Best bewaarde geheim van Ajax: Dolberg was vier dagen niet op de club

Best bewaarde geheim van Ajax: Dolberg was vier dagen niet op de club

maandag 13 maart 2017 om 07:06

Kasper Dolberg heeft afgelopen week genoten van een vakantie van vier dagen. De Ajax-spits kon even relaxen in zijn thuisland Denemarken en zodoende de batterij opladen, zo kwam De Telegraaf te weten.

Het was het best bewaarde geheim. Tot zondag. "Ik ben vier dagen naar Denemarken geweest", zegt Dolberg. "Ik heb weer nieuwe energie. Ik mocht lekker bij mijn familie relaxen. En die rust had ik even nodig. Daarom heb ik behalve mijn vriendin, familie en vrienden bezoeken ook niet zo veel gedaan. Het was gewoon even vier dagen niet aan voetbal denken."

"De trainer belde me na de wedstrijd tegen Heracles. Hij zei dat hij wilde dat ik naar Denemarken ging, omdat we toch geen midweekse verplichtingen hadden", vervolgt de Deense spits, die tegen FC Kopenhagen al eenmaal en tegen FC Twente tweemaal scoorde. Hij scoort vooral vaak in thuisduels. "Ik heb er geen verklaring voor waarom ik bijna alleen maar thuis scoor. Dat is zoals het is. Mijn mooiste doelpunt was overigens uit, tegen Feyenoord in De Kuip."

Plaats een reactie

2cents +23226
maandag 13 maart 2017 om 07:18
Goede beslissing van Bosz!
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 09:55
kijk dat is goed mt een speler om gaan ,maar wat hij met die wonder voetballer Neres dot lijkt nergens op
Vind ik leuk
2cents +23226
maandag 13 maart 2017 om 10:06
Ik heb geen idee hoe die jongen zich manifesteert op de club en de trainingen. Jij wel?

De simpele supporter-redenatie, zo ook die van mij, is dat hij het niet slechter zou doen dan Traoré. Maar er komt meer bij kijken en daar hebben we de mensen voor die dagelijks met hem werken.

Waar je namelijk ook voor moet waken is dat je teveel van hem vraagt terwijl hij nog nauwelijks door heeft wat dat dan precies is.

Cocu deed het prima met Pereiro, Diever notabene al was tijdens de voorbereiding op het seizoen. Bosz probeert het op een vergelijkbare manier met Neres, die midden in de beslissende fase van het seizoen is gekomen, en wordt voor gek verklaard. Dat vind ik raar.
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 10:21
hij is ook gek stel op die jongen !! tegen de Graafschap was het helemaal niks daar gaat hij aan kapot hij speelde bij San Polo in het eerste en hier op de bank rustaaaagh aan brengen zegt Bosz ,hij kweekt heimwee bij die jongen dat hoefde hij bij Feyenoord niet daar kocht hij heel het oude van dagen huis leeg en waren we bijna failliet , tot dat Van Den Heerik ons heeft gered gelukkig anders hadden we niet gestaan waar we nu staan en over 8 wedstrijden staan ,waar vraagt u ,juist daar .hij heeft gespeeld bij Feyenoord technisch directeur geweest bij Feyenoord ,dus wat is zijn gedachten hier achter ??? Schuld terug betalen en Traore en Veltman maar op blijven stellen oke wij zijn blij dat hij ons helpt en kampioen wil maken ,dan is die schuld ook vereffend ,alvast bedankt Petertje
Vind ik leuk
2cents +23226
maandag 13 maart 2017 om 10:30
Tegen De Graafschap begon hij slecht, maar het ging steeds beter en daarmee kwam ook de lach.

Zo'n jongen wil lekker voetballen, maar in deze fase van de competitie is dat niet altijd mogelijk. In Jong is dat eenvoudiger en dan maakt hij in ieder geval minuten.

Verder maak ik me geen zorgen over wat hij kan en dat gaat er ook uitkomen.

Overmars zei bij z'n komst al dat men rustig aan zou doen met hem, maar niet uit te sluiten dat hij dit seizoen nog een rol gaat spelen.

Met nog minimaal 9 wedstrijden te gaan komt dat wel goed. Snap de paniek niet zo. Zeker bij een Feyenoorder. ;)
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 10:51
Ik dacht dat Bosz pas technisch directeur wer in de periode na v/d Herik.
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 11:37
Neres heeft bij Soa Paulo ook veel in het 2e gespeeld. Hij heeft nog geen 10 wedstrijden in het eerste gespeeld. En ik ben nu ook wel een beetje klaar over het gezeik over Neres. Geef die jongen de tijd om ff zijn draai hier te vinden. Dat gaat bij de ene (Sanchez) iets sneller dan de ander.

En de rest van je verhaal slaat natuurlijk ook nergens op. Dankzij Van den Herik wordt Feyenoord dit jaar misschien kampioen. Tuuuuurlijk......
[Reactie gewijzigd op maandag 13 maart 2017 om 11:40]
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 10:24
even naar YouTube en dan Neres zoeken 2 cents over en Porsche zeggen ze wonder op wielen nou als je ziet wat die jongen allemaal kan wonder op voetbalschoenen
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 07:18
Jorgensen zal ook vast zijn mooiste goal aller tijden scoren tegen ajax in de Arena
We zijn er klaar voor
[Reactie gewijzigd op maandag 13 maart 2017 om 07:26]
Vind ik leuk
pico323 +1619
maandag 13 maart 2017 om 07:42
denk het niet. die jongen scoort niet tegen ajax
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 09:56
o nee moete eens op lette niet 1 maar driemaal
Vind ik leuk
Gerro +1168
dinsdag 14 maart 2017 om 23:33
Bij de warming up zeker
Vind ik leuk
dinsdag 14 maart 2017 om 23:47
ik zeg toch 3 stuks
Vind ik leuk
Gerro +1168
woensdag 15 maart 2017 om 14:05
Met twee herhalingen lukt dat alleen tellen die niet
Vind ik leuk
Gerro +1168
dinsdag 14 maart 2017 om 23:33
Nee hij gaat alleen de middenstip zien die kneus.
Vind ik leuk
ronnieron +1362
maandag 13 maart 2017 om 08:42
Viergever vreet hem op
Vind ik leuk
Olfie +1585
maandag 13 maart 2017 om 09:03
Ik vestig mijn hoop op beest Sanchez
Vind ik leuk
Gerro +1168
dinsdag 14 maart 2017 om 23:35
Jaapie Sanchez vreet hem op.
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 10:28
hoezo is hij koppensneller dan (vleeseter)
Vind ik leuk
Cookee +1617
dinsdag 14 maart 2017 om 11:34
Feijenoord bovenaan... das al de omgekeerde wereld.
Maar dan ook nog een Rotterdamse reactie die Amsterdams Hautain is.
Das de wereld op zijn kop.
Er zou een lied gemaakt moeten worden als:
"Hand in Hand Kameraden". Pootjes op de grond.
Vind ik leuk
darmianto +3108
maandag 13 maart 2017 om 08:19
Dat kan niet waar zijn want volgens heel de psv goegemeente hier is Bosz onredelijk, kan hij niet communiceren en heeft hij schijt aan zn spelers
Vind ik leuk
United +12709
maandag 13 maart 2017 om 11:06
Maar niemand die hem persoonlijk kent.
Vind ik leuk
darmianto +3108
maandag 13 maart 2017 om 11:46
Nee precies daarom.
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 08:39
Dolberg is gewoon een twijfeltje gewoon matig
#overrated
Vind ik leuk
Olfie +1585
maandag 13 maart 2017 om 09:04
Haha dan heb je er naar mijn idee heel weinig kijk op. Die jongen is echt heel goed.
Vind ik leuk
Degraaf +3753
maandag 13 maart 2017 om 11:05
Zal je zien dat hij er tegen Feyenoord 3 maakt ;-)
Vind ik leuk
United +12709
maandag 13 maart 2017 om 11:08
Snoert ze gelijk de mond.
Vind ik leuk
Gerro +1168
dinsdag 14 maart 2017 om 23:31
Ja en dan gelijk de drie mooiste van het hele seizoen.
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 21:29
Eens, heeft nog erg weinig laten zien.
Vind ik leuk
maandag 13 maart 2017 om 08:48
Zo...wat een geheim...CIA ten top!
Vind ik leuk
United +12709
maandag 13 maart 2017 om 11:07
Hij was weer belangrijk voor Ajax.
Vind ik leuk
Gerro +1168
dinsdag 14 maart 2017 om 23:30
Zijn mooiste doelpunt was tegen Feyenoord,ja welke club brengt het beste boven in een Ajacied das bij deze wel duidelijk. We gaan er binnenkort dan weer eens mooi voor zitten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Best bewaarde geheim van Ajax: Dolberg was vier dagen niet op de club