Update: PSV'er sluit maandag aan in Rotterdam: 'Hoop me te ontwikkelen'

Update: PSV'er sluit maandag aan in Rotterdam: 'Hoop me te ontwikkelen'

zaterdag 14 januari 2017 om 22:50

PSV-trainer Phillip Cocu vertraagt het vertrek van Jordy de Wijs naar Excelsior op huurbasis omdat het zou afhangen van een eventuele transfer van Simon Poulsen, maar coach Mitchell van der Gaag van de Rotterdammers maakt zich daar niet druk om. Hij denkt dat de deal met PSV wel tot stand gaat komen.

"We spelen in de eerste wedstrijd natuurlijk tegen PSV dus dat zal er ook wel mee te maken hebben", zegt Van der Gaag in gesprek met RTV Rijnmond. "Ze zullen vast niet wakker liggen van Excelsior, maar het speelt altijd wel mee. Je moet er een beetje doorheen prikken. Maandag wordt hij waarschijnlijk gepresenteerd."

Een andere huurling, Feyenoord-keeper Warner Hahn, heeft een basisplaats veroverd, zo maakte de Excelsior-coach bekend. "Wij wilden een aantal verbeterpunten. Daarvoor hebben we Warner Hahn gehaald. Het is niet zo dat Hahn gelijk een basisplaats heeft, maar als hij start tegen Ajax kun je er van uit gaan dat hij een week later ook tegen PSV begint", verklapte Van der Gaag.

Update 14/1 22.50: Na afloop van de clash tussen PSV en Excelsior kon De Wijs het eindelijk bevestigen. Maandag sluit hij aan bij de selectie van Excelsior. "Ik hoop me in Rotterdam te kunnen ontwikkelen en ga nu alles voor Excelsior geven", aldus de verdediger in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "In juli hoop ik me weer sterker bij PSV te melden." PSV gaat geen vervanger aantrekken, weet het dagblad. 

Plaats een reactie

Teo Smith +3483
woensdag 11 januari 2017 om 16:51
Wel heel zielig haha. Alsof je gaat verliezen van Excelsior vanwege Jordy.
Vind ik leuk
Enden +349
woensdag 11 januari 2017 om 18:18
Ze zullen ook noet bang zijn. Maar waarom zou PSV dat niet doen. Alsof Feyenoord nooit tegen kleine ploegen punten laat liggen. Ik snap het wel hoor.
Wanneer excelsior tegen Feyenoord of AJAX had moeten spelen hadden ze meer haast gemaakt
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 20:22
Dat dacht AZ ook in 2007 met Kees Luijkcx :-)
Vind ik leuk
Dorzon +1487
woensdag 11 januari 2017 om 17:01
als psv al wakker moet gaan liggen of iemand die niet goed genoeg voor psv1 bevonden wordt dan wordt het een treurig seizoen
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 17:23
Dat zal ook niet. Maar jullie zijn waarschijnlijk de eersten die reageren wanneer De Wijs in de 89e minuut een vrije trap binnen schiet voor de 1-1... Afgelopen jaar speelden we gelijk tegen Excelsior door een goal in de 91e minuut van oud-PSVer Haisselbank... Dus zeg nooit nooit. En waarom zou je dat risico lopen?
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 17:50
Echt kampioenwaardig dit gedrag van PSV.. NOT
Vind ik leuk
MeAgain +1558
woensdag 11 januari 2017 om 19:14
Wie niet sterk is moet slim zijn.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 20:53
Nee, Cocu is lekker slim, die laat Narsingh weg gaan. Dat kost psv het kampioenschap.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 januari 2017 om 20:53]
Vind ik leuk
MeAgain +1558
woensdag 11 januari 2017 om 22:23
Vind ik ook jammer en al helemaal dat er geen echt nieuwe vleugelspeler voor gehaald word.
Vind ik leuk
Hyena +7060
woensdag 11 januari 2017 om 18:37
Laat die jongen toch gaan en gun hem ook wat minuten op het hoogste niveau.. Alsof Poulsen een onmisbare schakel is in Eindhoven, Cocu heeft er dit seizoen alles aangedaan om hem niet op te hoeven stellen. Lijkt mij dus behoorlijk bijzonder dat hij het daar vanaf laat hangen.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 20:51
De Wijs gaat het verschil maken of psv wint of niet.....
Vind ik leuk
zaterdag 14 januari 2017 om 22:55
Manmanman.. Wat voor knullig signaal geeft Cocu hiermee af door zo met wisselspeler De Wijs om te gaan. Sneu.
Vind ik leuk
zaterdag 14 januari 2017 om 23:00
Wanneer gaat PSV eens een spits kopen.. het was weer lachen met Luuk... vrij voor de keeper en schoot weer hoog over.. kopkansen mist ie ook weer... gaat die clown ook nog eens een omhaal proberen haha.. Luuk staat weer lang droog.. tis net een cactus
Vind ik leuk
stollie38 +6310
zaterdag 14 januari 2017 om 23:11
Achilles of Emmen zoekt nog een spits. :-P
Vind ik leuk
zondag 15 januari 2017 om 00:58
Nu moet je Luuk ook weer niet overschatten natuurlijk..
Vind ik leuk
zondag 15 januari 2017 om 01:43
Dat kan je die clubs niet aandoen... laat maar in eindje prutsen.. :p
Vind ik leuk
Morris +4689
zaterdag 14 januari 2017 om 23:19
Competitie vervalsing ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 14 januari 2017 om 23:41
Iedere andere club zou dit doen.
Er zijn zelfs clubs die in het contract laten opnemen dat de verhuurde speler niet tegen ze mag spelen.
Dus waarom is dit triest. Deze jongen komt er wel. Heeft een goed lichaam om als verdediger door te breken. Hij is nog jong voor een verdediger.
Dus ik vind dit niet gek van PSV. Waarom je concurrent sterker maken als nodig als de tijd er nog is om hem later te laten gaan.
Vind ik leuk
Gu3rilla +5565
zaterdag 14 januari 2017 om 23:59
In Engeland mogen ze niet eens van de FA tegen hun eigenlijke club spelen
Vind ik leuk
zondag 15 januari 2017 om 00:55
Verrassende update. Is Poulsen al getransferreerd dan...?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: PSV'er sluit maandag aan in Rotterdam: 'Hoop me te ontwikkelen'