'Koele kikker' van Feyenoord: Niemand in deze ploeg heeft een streepje voor

'Koele kikker' van Feyenoord: "Niemand in deze ploeg heeft een streepje voor"

vrijdag 17 februari 2017 om 17:29

Met nog twaalf wedstrijden te gaan moet koploper Feyenoord zondag een nieuwe horde nemen. Deze keer tegen ADO Den Haag, de hekkensluiter. Laat dit nou net een ploeg zijn waar Feyenoord de afgelopen drie keer niet wist te winnen. Rick Karsdorp aan het woord.

"Ja, die staan laatste", zegt de vleugelverdediger tegen de NOS. "Dat zegt mij niet veel. De laatste drie keer hebben we daar niet weten te winnen. Dát zegt wel wat. Je moet naar jezelf kijken. We staan bovenaan, het komt wel goed." Feyenoord speelt op kunstgras. "Nee, ik houd er niet zo van", aldus Karsdorp. "Als je hier naar De Kuip kijkt is dat een wereld van verschil, maar het moet geen probleem zijn."

Van kampioensstress is geen sprake en die komt er volgens Karsdorp ook niet. "Nee, dat denk ik niet. We bekijken het van wedstrijd tot wedstrijd. Aan het einde van het seizoen kijken we wel of we bovenaan staan. Misschien is het een standaard antwoord, maar zo kijken wij echt naar de laatste wedstrijden. Ik ben een koele kikker."

Karsdorp reageerde ook nog op de situatie rond Dirk Kuyt, die afgelopen week gepasseerd werd en vond dat hij moest spelen. "Meer mensen vinden dat ze moeten spelen. Niemand in deze ploeg heeft een streepje voor. Iedereen is gelijk en dat zie je ook in het team. Iedereen lacht en is gefocust."

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 17:40
Dit moet een formaliteit worden. Feyenoord is veel te constant om hier problemen mee te hebben.
Vind ik leuk
United +40201
vrijdag 17 februari 2017 om 17:43
De kop vooruit!
Vind ik leuk
PredatorA +5248
vrijdag 17 februari 2017 om 18:51
Mooie combi tussen "de borst vooruit" en "kop omhoog".. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:28
Voor het eerst in mijn leven als Feyenoord supporter denk ik dat ook. En het gevoel dat wedstrijden zomaar even gewonnen gaan worden heb ik nog niet gekend als Feyenoorder;)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:41
Kom op Ado, hier komt de ommekeer
Vind ik leuk
United +40201
vrijdag 17 februari 2017 om 17:44
Laten we het hopen! Vitesse wordt ook niet gemakkelijk denk ik. Wat denk jij?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:51
Word het ook zeker niet, maar het word denk ik wel makkelijker voetballen dan gister. Want een Vitesse speelt toch vaak wel aanvallend.
Hoop gewoon (met alle respect voor Feyenoord) dat Ado voor een verrassing gaat zorgen, Feyenoord dat blijft maar winnen :(
Vind ik leuk
cj_fey +2457
vrijdag 17 februari 2017 om 23:08
Laat ik nou (met alle respect voor Ajax) hopen dat Vitesse voor een verrassing zorgt ;)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 23:43
Dat begrijp ik pik, maar gaat niet gebeuren. :)
Vind ik leuk
United +40201
zaterdag 18 februari 2017 om 01:19
Ja dit is wel andere koek vergeleken met vorig seizoen... 7 keer verliezen achter elkaar.
Maar laten we het hopen. Dan wordt de druk opgevoerd.
Vind ik leuk
Vonkie +129
vrijdag 17 februari 2017 om 18:32
Het zal van ADO moeten komen, zelf lukt het niet he :-)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:25
De stress komt als Feyenoord een keer niet wint! Bijvoorbeeld volgende week thuis tegen PSV.. Nu heeft Feyenoord nog altijd die comfortabele voorsprong van 5 punten.
Vind ik leuk
The Rock +1108
vrijdag 17 februari 2017 om 18:47
Nee hoor, pas als feyenoord verliest van Psv. gelijk spelen is geen schande en mag een keer. Vergeet niet dat speelronde 32 nog eens Ajax en psv tegen elkaar strijden voor plaats 2 en 3
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Koele kikker' van Feyenoord: "Niemand in deze ploeg heeft een streepje voor"