Klaassen bijt op zijn lip: Zolang de UEFA er niks doet, blijft het gebeuren

Klaassen bijt op zijn lip: "Zolang de UEFA er niks doet, blijft het gebeuren"

donderdag 16 februari 2017 om 23:18

Davy Klaassen dacht in de Europa League-wedstrijd tegen Legia Warschau de snelle 0-1 te maken, maar zijn geldige doelpunt werd niet toegekend. De aanvoerder van Ajax voelt zich bestolen.

De poging van Klaassen werd achter de lijn doellijn gestopt door de Legia-goalie, maar dat werd niet gezien door de official op de achterlijn. "Zonder cameratechniek blijven er fouten worden gemaakt. Je kan er boos om worden, maar zolang de UEFA er niks doet, blijft het gebeuren", zegt Klaassen bij RTL7. Op het moment zelf protesteerde hij niet. "Ik dacht dat die gozer met de stok het niet verkeerd kon zien."

Klaassen baalt enorm van het doelpuntloze gelijkspel in Polen. "Ik sta hier met een rotgevoel. We verdienden te winnen, er wordt een goal afgekeurd. Het is onnodig. We kregen een paar goede kansen, dit is heel zonde. Het valt ons te verwijten dat wij ze er niet inschieten. We hebben redelijk gespeeld, het resultaat kon beter. Er zat veel meer in. Als je het volgende week niet redt, krab je jezelf wel achter je oren."

Plaats een reactie

donderdag 16 februari 2017 om 23:24
doellijn technologie moet er komen in deze miljardenbranche , close up van poolse spelers afschaffen .... nondeju wat zijn die lelijk.
Vind ik leuk
bits +2533
donderdag 16 februari 2017 om 23:28
En kaal. Ik snap ook niet dat die vent vanaf de voorkant probeert te kijk ipv door het zijnet.. Dan zie je ook veel minder goed of ie over de lijn is.
Vind ik leuk
United +25114
donderdag 16 februari 2017 om 23:31
Die staat er echt voor spek en bonen.
Vind ik leuk
bits +2533
vrijdag 17 februari 2017 om 01:03
Klopt, zag je bij AZ ook, bal een meter over de achterlijn naast hem, maar de grensrechter moest vertellen dat het zo was.
Vind ik leuk
United +25114
donderdag 16 februari 2017 om 23:30
Duidelijk! Kunnen ze beter met 8 man rond dat veld lopen als ze die doellijntechnologie niet willen gebruiken. Twee lijnrechters aan beide kanten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 23:32]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 23:34
staat die achterlijn knakker niet aan de verkeerde kant van het doel? Zo staat hij toch voor de grensrechter?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 04:06
Goed punt!
Vind ik leuk
Gerro +1456
donderdag 16 februari 2017 om 23:36
Tja leek een duidelijke goal. Daarnaast de tweede gele kaart van Tete ook erg zwaar bestraft en vraag me dan af waarom hij geen rood geeft bij die elleboog stoot die Tete zelf kreeg.Maar buiten dit hadden ze gewoon voldoende kansen om er nog 1 a 2 te maken.
Vind ik leuk
feyeniels +7807
donderdag 16 februari 2017 om 23:56
Het leek een goal, maar op basis van dit beeld kun je nooit met 100% zekerheid oordelen. Hoewel Ajax ook weleens wat mee krijgt doordat doellijntechnologie of een videoref ontbreekt, is dit wel zuur natuurlijk. Als Feyenoorder vind ik het echter niet heel erg, aangezien dit betekent dat Ajax in de thuiswedstrijd ook tot het gaatje zal moeten gaan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 23:57]
Vind ik leuk
Spidey +664
vrijdag 17 februari 2017 om 07:44
Het leek een goal...vanaf daar ben ik gestopt met lezen..
Vind ik leuk
feyeniels +7807
vrijdag 17 februari 2017 om 14:10
Zie jij dat de bal volledig over de lijn is dan? Ik zie een doelman die het zicht op de doellijn en de bal blokkeert.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 00:06
zuivere goal een blindpaard kon het beoordelen
Vind ik leuk
LarsNL16 +1336