Bosz is trots op Ajax: 'Geen idee hoe zich dat zou ontwikkelen'

Bosz is trots op Ajax: 'Geen idee hoe zich dat zou ontwikkelen'

vrijdag 17 februari 2017 om 19:50

De wedstrijd tegen Legia Warschau was voor Peter Bosz de ideale mogelijkheid om te zien hoe zijn Ajax er op Europees vlak voor staat. De Amsterdammers kwamen bijna vlekkeloos de poulefase van de Europa League door en hadden ook in de eerste helft tegen Legia het betere van het spel. 

"We hebben ons in de Europese wedstrijden voor de winterstop van onze beste kant laten zien", zegt Bosz tegen Ajax TV. In een poule met Panathinaikos, Standard Luik en Celta de Vigo werd zijn ploeg eerste. "Ik had geen idee hoe dat zich zou ontwikkelen tegen deze Poolse tegenstander, die natuurlijk ook Champions League hebben gespeeld. Als ik daar nu op terugkijk, hebben we een wedstrijd gespeeld waarin wij bepaald hebben en dominant zijn geweest."

Bosz is niet tevreden met het vertoonde spel tegen de Polen. "We hebben niet ons beste voetbal gespeeld. Dat was op dat veld ook moeilijk. Maar we hebben toch de beste kansen gecreëerd en een geldig doelpunt gemaakt (van Klaassen, die onterecht werd afgekeurd, red.). Dan is het jammer dat je die wedstrijd niet weet te winnen."

Poll

Maakt Ajax het karwei in Amsterdam af?

(206 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 19:56
Tegen die houthakkers uit Polen gaat Ajax wel winnen. Als je met z'n allen goed druk zet dan schieten ze hem wss in eigen goal ook.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:58
Geldig geldig geldig? Hij is niet goed gekeurd. Dus geen goal
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:08
Psv heeft un nieuwe naam gemeente Eindhoven gemeente gemeente hoor je nu nog in Eindhoven
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:10
Het was idd een geldige wat onterecht werd afgekeurd, professortje!

Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:12
Als hij geldig was dan hadden jullie met 0-1 gewonnen
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:44
Focus je lekker op de europese wedstrijden van je eigen club....
Vind ik leuk
Jozef +7527
vrijdag 17 februari 2017 om 23:01
Haha, professeurtje.... ik begrijp wel dat je deze week met deze pet op praat.

Utrecht scoorde tenslotte ook niet, toch?
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 06:29
het zou mooi zijn als jij als Nederlander achter Ajax staat, is helaas niet de realiteit tegenwoordig. allemaal zielig anti Ajax gedrag vertonen ipv denken aan de Europese ranglijst waar alle clubs baat bij hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:02
We maken ze af in de Arena en daarna gaan we de EL easy winnen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:03
Je doet het goed menneer bosz
Wij Ajacieden kunnen ook weer redelijk genieten zeker na de laatste 2 jaar van onze frank ..
Europees gaat het lekker en in polen had er ook een overwinning ingezeten ..

Weer geen tegengoal dus verdediging staat goed met een onana die veel 1 op 1 situaties briljant is ..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 21:26
wat een lul praat van die Bosz ,praat zijn straatje schoon ,maar het leek gisteren nergens op
Vind ik leuk
pinkelman +1291
vrijdag 17 februari 2017 om 22:09
Was niet al te best eerlijk gezegd. Weet niet of ze een goede beurt hadden gemaakt tegen die Franse sluipmoordenaars (over spitsen gesproken: die heb er pas eentje!) die AZ tegen had. Gisteren was weer duidelijk te zien dat we een maatje te klein zijn als we de grenzen over gaan of de loting moet echt heel gunstig uit vallen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 22:11]
Vind ik leuk
Nashua +1079
zaterdag 18 februari 2017 om 07:01
Snap niet dat hij tevreden was alleen Youness & Onana haalden een voldoende. De speelde ongeconcentreerd en slordig.

Was gewoon slecht en we hadden met drie kunnen/moeten winnen.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bosz is trots op Ajax: 'Geen idee hoe zich dat zou ontwikkelen'