Brands is al weer op weg naar uitgang en pakt vliegtuig naar Schotland

Brands is al weer op weg naar uitgang en pakt vliegtuig naar Schotland

woensdag 11 januari 2017 om 15:15

Go Ahead Eagles lijkt deze transferperiode afscheid te kunnen nemen van Kevin Brands. De middenvelder is naar Schotland vertrokken om een week mee te trainen bij Dundee FC, melden de Stentor en RTV Oost.

Afgelopen zomer kwam Brands nog naar Go Ahead Eagles na een verblijf bij NAC Breda. Na een periode met veel speelminuten was de aanvallende middenvelder de afgelopen maanden niet meer een basisspeler. Go Ahead Eagles heeft zich onlangs versterkt met Elvis Manu en Daniel Crowley en dus mag Brands weer vertrekken.

De 28-jarige Waalwijker vertrok afgelopen zomer al bij NAC Breda vanwege het gebrek aan speeltijd en lijkt dat nu opnieuw te doen bij Go Ahead Eagles. Deze week zal Brands in Schotland verblijven om bij de nummer acht van de Schotse Premiership mee te trainen. Hij miste daardoor de oefenwedstrijd van Go Ahead tegen Helmond Sport afgelopen maandag.

Plaats een reactie

woensdag 11 januari 2017 om 15:24
En missen jullie die?
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 15:58
Zeker niet, de vlag gaat uit ;-)
Vind ik leuk
Teo Smith +3625
woensdag 11 januari 2017 om 15:45
Die gaat zeker niet gemist worden.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:50
Schotland, daar past ie wel.
Vind ik leuk
yuuup +1724
woensdag 11 januari 2017 om 16:55
Alle PSV supporters: WTF?
Vind ik leuk
Freebird +8382
woensdag 11 januari 2017 om 18:15
Nee hoor :0)
Vind ik leuk
yuuup +1724
woensdag 11 januari 2017 om 20:14
Wel toen je die titel zag toch? Voordat ik het artikel had gelezen had ik wel zoiets van wat is dit nu weer.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 januari 2017 om 20:15]
Vind ik leuk
Freebird +8382
woensdag 11 januari 2017 om 21:05
Nee ook niet. Want er staat, al weer. Marcel zit al lang al lang in Eindhoven. Hij is niet pas binnen :0),
Vind ik leuk
yuuup +1724
donderdag 12 januari 2017 om 01:11
Aaaah scherp hoor. Ik was even helemaal in paniek;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 januari 2017 om 01:12]
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:09
Net niet goed genoeg. Of zou zijn pa dat nooit tegen hem zeggen?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Brands is al weer op weg naar uitgang en pakt vliegtuig naar Schotland