Krul gooit de handdoek nog niet: 'Als we zo spelen in Frankrijk...'

Krul gooit de handdoek nog niet: 'Als we zo spelen in Frankrijk...'

donderdag 16 februari 2017 om 22:05

Tim Krul had zich zijn Europese debuut voor AZ ongetwijfeld anders voorgesteld. De doelman moest in de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon vier keer vissen (1-4), maar bleef na afloop desondanks positief.

AZ speelde een zeer behoorlijke eerste helft, maar keek halverwege desondanks tegen een 0-2 achterstand aan. "Ik denk dat we gewoon heel goed gevoetbald hebben en veel kansen hebben gehad. Maar Lyon sloeg gewoon toe op voor hun hele goede momenten. Ik denk dat als wij de kansen benutten die we krijgen, het een hele andere wedstrijd zou zijn geworden. Het is gewoon zonde, want we hebben echt hele goede momenten gehad."

Desondanks lijkt het Europese avontuur van AZ na de ruime nederlaag te eindigen in de tweede ronde. Krul geeft zich echter nog niet zomaar gewonnen. "Ze hebben een paar hele goede spitsen, die hun kansen heel goed afmaakten. De teleurstelling is er vanavond. Zondag moeten we het rechtzetten in de competitie. Als we zo spelen in Frankrijk, denk ik dat we nog steeds een kans maken."

Poll

Maakt AZ nog kans in de return?

(131 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 16 februari 2017 om 22:12
" Als we zo spelen in Frankrijk, denk ik dat we nog steeds een kans maken."

tja zelfs ik weet niet wat je hier nog op moet zeggen..........
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:15
Je moet toch iets zeggen in zo'n interview, volgende week maken ze een lekker stadswandelingetje in Lyon. Vreten stokbrood en drinken wijn en spelen een potje voetbal.

Maar ja als ze zo spelen als vandaag! Nou dan zullen we wat beleven.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:16
Dat had ie dus beter kunnen zeggen...
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:33
Niks zeggen. Gewoon ja knikken en met hem instemmen.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 06:49
dan mag jij het wel beter doen grabbelaar.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:13
Rochet erin in Frankrijk hoppa. Krullenbol is nog niet helemaal op niveau denk ik met zoveel tegengoals. Veel goals zijn ook G-Elftal fouten van de verdediging maar toch..
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:20
Als ik zo keep als de laatste tijd, winnen we niks meer.
Vind ik leuk
Old Star +2438
donderdag 16 februari 2017 om 22:28
Knap dat als je zo afgedroogd bent en 4 tegengoals hebt geïncasseerd je toch nog redelijk optimistisch bent over het behalen van de volgende ronde.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 16 februari 2017 om 22:34
Doelpunten tellen ook nog dubbel mocht AZ winnen toch?
Vind ik leuk
Old Star +2438
donderdag 16 februari 2017 om 22:37
Als we 5-2 winnen wel bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 04:11
Lijkt me geen enkel probleem :)
Vind ik leuk
Foebele +26789
donderdag 16 februari 2017 om 22:35
0-4 winnen in Lyon... Wat denk je zelf Tim?
Vind ik leuk
John M. +2168
donderdag 16 februari 2017 om 22:52
Ik geloof dat Krul tijdens zijn blessuretijd de kijk op de realiteit verloren heeft.
Vind ik leuk
Gerro +2205
donderdag 16 februari 2017 om 23:38
Onrealistisch lijkt me.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Krul gooit de handdoek nog niet: 'Als we zo spelen in Frankrijk...'