Heerenveen kijkt af bij FC Twente: Dat is ook de manier die wij ambiëren

Heerenveen kijkt af bij FC Twente: "Dat is ook de manier die wij ambiëren"

vrijdag 17 februari 2017 om 18:15

Het is tot nu toe nog niet het jaar van sc Heerenveen. Jurgen Streppel had het voor de winterstop keurig op de rit, maar ziet zijn ploeg nu wegzakken. De trainer kijkt echter met een positieve blik naar de toekomst. 

"We zijn geen enkele keer ondersteboven gespeeld", vertelt Streppel op de clubsite van Heerenveen. "Maar dan moeten we wel ons ding blijven doen, met goed voetbal kun je punten pakken. Daar hameren we voortdurend op. Voetbal op hoog niveau gaat over details. Een cornerballetje net even niet of wel goed staan, verdedigend of aanvallend, is een wereld van verschil."

Zaterdag wacht een uitwedstrijd bij FC Twente. "Thuis hebben we vrij eenvoudig gewonnen (3-1 red.), maar ik vind wel dat zij de laatste maanden niet alleen resultaat halen, maar ook goed spelen. Het is een ploeg die gedurfd speelt en wil aanvallen, dat is ook de manier die wij ambiëren. Het duel van morgen is een mooi affiche. Beide teams hebben spelers met specifieke kwaliteiten en de stand op de ranglijst maakt het op voorhand ook aantrekkelijk, een wedstrijd om naar uit te kijken."

Plaats een reactie

frankn27 +3129
vrijdag 17 februari 2017 om 18:22
Twente weer als voorbeeldclub zo snel kan het gaan he
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:30
Het gaat over het voetbal en geen randzaken.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:46
Dat zou je wel denken als je alleen maar de titel leest.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:02
Hoop op een mooie pot en natuurlijk hoop ik dat de punten thuis blijven als mijn verjaardag cadeautje ( meer hoef ik niet) .
Vind ik leuk
FCT65 +1017
vrijdag 17 februari 2017 om 20:25
Alvast gefeliciteerd Jos. Morgen mag je je kado uitpakken: 3 punten en een fatsoenlijke pot voetbal. Geniet ervan, doe ik ook morgen. Proost!!
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 10:50
Jammer jongen. Twente wordt vanavond opgerold, net zoals vorig jaar. Hoorde dat Henk Veerman centraal achterin stond. Dat wordt dus niks met Twente. Bel je visite maar vast af.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 11:56
Hoezo visite afbellen. Zit gewoon in de Veste. Het kan vanavond alle kanten opgaan. Qua kwaliteit doen we elkaar niet veel. Het komt dus aan op een beetje geluk en dat de scheids niet zijn stempel te veel op de wedstrijd wil zetten. Ik gun Heerenveen alle geluk van de wereld, maar vanavond eventjes niet.
Vind ik leuk
zwollie +2544
vrijdag 17 februari 2017 om 20:15
Schrok al, dacht dat Heerenveen de fraude streken van fc fraude over wou nemen.
Vind ik leuk
lemon9 +382
vrijdag 17 februari 2017 om 23:54
Zwollie Bollie
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 10:15
Erg origineel hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 11:52
Daar heeft Twente het van af gekeken
Vind ik leuk
lemon9 +382