Eredivisie-kampioen voorspeld: 'Spelen het beste voetbal van de competitie'

    Eredivisie-kampioen voorspeld: 'Spelen het beste voetbal van de competitie'

    woensdag 11 januari 2017 om 20:49

    Ajax is de grootste kanshebber op de landstitel. De Amsterdammers spelen beter voetbal dan titelconcurrenten Feyenoord en PSV, meent althans oud-prof Sjaak Polak.

    "Voor de start van het seizoen was ik er echt van overtuigd dat PSV het zou worden. Maar inmiddels ben ik daarop teruggekomen. Ze spelen te matig voor de eerste plek", laat Polak, in het verleden in de Eredivisie actief voor FC Twente, ADO Den Haag en Sparta, weten aan het Algemeen Dagblad. "Bij Feyenoord ziet het er goed uit, ook qua bank, maar ik zet mijn geld toch op Ajax."

    "Ze zijn daar helemaal los", legt Polak uit. "En ze spelen ook het beste voetbal van de competitie. Ik denk dat Ajax tijdens de rest van het seizoen het beste met de druk kan omgaan. Dat gaat Feyenoord de titel kosten." Ajax kijkt momenteel tegen een achterstand van vijf punten aan op koploper Feyenoord. PSV volgt op acht punten van de Rotterdammers.

    Poll

    Wie wordt er kampioen van de Eredivisie in het seizoen 2016/2017?

    (691 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78564
    woensdag 11 januari 2017 om 20:59
    Ik zet mijn geld toch op Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Zot Joke +503
    woensdag 11 januari 2017 om 21:03
    En sinds wanneer heeft die blindganger van een Polak verstand van voetbal?

    Een geinig ventje hoor, maar ik vind het totaal oninteressant wie hij de kanshebber voor de titel vindt.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 januari 2017 om 21:04
    ik blijf er ook geloof in houden! Ajax word kampioen!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78564
    woensdag 11 januari 2017 om 21:06
    Flink bidden dan......
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 januari 2017 om 16:22
    jij ook met spelen tegen degradatie
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78564
    zaterdag 14 januari 2017 om 22:43
    Thanks man, doe jij ook mee?.....;))
    Vind ik leuk
    zondag 15 januari 2017 om 07:37
    hoop dat jullie snel de weg omhoog vinden jullie horen in de Eredivisie! staan te laag !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78564
    zondag 15 januari 2017 om 08:34
    Thanks man, wij horen dan ook in de eredivisie thuis en in potentie kan het wat worden maar..........
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7721
    woensdag 11 januari 2017 om 21:21
    Is dit sjaak zwart ?
    Vind ik leuk
    ronnieron +2099
    woensdag 11 januari 2017 om 21:25
    Profeet sjaak is een kenner
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78564
    woensdag 11 januari 2017 om 23:11
    Van het bejaardentehuis zeker, ken hij door en door.........haha
    Vind ik leuk
    woensdag 11 januari 2017 om 21:50
    de meeste mensen kunnen niet verder lullen dan de a van het alfabet
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17111
    woensdag 11 januari 2017 om 22:25
    En jij weet niet, dat je de zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt.;-).
    Vind ik leuk
    woensdag 11 januari 2017 om 22:34
    er is maar een hoofdletter F punt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Eredivisie-kampioen voorspeld: 'Spelen het beste voetbal van de competitie'