'PSV wil zich meer profileren op Mexicaanse markt en zet delegatie op vliegtuig'

'PSV wil zich meer profileren op Mexicaanse markt en zet delegatie op vliegtuig'

vrijdag 17 februari 2017 om 19:31

PSV wil zich nog meer gaan profileren op de Mexicaanse markt. Een delegatie van PSV reist komende week af naar Mexico, om te praten over een eventuele samenwerking met de club Querétaro FC. 

Dat meldt de Mexicaanse versie van AS. De Eindhovenaren hebben met Andrés Guardado en Hectór Moreno al twee Mexicanen in dienst en die bevallen prima. PSV reist komende week af naar Mexico om zich meer te profileren. Ook Marcel Brands en de Marketing-directeur stappen in het vliegtuig. Het is onder andere de bedoeling om te praten over een samenwerking met Querétaro. Ook wordt een eventuele trip van PSV naar Mexico besproken. Dat moet dan komende zomer gebeuren.

Beide partijen bespreken tevens de optie om een of meerdere oefenwedstrijden te spelen in het land. De Eindhovenaren zien in Mexico het perfecte land om aan de voorbereiding voor het seizoen 2017/2018 te beginnen. 

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

Brabopsv +1601
vrijdag 17 februari 2017 om 19:34
Niets mis mee om in het Mexicaanse zon te zitten....
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:37
Misschien loopt er wel een begenadigd talent die een potje of 8 in het eerste gespeeld heeft voor weinig.
Vind ik leuk
Savior +142
vrijdag 17 februari 2017 om 19:45
Misschien wel mischien niet
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:49
dan is het nog altijd een prettig vakantietripje
Vind ik leuk
Savior +142
vrijdag 17 februari 2017 om 22:04
Lekker zonnetje
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:46
Ach voor 12 miljoen kopen of 4 miljoen lenen, wat is het verschil.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:50
wie is er voor 4 miljoen geleend pietje?
Vind ik leuk
Eusebio +169
vrijdag 17 februari 2017 om 21:03
van Ginkel?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:49
Inderdaad ik zou minimaal 12 miljoen voor het bijna zelf opgeleide groeibriljantje op tafel gooien
Wel eerst even wat navraag doen bij bluf
Die volgt de meeste jongetjes vanaf 4 jaar
Hij weet wel hoe en wat verder
Vind ik leuk
jaja_PSV +5046
vrijdag 17 februari 2017 om 20:04
Mmm dit roept vraagtekens op bij Bluf..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:11
Tja op de toekomst slaapt hij zowat
Verder neemt hij ook de nodige tripjes wereldwijd om jongetjes te spotten
Laatst is hij nog naar Thailand geweest voor onderzoek
Helaas liep daar weinig rond ze konden daar slecht met pressie omgaan en in 1 tegen 1 duels vielen ze wel erg snel op de rug
Volgende maand is India aan de beurt
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:52
Toontje en marcel samen aan de corona s ... doen ze goed.
Vind ik leuk
Freebird +8392
vrijdag 17 februari 2017 om 19:58
Of aan de SOL :0)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:03
ok gin straf
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:07
Tis overduidelijk weer weekend....
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:14
Dat is wel een succes gebleken, zal het bier zo lekker smaken in Eindhoven ;-)

Overigens een goede keuze om een samenwerkingsverband aan te gaan in Mexico.....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 20:15]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:20
als ze nog een paar echte ala moreno en guardado weten te strikken heb ik er geen problemen mee
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:21
Blijken toch goed te aarden in Eindhoven, ook de Brazilianen deden dat.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 04:05
Een samenwerkingsverband aangaan in een land met veel talenten is natuurlijk een prima zaak. Ik vind alleen de reden in dit geval war raar: Moreno speelde al een eeuwigheid in Europa en Guardado had al ruim 100 interlands toen ze hem haalden.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 14:09
das een simpele reden : de guardadootjes en morenootjes zijn niet meer te betalen als ze eenmaal voet op europese grond gezet hebben dus.....
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 20:16
Het is jullie toch gelukt ze allebei te halen?
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 07:49
Tja, probleem is natuurlijk dat in Brazilië tegenwoordig weet ik veel hoe snel de hemel in worden geprezen. Romario was in 1989 nog een koopje, nu moet je er voor 50 miljoen neerleggen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV wil zich meer profileren op Mexicaanse markt en zet delegatie op vliegtuig'