Pröpper hint naar vertrek: Als ik dit vasthoud, verwacht ik een mooie stap

Pröpper hint naar vertrek: "Als ik dit vasthoud, verwacht ik een mooie stap"

donderdag 13 oktober 2016 om 17:58

Davy Pröpper kan een mooie stap maken als hij zijn huidige niveau bij PSV weet vast te houden. Dat stelt de middenvelder in gesprek met de NOS. Pröpper speelt sinds 2015 in Eindhoven en werd direct landskampioen.

"Ik speel meer duels op hoog niveau en ben constanter geworden", aldus Pröpper. "Als ik dit vasthoud, verwacht ik een mooie stap." Toch is die 'mooie stap' nu nog niet aan de orde. "Zover is het nog lang niet. Als er iets moois langskomt denk je daar natuurlijk over na. Wat ik iets moois vind? Moeilijk. Je moet een bepaald gevoel bij een club hebben."

De middenvelder speelde tijdens de interlandperiode voor Oranje tegen Frankrijk. "Bij Oranje merk je het verschil met de echte top. Dat is nog een stap extra."

Na de interlandperiode moet voor PSV het vizier weer op de competitie. Aanstaande zaterdag is Heracles Almelo de tegenstander en een overwinning is hard nodig om in het spoor van koploper Feyenoord te blijven. Pröpper: "Feyenoord gaat echt niet alles winnen. Zij krijgen ook nog wel wat tikjes. Dan moeten wij er staan om onze slag te slaan. Dat zou tegen Heracles kunnen zijn."

Plaats een reactie

donderdag 13 oktober 2016 om 18:09
Ik hoop dat Onze Pirlo nog jaren blijft. Zakt vrijwel nooit door de ondergrens. Natuurlijk kan hij eens wat minder dag hebben het is maar een mens van vlees en bloed. Wat een genot om te zien daarvoor ga je naar het stadion wat een sierlijk mooie speler.
Vind ik leuk
Bertus +1110
donderdag 13 oktober 2016 om 18:15
Dat zal ze in het buitenland ongetwijfeld ook niet zijn ontgaan. Die jongen heeft het verstand op de goeie plek en doet geen rare dingen.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 19:44
Behalve tegen Frankrijk , maar ja wie niet die wedstrijd .
Vind ik leuk
Hyena +11775
donderdag 13 oktober 2016 om 18:21
Wellicht wat voor Tottenham, als Eriksen daar vertrekt.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 19:23
Nou dat is niet te hopen voor de Spurs. Van Eriksen naar Propper, hahaha
Leuke speler die Propper, maar jullie slaan echt een beetje door. Laatste wedstrijden zie je al dat hij het hoge niveau van vorig jaar niet kan doorzetten en dan zal hij Eriksen kunnen vervangen? Really?
Vind ik leuk
stollie38 +8024
donderdag 13 oktober 2016 om 18:21
Haha lachwekkend. Propper Pirlo noemen, die mag zijn veters nog niet eens strikken en Propper bij Real Madrid vergelijken met Kroos als vervanger is meer Fifa 17.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 18:48
Daarmee doe je Pirlo tekort hoor. Pröpper zal best toestaan dat Pirlo zijn veters strikt ;)
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 19:14
Hoezo lachwekkend? Voor PSV is hij verschrikkelijk belangrijk. Laat ons toch.
Waarom noemen Egyptenaren Salah de Egyptische Messi? Hij is toch ook lang niet zo goed als Messi?
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 18:30
Pröpper, Guardado, Zoet...
De lijst met spelers die weg zouden willen wordt langer en langer, ik als Ajacied hoop natuurlijk dat ze allemaal gaan maar als Nederlander hoop ik dat PSV ze nog minimaal één jaar bij elkaar kan houden om volgend jaar in Europa nog eens te schitteren, samen met Ajax natuurlijk ;) !
Vind ik leuk
MeAgain +1881
donderdag 13 oktober 2016 om 21:30
Ik hoop ook dat PSV ze allemaal goed verkoopt. De vervangers zijn al in huis bij PSV en anders zal PSV waardige vervangers aantrekken. Overigens denk ik niet dat PSV in een jaar zoveel belangrijke spelers laat gaan
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 18:43
Propper moet gewoon bij PSV blijven. Voor de eredivisie een aardige middenvelder. Maar niet meer dan dat.
In Oranje was hij enorm zwak. Bij PSV dit seizoen 1 aardige pot (de laatste) gespeeld en de rest ook matig.
En ik vraag mij enorm af wat er van hem terecht komt als hij een speler als Guardado niet achter/naast zich heeft.

Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 18:59
Kan zo hoger op hij houd zich anders wel staande tegen clubs als Atletico Man United Wolfsburg in de C.L. Dus wat weet jij. Kan moeiteloos voetballend mee met de grote jongens.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 19:14
Precies tegen die clubs was hij dus helemaal niet goed. Net als tegen Frankrijk.
Vorig seizoen zag je het eigenlijk al tegen Utrecht (met name Ramselaar) en Ajax: zodra het tempo omhoog gaat, loopt Propper achter de feiten aan.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 19:24
Onzin dan heb je PSV niet bekeken Propper blonk uit tegen Europese topclubs.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 20:28
Vreemd dat de internationale pers hem ook in die wedstrijden als minst goede middenvelder beschouwde. Steeds en steeds weer. Net als Nederland-Frankrijk waarin Propper het laagste cijfer kreeg van vrijwel alle buitenlandse pers.

Van uitblinken lijkt me dan niet echt sprake tenzij je een vreemde bril draagt.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 20:30
Ja vind je het gek als je als 10 wordt gebruikt wat hij niet is, toen hij weer op zijn positie mocht spelen zag weer dat hij beter ging spelen. Je pikt de wedstrijd van Frankrijk eruit, maar de meeste waren niet in goede doen.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 23:31
'die wedstrijden' heb ik het over.
Is de wedstrijd tegen Frankrijk meervoud?
Vind ik leuk
Ricky +3040
donderdag 13 oktober 2016 om 19:09
Niet alleen Feyenoord krijg tikken...Ook PSV, Ajax, Az etc etc zullen ook wel wat tikjes krijgen
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 19:36
" Feyenoord gaat echt niet alles winnen "
Nee, maar jullie ook niet.
Vind ik leuk
Lemon +536
donderdag 13 oktober 2016 om 19:39
Mooi dat ie zijn belofte waarmaakt, weet nog dat ie als bankzitter bij Vitesse aan Ajax werd gelinkt. Heeft dit jaar echt een dwingende rol bij PSV op zich genomen, heerlijke speler.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 20:05
Jezus.. 1 basisplaats bij Oranje en dan al dit gezever van zo'n speler.. Schiet er eerst maar eens een pingel in en draag je team een seizoen.

Ik schat hem niet hoger in dan subtop Duitsland/ Spanje/Engeland. En dan nog zal hij niet direct basis spelen vrees ik. Het gat is zo groot! Kijk maar naar zijn voorgangers die vanuit de Eredivisie een grote stap hebben geprobeerd te maken..

Prachtige speler die de bijnaam Pirlo absoluut niet verdient. Mag die man z'n schoenen niet poetsen. Gewoon lekker normaal doen en knokken bij PSV.
Vind ik leuk
donderdag 13 oktober 2016 om 20:39
RUUUUUUSTIG
Vind ik leuk
Vak-DD +3127
donderdag 13 oktober 2016 om 22:05
Mooi, misschien beuren wij dan ook wat meer centen op die belachelijk lage transfersom die we hebben gekregen voor hem.
Vind ik leuk
Korm +12322
vrijdag 14 oktober 2016 om 07:56
Is dat zo dat je bij Oranje echt ziet dat het een niveau hoger is? Als ik naar de speler kijkt vind ik het echt wel meevallen (op een uitzondering daar gelaten)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Pröpper hint naar vertrek: "Als ik dit vasthoud, verwacht ik een mooie stap"