Jans: Belde me vanmorgen met mededeling dat zijn vriendin ontsluiting heeft

Jans: "Belde me vanmorgen met mededeling dat zijn vriendin ontsluiting heeft"

vrijdag 17 februari 2017 om 13:03

De inzetbaarheid van PEC Zwolle-spits Nicolai-Brock Madsen in het duel met FC Utrecht is onzeker. Zijn vriendin staat op het punt om te bevallen.

"Hij heeft mij vanmorgen gebeld met de mededeling dat zijn vriendin Line ontsluiting heeft", zegt trainer Ron Jans tegen RTV Oost. Om die reden miste hij de afsluitende training van vrijdag en is het nog niet zeker of hij zaterdag kan spelen. "Als het goed is krijgt hij vandaag een zoontje en is hij er morgen gewoon bij. Ik hoop dat de natuur meehelpt. Maar hij was in ieder geval dolgelukkig."

Jans mist in ieder geval Stef Nijland, Ted van de Pavert en Bart Schenkeveld wegens blessures. Erik Israelsson viel op de laatste training uit met een liesblessure. Youness Mokhtar lijkt in de aanval voor het eerst in vier maanden in de basis te starten. Hij vervangt Kingsley Ehizibue.

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 13:06
Hoeveel centimeter had ze al Ron?
Vind ik leuk
United +1714
vrijdag 17 februari 2017 om 13:33
Bijna 10 cm.
Vind ik leuk
J Kiprich +1323
vrijdag 17 februari 2017 om 13:08
Mag voor Line hopen dat het kindje vandaag komt als ze vanmorgen al ontsluiting had. Alsof ze een vrouw twee dagen laten bevallen....
Vind ik leuk
United +1714
vrijdag 17 februari 2017 om 13:34
Nope en anders geven ze haar wat zodat het sneller gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:02
als ze vanmorgen ontsluiting had kan het prima 24 uur duren voordat het uitgepoept wordt hoor...
Vind ik leuk
peinke +83
vrijdag 17 februari 2017 om 13:37
Stef Nijland begin ik mij af te vragen of hij nog wel zin heeft om te spelen. Wat een slapjakker is dat! Hoop dat PEC eindelijk eens afscheid gaat nemen van deze zeveraar!
En nadat de vriendin van Brock Madsen een zeer lange Middeleeuwse bevalling heeft gehad na het inleiden van Jans, is de kans groot dat hij toch morgen aanwezig is. Alles voor Brock! Wat een bikkel!
Jammer voor Israelsson, die zou ik graag een keer een hele wedstrijd zien spelen, maar begrijp dat hij nogal een behoorlijke blessure achter de rug heeft. En Brock-ies.... als jullie eens oppas nodig hebben, opa Jans heeft volgend seizoen volgens mij veel tijd!
Vind ik leuk
Cookee +1035
vrijdag 17 februari 2017 om 14:48
Nee, Jans wordt de nieuwe bondscoach is allemaal al geregeld maar ze zitten nog met Blind, die weet nog van niets. Jans past goed in de belevingswereld van Hans van B.
En Lodeweges zit er al... is allemaal in kannen en kruiken.
Of dacht jij dat Ron zomaar Zwolle aan de kant gooide zonder iets achter de hand?
Maar Blind wil wel oppassen.
Vind ik leuk
peinke +83
zondag 19 februari 2017 om 08:42
Toch wel belangrijk dat iemand oppast die er ,,een beetje zicht'' op heeft toch? Blind!!!
Vind ik leuk
Cookee +1035
zaterdag 25 februari 2017 om 15:40
Als je Blind als oppas hebt, dan hoop ik niet dat je zoon Robin v P. heet want die ziet hij gegarandeerd over het hoofd. :)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:22
Nicolai er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal. Sterkte met de bevalling.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:47
hopelijk gaat het kind op zijn moeder lijken
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:12
Vandaag vader worden of morgen maakt niks uit. Een vader hoort de eerste dagen bij zijn vrouw en kind te zijn. Niet spelen dus morgen. Veel belangrijker dan een potje voetbal. Dat hoort Jans te weten en ook uit te spreken.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:03
Wat een onzin, zo'n baby heeft echt niet door dat zijn papa er een paar uurtjes niet is. En al heeft ie het wel door, dan betwijfel ik of de baby er stampij om gaat maken.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 21:44
Ik begrijp hieruit dat je zelf geen kinderen hebt?
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 12:17
Ik begrijp hieruit dat jij lekker op zijn hollands vaderschapsverlof hebt genomen? Terwijl miljarden mannen gewoon doorwerken na de geboorte van hun kind.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 13:49
Ten eerste zijn er geen miljarden mannen op deze wereld die überhaupt maar recht hebben op ouderschapsverlof omdat er in die landen niks geregeld is of de armoede gewoonweg te groot is. Ten 2e. Al had ik het nog zo graag gewild. Financieel is dat niet haalbaar. Je krijgt bij ouderschapsverlof alleen nog tijd. Geen inkomsten. Dat betekend feitelijk dus gewoon onbetaald verlof. Het enige voordeel aan deze regeling is een belastingvoordeel en het feit dat je werkgever het je niet kan ontzeggen.
maar voor jou gemoedstoestand. Ik heb na de geboorte van onze kinderen 2 (wettelijke) vrije dagen gekregen en daarnaast nog een week vrije dagen opgenomen in de kraam week. Mijn baan als uitvoerder in de bouw is druk zat. Daar past geen vaderschap verlof bij, helaas. Tijd met je kinderen en naasten door brengen blijft uiteindelijk het mooiste wat er is. Daar kan echt geen voetbal wedstrijd tegenop.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jans: "Belde me vanmorgen met mededeling dat zijn vriendin ontsluiting heeft"