PSV aast op buitenkansjes op transfermarkt: 'Mooie stap voor Luciano'

PSV aast op buitenkansjes op transfermarkt: 'Mooie stap voor Luciano'

vrijdag 13 januari 2017 om 13:41

Phillip Cocu houdt weinig smaken over in de voorhoede. Door de transfer van Luciano Narsingh naar Swansea City en het ontbreken van een drietal, is het even behelpen. De trainer van PSV aast nog op buitenkansjes op de transfermarkt.

Naast Narsingh zijn ook Oleksandr Zinchenko, Jürgen Locadia en Steven Bergwijn er tegen Excelsior niet bij. Eerstgenoemde speler voltooide donderdag een mooie overstap naar Swansea. "Het is een mooie stap voor Luciano. Hij was toe aan een nieuwe stap en nieuwe uitdaging", stelde Cocu volgens de officiële kanalen van PSV op de persconferentie van vrijdag.

Cocu moet het nu doen met de spelers die er zijn en heeft nog een beetje hoop op de transfermarkt. "We zijn niet heel actief bezig met versterkingen, maar kijken altijd naar buitenkansjes", meent de oefenmeester. Dan moet het wel een speler zijn die PSV direct beter maakt, zo laat de coach weten.

Lees ook: Spoeling bij PSV is dun na vertrek Narsingh, maar Brands doet het rustig aan

Poll

Stelling: PSV moet een vervanger halen voor Narsingh

(221 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 13 januari 2017 om 13:51
Marcos Guilherme zeer de moeite waard
Vind ik leuk
feyeniels +15512
vrijdag 13 januari 2017 om 13:53
Als PSV 4-4-2 gaat spelen, dan heb je niemand meer nodig. Middenvelders zijn er immers zat, terwijl je met L. de Jong, Pereiro en Locadia ook drie volwaardige opties in de spits hebt. Mocht het een keer zo uitkomen dat je toch 4-3-3 wilt spelen, dan heb je Pereiro op rechts en Bergwijn op links, terwijl je Jozefzoon nog achter de hand hebt. Ook Locadia kan op links, al vind ik hem daar persoonlijk niet heel sterk. Ook Zinchenko kan op de flank, al is dat meer een middenvelder.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 januari 2017 om 13:54]
Vind ik leuk
Redondo +926
vrijdag 13 januari 2017 om 13:57
Helemaal met je eens. Alleen over Locadia.
Ik vind dat echt een spits. een pure spits.
Die gozer moeten ze een keer (indien mogelijk) 10 wedstrijden laten staan in de spits en hem het gevoel geven dat hij de eerste spits is. Ik denk dat hij dan veel meer rendement heeft dan op de manier waarop PSV hem nu gebruikt.

Hij heeft de pech dat L. de Jong de eerste spits is. Die moet eerst een transfer maken.
Vind ik leuk
JCJWZ +8363
vrijdag 13 januari 2017 om 15:09
Het wordt eerder 5-4-1, en in balbezit met een counter 4-3-3
Vind ik leuk
vrijdag 13 januari 2017 om 14:00
Ik heb zo n vermoeden dat we morgen met 11 starten tegen excelsior dus dat gaat wel goed komen
Vind ik leuk
Tafkaz +3929
vrijdag 13 januari 2017 om 14:04
Nog even en Siem de Jong staat weer in de spits!
Vind ik leuk
vrijdag 13 januari 2017 om 14:22
Bij PSV en Feyenoord heeft men vertrouwen in de huidige selectiegroep. Bij een andere ploeg breekt er direct paniek uit, ook onder de aanhangers, wanneer er één à twee spelers (bankzitters) vertrekken. Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe men daar smeekt om nieuwe aankopen. Dit terwijl men daar pretendeert de beste jeugdopleiding van Nederland te hebben en er al 4 nieuwe spelers aangetrokken zijn in de zomer van 2016. Blijkbaar is men daar wel erg bang en onzeker dat men daar voor het 3e seizoen geen kampioen weet te worden.
Vind ik leuk
vrijdag 13 januari 2017 om 14:53
Hahahahahaha (verdere toelichting is niet nodig, je hebt jezelf al genoeg belachelijk gemaakt met je tekst)
Vind ik leuk
vrijdag 13 januari 2017 om 15:06
maar wat als ie gelijk heeft en jullie staan opnieuw weer met lege handen?
Vind ik leuk
vrijdag 13 januari 2017 om 15:41
Ja dan is dat zo en is feyenoord terecht kampioen. Want jullie gaan het sowieso niet worden! Maar zijn verhaal over dat "wij" in paniek zijn is gewoon gelul en daar reageerde ik op. Overigens vind ik het erg slecht als Overmars geen linksbuiten aan trekt gezien het feit hij in de zomer al wist dat Ajax geen ene linkspoot op de linkervleugel in de selectie heeft, maar dat terzijde.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 januari 2017 om 15:42]
Vind ik leuk
Teo Smith +12361
vrijdag 13 januari 2017 om 16:04
Brands gaat Overmars achterna?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV aast op buitenkansjes op transfermarkt: 'Mooie stap voor Luciano'