Wijnaldum heerst op middenveld in aantrekkelijke topper tussen City en Liverpool

Wijnaldum heerst op middenveld in aantrekkelijke topper tussen City en Liverpool

zondag 19 maart 2017 om 19:24

Een aantrekkelijke Premier League-topper tussen Manchester City en Liverpool heeft zondag geen winnaar opgeleverd. Beide ploegen verdeelden de doelpunten eerlijk: 1-1.

Dat er slechts twee doelpunten vielen in het Etihad Stadium, mag een klein wonder worden genoemd. Manchester City en Liverpool kregen voldoende kansen om te scoren, maar slaagden daar allebei slechts één keer in. Liverpool kwam in de tweede helft op voorsprong door een benutte penalty van ex-Citizen James Milner, waarna Sergio Agüero de 1-1 maakte.

Na afloop zal het echter vooral gaan over de gemiste kansen. In de eerste helft misten Raheem Sterling en Fernandinho op onbegrijpelijke wijze namens City en in de slotfase zorgde Adam Lallana voor de overtreffende trap. Voor een leeg doel maaide de Liverpool-middenvelder langs de bal, tot grote verbazing van zowel Jürgen Klopp als Pep Guardiola.

Georginio Wijnaldum zag het allemaal gebeuren. Hij stond negentig minuten op het veld en speelde uitstekend. Met het gelijkspel schieten nummer drie Man City en nummer vier Liverpool weinig op. Het verschil tussen beide clubs blijft één punt. Koploper Chelsea heeft twaalf punten meer dan City.

Plaats een reactie

Gu3rilla +7905
zondag 19 maart 2017 om 19:28
Kan wel leven met een gelijkspel beide teams konden winnen Michael Oliver terug sturen naar de Championship wat is dat een drama aan beide kanten man man man
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:29
Ik vond gini bij tijd en wijle sterk spelen , had een brilliant steekpasje wat de 1-2 voor liverpool had moeten zijn.
Vind ik leuk
United +25375
zondag 19 maart 2017 om 19:35
Knap dat hij het zo goed doet. Een perfect voorbeeld van een Nederlandse voetballer die naar het buitenland gaat. Hopen dat hij in Oranje ook goed speelt.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:42
zeker , het lijkt ook wel alsof ie wat magerder is of denk ik dat maar?
Vind ik leuk
United +25375
zondag 19 maart 2017 om 19:47
Vindt hem idd wel wat afgetrainder. Op de foto lijkt hij wel magerder.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 19:48]
Vind ik leuk
United +25375
zondag 19 maart 2017 om 19:32
Prima uitslag! Dat houdt ons mooi in de race voor CL voetbal.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:34
Gewoon de EL winnen, is niet onmogelijk toch?
Vind ik leuk
United +25375
zondag 19 maart 2017 om 19:38
Ja dat klopt en die kans is aanwezig. Maar ook bij de laatste 4 komen is goed voor United zelf. Al hoop ik eerder dat ze de EL winnen!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:17
Zeker weten dat gaan jullie wel halen , hopelijk blijft Zlatan nog een jaartje en halen ze 2 goede vleugel aanvallers en een top verdediger dan ga je wel weer een swingent manu zien .. zijn toch goed bezig onder Mourinho en de concurrentie strijd onder de top 5/6 is echt niet mals te noemen
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:33
Heerlijke wedstrijd gezien, hoog tempo, strijd tot de laatste minuut en beide ploegen die na de wedstrijd het gevoel moeten hebben gehad dat ze twee punten verloren hadden. Zelfs v. Hanegem was enthousiast.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:07
Onze GINI was geweldig ! Wat een heerlijke speler is dat zeg
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:24
Was een leuke wedstrijd om te zien, toch tevreden met een punt.........Liverpool!
Vind ik leuk
FSCeara +1975
zondag 19 maart 2017 om 21:24
Gini is echt grote stappen aan het maken de laatste 2 jaar. Die zal Oranje gaan dragen de komende jaren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wijnaldum heerst op middenveld in aantrekkelijke topper tussen City en Liverpool