Italiaanse media speculeren over Napoli-interesse in Ajacied: 'Ze mogen bellen'

Italiaanse media speculeren over Napoli-interesse in Ajacied: 'Ze mogen bellen'

woensdag 30 november 2016 om 15:48

SSC Napoli is volgens Italiaanse media één van de clubs die de verrichtingen van Ajax-revelatie Kasper Dolberg op de voet volgt. Jens Steffensen, de zaakwaarnemer van de Deense spits, weet vooralsnog van niets. 

Radiostation Radio CRC belde dinsdagavond met Steffensen. "Napoli in de markt voor Dolberg? Daar weet ik niets van, ik heb zelf geen contact gehad met de club. Ik hoor nu pas van jullie dat er blijkbaar interesse is in Kasper vanuit Napels."

"Het gaat inderdaad erg goed bij Ajax. Kasper is een nummer 9 die eventueel ook op de vleugel uit de voeten kan", vervolgt de Deense spelersmakelaar. "Napoli is een mooie, grote club. In het voetbal is alles mogelijk, maar ik herhaal: tot vandaag heb ik met niemand van Napoli gesproken. Ik ben niet benaderd, maar natuurlijk mogen ze mij altijd bellen."

Dolberg (19) maakte dit seizoen zijn debuut in het eerste elftal van Ajax. De aanvaller scoorde al acht keer in de Eredivisie en heeft inmiddels ook zijn debuut voor Denemarken gemaakt. Ook onder meer Manchester City wordt gelinkt aan Dolberg. 

Lees meer over:Serie ASSC NapoliAjax

Poll

Is Dolberg na dit seizoen onhoudbaar voor Ajax?

(6031 stemmen)

Plaats een reactie

Sil Meijer +11710
woensdag 30 november 2016 om 16:07
Blijf van Dolberg af!!!!! Je mag El Ghazi, Bazoer, Gudelj, Cassiera, Sanchez, Viergever, Serero. We moeten Dolberg gewoon een beter contract geven.
Vind ik leuk
Degraaf +7467
woensdag 30 november 2016 om 16:15
Sanchez ook nog ff afblijven, de rest kan voor het juiste bedrag over gepraat worden. Die zijn vervangbaar.
Vind ik leuk
Sil Meijer +11710
woensdag 30 november 2016 om 16:21
Sanchez kunnen we voor 40 miljoen verkopen. Voordat geld kunnen we ook een wereld verdediger kopen.
Vind ik leuk
Degraaf +7467
woensdag 30 november 2016 om 16:26
Klopt maar een wereldtopper zal niet naar de ED komen. Bovendien zou Ajax met het geld wat er nu op de rekening staat ook een paar goede spelers kunnen kopen.
Vind ik leuk
Gerro +2589
woensdag 30 november 2016 om 16:29
Hoeft niet want de Ligt kan hem vervangen
Vind ik leuk
Sil Meijer +11710
woensdag 30 november 2016 om 16:31
Oh ja tuurlijk.
Vind ik leuk
Degraaf +7467
woensdag 30 november 2016 om 18:06
Klopt Gerro, maar ik zou graag zoals afgelopen week De Ligt samen met Schanzes in het centrum willen zien.
Vind ik leuk
Gerro +2589
woensdag 30 november 2016 om 22:29
Ja dat zou een geweldig duo zijn en denk ook dat dat gebeurd want zie Sanchez niet naar 1 seizoen al vertrekken.
Vind ik leuk
fdev86 +572
woensdag 30 november 2016 om 16:17
cassierra is er nog niet zo lang, nu al ?
Vind ik leuk
Sil Meijer +11710
woensdag 30 november 2016 om 16:22
Ja! Lekker duidelijk zijn! Is gewoon niet goed genoeg!
Vind ik leuk
fdev86 +572
woensdag 30 november 2016 om 20:56
Wie zegt dat ?, Die jongen komt uit een totaal ander klimaat :( ...
Vind ik leuk
Gerro +2589
woensdag 30 november 2016 om 22:36
Vind dat eerlijk gezegd vrij voorbarig zo'n jongen heeft toch even nodig om te wennen hier en is een totaal ander type spits dan Dolberg. Heb hem ook in een aantal wedstrijden wel dingen zien doen waarvan ik dacht die gaat het wel redden bij Ajax maar heeft even de tijd nodig.
Vind ik leuk
Leedz +2351
woensdag 30 november 2016 om 16:19
Je haalt eerst de 1e spits van Ajax voor een pak miljoenen om vervolgens zijn opvolger bij Ajax op te halen voor nog meer miljoenen

By The Way geloof niks van een eventuele belangstelling
Vind ik leuk
Degraaf +7467
woensdag 30 november 2016 om 16:27
Ik ook niet Leedz, bovendien heeft hij en zijn zaakwaarnemer gezegd nog minimaal 2 jaar bij Ajax te willen blijven.
Vind ik leuk
woensdag 30 november 2016 om 16:44
Wat is er mis mee als hij blijft?
Als hij echt zo goed is dat men doet vermoeden, moet Ajax flink in deze jongen gaan investeren en hem voor het dubbele verkopen wat Milik opleverde.

Ik vind het het weer een circus aan het worden rondom die jongen, zo kan hij zich toch moeilijk verder ontwikkelen als hij maar de hemel in wordt geprezen? Zie Bazoertje ook maar als voorbeeld, die trapte nog het balletje bij de jeugd en werd al gelinkt aan Barca. Laten we aub rustig blijven en van jaar tot jaar bekijken hoe hij zich verder ontwikkeld?
Vind ik leuk
Degraaf +7467
woensdag 30 november 2016 om 16:50
Ik hoop juist dat hij nog jaren blijft Rdammer, zo'n spits hebben we allang niet meer gehad. Dat tweede gedeelte jouw betoog ben ik het 100% mee eens, maar de media kan je toch niet stoppen.
Vind ik leuk
woensdag 30 november 2016 om 17:11
De media kan je maken of breken, daar zijn ze eenmaal de besten in.
Wij zijn niet achterlijk toch, we zien heus wel wie er wat van kan en wie niet?
Vind ik leuk
Leedz +2351
woensdag 30 november 2016 om 17:18
Precies dit
Vind ik leuk
T&T +9878
woensdag 30 november 2016 om 20:10
Vergeef me aub dat ik stiekem hoop dat ze hem wegkopen.
Vind ik leuk
woensdag 30 november 2016 om 17:41
de jeugd van
PSV toch ?? of heb ik het verkeert ik dacht hem op de hertgang gezien te hebben ???
Vind ik leuk
Urzaiz +689
woensdag 30 november 2016 om 16:55
Nou kun je zaakwaarnemers, en voetballers ook trouwens, niet op hun woord geloven hè ;)
Vind ik leuk
Degraaf +7467
woensdag 30 november 2016 om 17:08
Dat doe ik ook niet Urzaiz, alleen op hun blauwe ogen ;-) . Gekheid natuurlijk. Je hebt gelijk, alleen in het geval van Dolberg heb ik het idee dat hij het ook meent.
Vind ik leuk
Objectief +1997
woensdag 30 november 2016 om 17:19
Als je als ajax zijnde wat wilt presteren in de komende jaren en weer Europees wilt meetellen, zal je toch echt jongens als Dolberg en Sanchez voor de komende 2,5 seizoenen moeten behouden. Dan maar een dubbele van het maximale salaris.
Vind ik leuk
woensdag 30 november 2016 om 19:18
Voor exceptionele spelers zoals: Dolberg, Ziyech, Sanchez.
Gewoon t salarishuis omhoog schroeven...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Italiaanse media speculeren over Napoli-interesse in Ajacied: 'Ze mogen bellen'