
Milan boekt zege om nooit meer te vergeten: heroïsche ontsnapping met 9 (!) man
AC Milan heeft een bijzondere zege geboekt op bezoek bij Bologna: 0-1. Twee minuten voor tijd maakte Mario Pasalic de winnende treffer.
Milan speelde toen al een heel lange tijd met negen man speelde door rode kaarten van van Gabriel Paletta en Juraj Kucka (beiden twee keer geel). De 17-jarige doelman Gianluigi Donnarumma zorgde er met een geweldige redding voor dat de nul op het bord bleef staan en in de slotfase maakte Pasalic zelfs nog de winnende treffer.
This is just insane! GIGIO DONNARUMMA!!!! Two red cards, 0-0 score, WOW!#BolognaMilan pic.twitter.com/sOoFU6EOyZ
— Lega Serie A (@SerieAchannel) 8 februari 2017
GOOOOOAAAAAALLLLLL!!!!!! How?? This could be a season changing win. Incredible! 2 men down. 1-0 up. #Pasalic!!!#BolognaMilan pic.twitter.com/N50off6raR
— Lega Serie A (@SerieAchannel) February 8, 2017
Milan blijft door de zege in de race voor de Europese plekken. De club staat nu zevende met veertig punten. Atalanta (42), Internazionale (42) en Lazio (43) staan daar net boven.

















