Rotterdamse droom hardop uitgesproken: 'Van Persie denkt aan terugkeer'

    Rotterdamse droom hardop uitgesproken: 'Van Persie denkt aan terugkeer'

    woensdag 11 januari 2017 om 21:20

    Excelsior-voorzitter Albert de Jong droomt hardop van een terugkeer van Robin van Persie in Kralingen. De huidige spits van Fenerbahce liet onlangs weten dat hij een Eredivisie-rentree serieus overweegt. 

    Tijdens de nieuwjaarsspeech sprak De Jong de hoop uit dat Van Persie, naar wie een tribune is vernoemd op Woudestein, ooit het zwart-rood weer draagt. "Hij denkt aan een terugkeer naar Nederland en dan zijn Feyenoord en Excelsior de ploegen waar hij zou willen spelen. Daar is onze uitdaging!", aldus De Jong op de clubsite van Excelsior.

    "Als Van Persie hier komt, moeten we in de Eredivisie spelen, genoeg plek op de tribune hebben en vooral… Excelsior blijven! Samen werken, samen verder komen, samen de club verder helpen!", besluit de voorzitter, die ook liet weten dat Excelsior er financieel op vooruit is gegaan. "Het komende jaar verwachten we bij handhaving in de Eredivisie een begroting die richting de 6,5 miljoen gaat. Een toename die ons op allerlei gebieden meer bestedingsruimte moet geven." 

    Plaats een reactie

    Aal +20076
    woensdag 11 januari 2017 om 21:31
    Blijven dromen De Jong!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9522
    woensdag 11 januari 2017 om 21:37
    Het zou een enorme stunt zijn als dat op korte termijn gaat gebeuren. Al moet v Persie dan wel (wat) water bij de wijn doen. Die pakt per jaar de gehele omzet van Excelsior momenteel.
    Vind ik leuk
    Tiesto1 +325
    woensdag 11 januari 2017 om 21:33
    "de wens is de vader van de gedachte",
    betekenis van het spreekwoord volgens Wikipedia:
    Een mens is zo naief dat hij iets zal geloven, terwijl dit alle rationaliteit te boven gaat.

    zou uiteraard mooi zijn voor Excelsior.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    donderdag 12 januari 2017 om 08:31
    Ubi volentia est, via est.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21471
    woensdag 11 januari 2017 om 21:38
    Mocht RvP terugkeren dan is Woudestein snel uitverkocht! Ik gun het ze van harte!
    Vind ik leuk
    Gizmo +3800
    woensdag 11 januari 2017 om 21:43
    Denk jij echt dat er dan maar liefst 4.400 man naar hem komen kijken ???
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4508
    woensdag 11 januari 2017 om 21:51
    Ja
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21471
    woensdag 11 januari 2017 om 21:51
    Ja makkelijk. Dat zit er nu al bijna.. klein stadion he ;)
    Vind ik leuk
    Gizmo +3800
    woensdag 11 januari 2017 om 22:04
    Wel liefffff dat jullie er serieus op ingaan

    Hup allebei een duimpje voor de moeite..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    woensdag 11 januari 2017 om 22:09
    Ja ik ook
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    donderdag 12 januari 2017 om 08:32
    Nou nou hij is geen popster
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    donderdag 12 januari 2017 om 08:35
    dit zou een teleurstelling worden bij Arjan Robben zijn terug keer.
    Die zit altijd in de lappenmand.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    woensdag 11 januari 2017 om 21:47
    Het zou een geweldige move zijn van Van Persie. De kans dat hij op top niveau weer aan de bak komt is erg klein. Ga dan niet na zo'n prachtige carriere afbouwen bij club waar je iets mee hebt. Nog even een paar seizoenen de absolute topper zijn bij Excelsior en daarna de jeugd trainen.
    Vind ik leuk
    Underdog +200
    woensdag 11 januari 2017 om 22:29
    Dat zou erg mooi zijn en helemaal een mooie droom is het niet. RvP heeft ooit gezegd dat hij zijn carrière wilde afsluiten bij Excelsior. En ik acht hem wel iemand die zich aan zijn woord houdt.
    Vind ik leuk
    ficusje +1613
    woensdag 11 januari 2017 om 23:44
    Ik dacht dat hij al gestopt was met voetballen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8200
    woensdag 11 januari 2017 om 23:59
    Dromen mag altijd maar helaas denk ik dat deze droom niet uit gaat komen.
    Hoe liefelijk onze kleine broertje Exelsior ook vind en waardeer als club .
    Ze hebben gewoon het geld nooit om zijn salaris te betalen helaas.
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1465
    donderdag 12 januari 2017 om 00:39
    Gewoon doen Robin!
    Vind ik leuk
    Bdog +4760
    donderdag 12 januari 2017 om 07:56
    Ze zullen wel veel meer oud papier op moeten halen om Robin te bekoren.
    Hoop overigens dat Feyenoord er niet in trapt om hem te halen, ben bang dat hij enkel voor onrust zal gaan zorgen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21111
    donderdag 12 januari 2017 om 11:55
    Jaartje Feyenoord, jaartje Excelsior, iedereen blij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 januari 2017 om 16:45
    Van Persie zal in dit stadia toch nog niet terug gaan naar de eredivisie, hij is nog te goed. Ik hoop ergens zelfs dat hij nog 1 keer bij een Europese top club kan knallen, maar z'n blessure leed houd maar niet op. Heeft weinig zin zo te denken, maar als Fergueson was gebleven, was het toch anders gelopen met hem, ben ik van overtuigd.. :(

    Hij zal eerder voor een Feyenoord gaan, en als afsluiting bij Exelsior..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Rotterdamse droom hardop uitgesproken: 'Van Persie denkt aan terugkeer'