland, heeft Zinchenko snel een antwoord klaar. "Ik denk Ajax, hè." Volgens Sport Arena worden Zinchenko en Ajax-aankoop Hakim Ziyech al met elkaar vergeleken in Nederland. "Het is eigenlijk de eerste keer dat ik dit verhaal en zijn naam hoor." Lachend: "Ik denk dat Ziyech ook nog nooit van mij heeft gehoord."

    Plaats een reactie

    Thojax +44
    zondag 4 september 2016 om 15:54
    Een van de beste 5 competities in Europa? Wist niet dat ze zo'n goed gevoel voor humor hebben in Oekraïne.
    Vind ik leuk
    Timmmio +399
    zondag 4 september 2016 om 15:58
    Snap m wel.

    Engeland, spanje, duitsland italie zijn obviously hoger.

    Maar Nederland is n betere league dan al,e anderen met 2 CL tickets. Dan blijven portugal en frankrijk lver
    Frankrijk is minder for sure en Portugal is twijfelachtig. Daar is t porto benfica, scp, beetje braga, de rest is kak. Dus ik snap zn twijfels.
    maar 5e is teveel van t goeie ofc.


    Mijn opinion
    Eng
    Soa
    Dui
    Ita
    Por
    Ned
    Rus
    Grie
    Fra
    Vind ik leuk
    Thojax +44
    zondag 4 september 2016 om 16:03
    Ben het zeker met je eens. Schat teams als sporting porto en benfica toch echt wel hoger in dan onze top 3. Ook Rusland ligt toch echt wel een latje hoger hoor ;)
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    zondag 4 september 2016 om 16:06
    Top landen zijn

    Spanje
    Engeland
    Duitsland
    Italië
    Frankrijk
    Portugal
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 september 2016 om 16:06]
    Vind ik leuk
    Noudyo +1604
    zondag 4 september 2016 om 16:12
    Frankrijk echt niet. Die hebben maar één CL-waardig team: PSG. De rest is echt zo'n middelmatige zooi
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    zondag 4 september 2016 om 16:21
    Lyon en Monaco en de rest is ook allemaal beter dan alles uit Portugal en Nederland
    Vind ik leuk
    Noudyo +1604
    zondag 4 september 2016 om 16:23
    Ze zijn niet CL-waardig
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    zondag 4 september 2016 om 16:25
    Wat in Nederland en Portugal is het wel?

    Je argumenten kloppen niet.....

    Frankrijk heeft met PSG Lyon en Monaco beste top 3 van de rest van alle landen en komt dus daarachter
    Vind ik leuk
    Noudyo +1604
    zondag 4 september 2016 om 16:28
    Da's waar ;-) mijn fout
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 4 september 2016 om 16:16
    Soa?
    Vind ik leuk
    Streaker +3574
    zondag 4 september 2016 om 16:26
    Wattenstaafje?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 4 september 2016 om 16:29
    Streaker?
    Vind ik leuk
    Streaker +3574
    zondag 4 september 2016 om 16:35
    Ik bedoelde eigenlijk de combinatie soa - wattenstaafje, als je begrijpt wat ik bedoel:-)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 4 september 2016 om 16:41
    Ah ;-) nu wel ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 4 september 2016 om 16:44
    Ja echt niet, bij soa-check word er gewoon een stukje weefsel vanuit je dop gehaald. Echt geen aanrader, als ik er aan terug denk ga ik al bijna out.
    Goed verhaal trouwens...
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 september 2016 om 16:44]
    Vind ik leuk
    Streaker +3574
    zondag 4 september 2016 om 17:50
    Hahaha, daarom kies ik bijna altijd voor het rubbertje. Zulke zaken wil ik niet meemaken;-)
    Vind ik leuk
    Primo +691
    zondag 4 september 2016 om 15:58
    Mensen in het buitenland zijn nogal verbaast wanneer je ze vertelt dat we niet eens tot de beste 14 competitities van Europa horen
    Vind ik leuk
    lexy88 +1367
    zondag 4 september 2016 om 15:59
    Wat je ook ziet is dat je alleen bij PSV en Ajax echt naam kan maken om in het buitenland bekend te worden, zoals iemand anders in een ander topic zei zijn Kuyt en Guardado de enige spelers waarbij in het buitenland in positieve zin een belletje gaat rinkelen.
    Vind ik leuk
    Perkz +154
    zondag 4 september 2016 om 16:00
    Als je met 4-1 verliest van fc rustagh dan maak je wel naam ja
    Vind ik leuk
    lexy88 +1367
    zondag 4 september 2016 om 16:04
    Lache. Maar ik doelde natuurlijk op Ziyech die wij ophemelen omdat hij geweldig presteert heeft bij Twente, maar zoals de heren bij VI al aangaven; dat boeit niemand. Laat het zien bij de top-2 en je kan naar een grote club (subtopper) in Europa.
    Vind ik leuk
    Johan_D +3552
    zondag 4 september 2016 om 16:28
    Leeft deze jongen in een ander tijdperk ?

    Hij bedoeld zeker de jaren 70 , 80 en 90

    Daarna is het heel snel berg afwaarts gegaan met het eredivisie voetbal.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    zondag 4 september 2016 om 16:49
    Haha bizar hoe weinig mensen echt verstand van voetbal hebben... Franse competitie minder dan de Mickey Mouse league? Haha wat een niveau
    Vind ik leuk
    zondag 4 september 2016 om 17:11
    In Frankrijk heb je maar een ploeg dat is PSG de rest stelt niet zoveel voor. Een Monaco wat de 2 ploeg van Frankrijk is is niet beter dan een PSV of Ajax.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 4 september 2016 om 17:02
    Laten we het hier maar even over het ventje zelf hebben: persoonlijk vind ik het heerlijk een rasechte linkspoot en ik ben benieuwd of hij ons kan helpen naar de derde op rij.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    zondag 4 september 2016 om 17:24
    Ajax en PSV hebben het nog lastig met rennes saint ettiene en Nantes enzo man.. Monaco en Lyon etc zijn sowieso beter
    Vind ik leuk
    zondag 4 september 2016 om 17:35
    Van PSV had hij ook nooit eerder gehoord van Ajax had hij posters in z'n slaapkamer
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 4 september 2016 om 19:56
    en een pyjamaatje waarschijnlijk?
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 september 2016 om 20:07]
    Vind ik leuk
    zondag 4 september 2016 om 21:22
    Wtf zijn zombies echt?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 4 september 2016 om 21:26
    welnee joh alleen in de film
    Vind ik leuk
    zondag 4 september 2016 om 21:32
    Jammer nou had het wel wat leuker gemaakt zombies... beetje saaie hap zo hier op VP
    Vind ik leuk
    poklane +5168
    zondag 4 september 2016 om 17:37
    "En natuurlijk, de Eredivisie hoort bij de beste vijf competities van Europa."
    HAHAHAHAHA, ff naar de dokter nou ik zeggen! We staan gewoon vijftiende.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 september 2016 om 17:38]
    Vind ik leuk
    jave +1546
    zondag 4 september 2016 om 17:38
    Idd, wie wél?!..
    Vind ik leuk
    glenn +1019
    zondag 4 september 2016 om 18:50
    Een van de beste 5 competities in Europa.....daar zit hij dus al goed naast.....maar als ik het zo lees denk ik wel dat PSV alweer een goede koop gedaan heeft.....zoals gezegd al fluitend naar de landstitel.
    Vind ik leuk
    Nazarinho +476
    zondag 4 september 2016 om 19:18
    Maar Zinchenko zit op zijn 19e al bij City en Zyech nog steeds in Nederland . En die wordt geen Nederlandse Messi genoemd. Zinchenko wordt de revelatie van de eredivisie . Komend weekeinde gaan we hem bewonderen.
    Vind ik leuk
    Nazarinho +476
    zondag 4 september 2016 om 19:28
    Binnenkort zal iedereen in Nederland weten wie Zinchenko is !
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2079
    zondag 4 september 2016 om 19:33
    Als je vindt dat de Eredivisie tot de beste vijf competities behoort, dan lul je echt een slag in de rondte. Vooral als je dan nog nooit van Ziyech gehoord hebt, 1 van de beste spelers van afgelopen seizoen..
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566