Wachtend ADO ziet Wang de handen ineen slaan met Spaanse bond

Wachtend ADO ziet Wang de handen ineen slaan met Spaanse bond

woensdag 11 januari 2017 om 20:41

Waar ADO Den Haag al maanden met smart wacht op het geld van United Vansen, investeert eigenaar Hui Wang wél miljoenen in een nieuw Chinees project. Dat meldt althans de Chinese website China News woensdag.

Wang is in samenwerking met onder meer de Spaanse voetbalbond een voetbalcampus begonnen in Nanning, in de provincie Guangxi. De presentatie van de campus vond opvallend genoeg plaats in de week van het kort geding dat ADO had aangespannen tegen United Vansen. De rechter oordeelde dat de Haagse club recht heeft op bijna 2,5 miljoen euro, maar dat geld is nog niet overgemaakt.

Met het nieuwe project van Wang in Nanning is zo'n twee miljoen euro gemoeid, waarvan de ADO-eigenaar het leeuwendeel voor zijn rekening neemt. Ook de Eredivisie-club speelt een rol. Paul van Lith, manager opleiding van ADO, is in het kader van de samenwerking vorig jaar in China geweest. Met de kennis van ADO moeten jeugdtrainers en scouts worden opgeleid.

Plaats een reactie

woensdag 11 januari 2017 om 20:49
Oh oh oh wang wang wang nog aan toe deze man snap der niet echt veel van!
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 20:50
Wat een rat!
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:02
Ja precies, een Chinese Rat
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 23:34
Ratten zijn niet veilig daar die liggen op hun bordje mmmmm
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:01
Ik denk dat hij beter nooit meer in het stadion ken kommen, hij komt daar nooit maar dan ook nooit meer heel weg!
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:07
Wat een soap is dit aan het worden. Maar helaas voornamelijk slechte tijden voor ADO.
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 03:34
Jaja de Spaanse bond gaat daar toch maar even mooi aan de haal met de voetbalwijsheden die de Haagse trainers daar hebben geimplementeerd. Vanaf nu elke 4 jaar WK finale China-Spanje :)
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 03:35
Maar nu weer even serieus....ik vrag me af of de rechtbank Wang ook een fatale termijn is aangezegd voor het doen van zijn betaling. Iemand hier die dat weet?
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 12:29
twee weken Pinoy. echter toont dit aan (ook voor de rechter) dat er bij niet betalen onwil is bij deze ...... (wil dit niet opschrijven). Volgens mij wordt het dan ook steeds makkelijker om zijn aandelen verbeurt te verklaren. Ik zei het al vóór oud en nieuw:
wil je echt Chinees vuurwerk afsteken? Neem de grootste vuurwerk pijl, stop het in zijn reet en hup de lucht in met die charlatan.
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 07:33
Midden Noord heeft zeker zijn school niet afgemaakt ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wachtend ADO ziet Wang de handen ineen slaan met Spaanse bond