Real Madrid komt valse start niet te boven en lijdt verrassende nederlaag

Real Madrid komt valse start niet te boven en lijdt verrassende nederlaag

woensdag 22 februari 2017 om 20:36

Real Madrid is er woensdagavond niet in geslaagd de 'bonuswedstrijd' tegen Valencia te winnen. In Mestalla werd het verrassend 2-1 voor de thuisclub.

Real startte dramatisch aan de inhaalwedstrijd, die gespeeld moest worden door de deelname aan het WK voor clubteams eind december. Binnen negen minuten stond het 2-0 voor de thuisclub door doelpunten van nieuwelingen Simone Zaza en Fabian Orellena.

Op slag van rust maakten de bezoekers uit Madrid wel de aansluitingstreffer (kopbal Cristiano Ronaldo), maar verder kwam de ploeg van trainer Zinedine Zidane niet. Valencia maakte in de tweede helft zelfs meer aanspraak op de zege, maar werd tot twee keer toe een penalty onthouden.

Door de tweede competitienederlaag van het seizoen verzuimt Real Madrid uit te lopen op nummer twee FC Barcelona in de Primera División. Het verschil blijft één punt. Real heeft nog wel een wedstrijd tegoed.

Plaats een reactie

Niellie078 +20146
woensdag 22 februari 2017 om 20:39
Dik verdiende overwinning voor Valencia
Real speelde zo traag als dikke stront
Vind ik leuk
woensdag 22 februari 2017 om 20:42
Jammer zeg maar zeer verdiend van de sinaasappelen, had Madrid mooi kunnen uitlopen maar helaas. Volgende keer weer een kans en dan is er nog niks aan het handje ;-)
Vind ik leuk
woensdag 22 februari 2017 om 20:47
hala Valencia!
Vind ik leuk
Diamant +357
woensdag 22 februari 2017 om 20:58
Lekkere overwinning voor Valencia, hopelijk vinden ze nu weer de weg naar boven. Hebben ook wel een aantal heerlijke voetballers hoor ♥!
Vind ik leuk
Truth +2777
woensdag 22 februari 2017 om 21:27
Het is dus nog niet over zoals zovelen dachten
Vind ik leuk
woensdag 22 februari 2017 om 21:29
Wat een gezeik weer hier over een aantal Madrid haters hierzo ze hebben wel verloren maar een 4-0 verliezen in de Champions leage is nog veel erger .
Elke team heeft het lastig tegen valencia
Realmadrid is wel even uitgegleden maar blijft alsnog eerste staan volgende keer beter.
Vind ik leuk
woensdag 22 februari 2017 om 22:23
Was erg blij met die zege. Hebben de jongens echt verdiend.
en eerlijk gezegd denk ik dat zon nederlaagje Ronaldo zijn ego goed zal doen... ;)
Vind ik leuk
pdavie +348
donderdag 23 februari 2017 om 07:32
Mooi voor de competitie!
Vind ik leuk
Liwwadder +3463
donderdag 23 februari 2017 om 08:09
Waar ben je haha Madrid? Verrassende nederlaag? Alsof ze niet kunnen verliezen zeker...por favor! Zijn ook maar mensen dus.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Real Madrid komt valse start niet te boven en lijdt verrassende nederlaag