Update: Bosz baalt van Denen: 'Duidelijk aangegeven dat hij goed geblesseerd is'

Update: Bosz baalt van Denen: 'Duidelijk aangegeven dat hij goed geblesseerd is'

maandag 20 maart 2017 om 18:18

Trainer Peter Bosz hoopt dat Kasper Dolberg gewoon in Nederland blijft. De mogelijkheid bestaat dat de Deense voetbalbond hem naar Denemarken haalt om hem daar te onderzoeken. Dat heeft Bosz liever niet.

Dolberg ontbrak zondagmiddag bij Ajax wegens een liesblessure die hij opliep in het Europa League-duel met FC Kopenhagen (2-0). "En wij houden Kasper het liefst hier", aldus Bosz na afloop van de 1-1 remise in gesprek met De Telegraaf. "Maar of dat kan, ligt aan de Deense bond. Die heeft het recht om Dolberg naar Denemarken te laten komen en hem daar te onderzoeken." Door zijn afwezigheid speelde Bertrand Traoré in de spits en nam Justin Kluivert de positie van de Chelsea-huurling over.

Denemarken speelt volgende week zondag een WK-kwalificatieduel met Roemenië. De Denen staan op de derde plaats. Roemenie staat vierde. Het is niet bekend of Dolberg van de partij kan zijn voor de nationale ploeg.

Update 20/03 11.33: De Deense voetbalbond wil zélf een oordeel vellen over de blessure van Dolberg. Diverse media melden dat de Ajax-spits zich maandag 'gewoon' meldt bij de nationale ploeg. Zondag speelt Denemarken een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Roemenië. 

Update 20/03 18.18: Peter Bosz baalt dat Kasper Dolberg ondanks zijn blessure is opgeroepen voor de Deense nationale ploeg. "Wij mogen hem niet hier houden. De bond kan altijd een speler opeisen om hem te zien", zegt de Ajax-trainer tegen Ajax TV. "Wij hebben heel duidelijk aangegeven dat hij goed geblesseerd is, desondanks willen zij hem zien. Dat is vervelend, want dan moet je toch het vliegtuig in en reizen. In de tussentijd hadden wij hem graag behandeld hier."

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 20:27
Zal ook wel moe zijn!
Vind ik leuk
2cents +17365
zondag 19 maart 2017 om 20:36
Zou goed kunnen met al die wedstrijden. Raymond Verheijen heeft zich alweer gemeld. Dit kon echt niet vandaag al. De maandagavond moet speelavond worden. ;)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:57
Dat ben ik zeker met jou eens na een EL wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 23:11
Al die wedstrijden? Valt best mee toch? Dan moet hij maar niet naar Engeland gaan.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:11
UPDATE:
Ajacieden balen van Bosz!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:22
Dat had ik al een beetje door :P

Uitfluiten eerstvolgende wedstrijden of spreekkoren?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 23:20
En Bosz maar denken dat we Traore uitfluiten...
Vind ik leuk
Hyena +8734
zondag 19 maart 2017 om 20:27
Mag toch hopen dat die Denen een beetje verstandig zijn en voorzichtig omgaan met zo'n jonge jongen, dus hem in Amsterdam laten.
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 20:35
Zo na een heftige middag en ruim 5 uur ziekenhuis ben ik weer wat opgeknapt. Ik dank de oprechte beterschap van een paar, maar dont worry about me, ik ben niet klein te krijgen.
Vind ik leuk
2cents +17365
zondag 19 maart 2017 om 20:40
Wat is er gebeurd Niels?
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 20:50
Een verhaal in het kort, ik was met mijn gezinnetje en moeders naar het stadje gegaan, mijn moeder liep tegen iemand aan in een winkeltje waardoor hij zijn mobiel liet vallen. Hij begon mijn moeder wat mijn held is uit te schelden voor k hoer, ik pak hem bij zijn arm en zeg zo spreek je maar tegen je malle zooitje thuis en niet tegen mijn moeder, hij gaf me een flinke duw en daardoor knalde ik tegen zo'n glazen vitrine kast met mijn arm dwars door die glazen plaat, al met al een slagader door en mijn pees, die pees is gehecht en mijn slagader is ook gehecht; die kneus kan een flinke schadeclaim verwachten van mij, een zeer agressieve malloot dat was hij.
Vind ik leuk
2cents +17365
zondag 19 maart 2017 om 20:52
Wat een idioot. Goed je weer te zien dan. Hopelijk snel herstel.
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 20:53
Djw :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:45
De Feyenoord jurist zou hier aangeven dat hij schrok van jouw "vastpakken" en dat de "duw" dus een natuurlijk reactie was.;-).

Beterschap ouwe.

(ik had waarschijnlijk hetzelfde gereageerd. MOMS rule!!)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:08
Beterschap Niels!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:01
Wat een klootzak zeg die gozer. Je hebt toch wel aangifte gedaan mag ik hopen, of hebben ze die gozer misschienook gearresteerd?
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:14
Ja dat heb ik dat gedaan en hij is meegenomen voor een gesprek op het bureau , die is nog lang niet van mij af.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:24
Alleen een gesprek? Mag hopen voor jou dat die zaak bij de rechter voorkomt, dan hoor je ook het adres waar hij woont.......De rest kan je zelf invullen!
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:43
Dat zal ja , ik wil geld zien voor de schade dus dat zal een recht zaak worden . zijn adres hoef ik niet, ik speel niet voor eigen rechter en ga dus daar ook geen problemen maken, agressie moet je niet met agressie aanpakken, zo zit ik niet in elkaar :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:58
Tof dat je het zo doet Niels. Het recht zijn beloop laten...

Beterschap.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:41
Ik hoor het al met jou winnen we ook geen oorlogen
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:10
Ik hoor het al, je stelt jezelf ter beschikking als kanon voer?
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:13
Jij stiekume hooligan..... had die idioot er maar 1 op zijn poffert verkocht.
Hopelijk hou je er niks aan over lichamelijk gezien dan.
En kleed dat imbiciel individu maar helemaal uit (financieel gezien).
Beterschap want dat is het allerbelangrijkste.
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:17
Kijk stratum, ik ben niet zo van dat geweld, slaan ben ik tegen ik ben meer van met woorden, helaas heb je kneuzen zoals die malloot die wel agressief zijn, gebrek aan fatsoen, opvoeding van lik me huppelepup.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:19
groot gelijk ook enne .... laat je door het vrouwtje maar in de watten leggen je bent tenslotte geblesseerd.....
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:23
Hahaha, nou neem maar aan die zal morgen gerust zeggen met een hand kan je typen dan kan je ook de tas met boodschappen tillen, die heeft niet zo snel medelijden hahaha :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:25
ai...spijkerhard zijn ze die vrouwen........
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:28
En lekker :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:30
klopt en das meteen ook "onze" zwakte.........
tenminste de mijne wel....
Vind ik leuk
Degraaf +2863
zondag 19 maart 2017 om 21:44
Beterschap Niels, en aanklagen die mafkees.
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:48
Dat doe ik ook zeer zeker :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:21
Beterschap man. Dat je maar snel weer de oude mag worden !
Vind ik leuk
feyeniels +3250
zondag 19 maart 2017 om 23:01
Heftig verhaal. Beterschap man!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:58
Beterschap en niet te opgewonden typen over die 6 punten voorsprong.
Vind ik leuk
< Niels > +2067
maandag 20 maart 2017 om 13:01
Met 1 hand kan ik via de mobiel goed typen hoor :)
Vind ik leuk
PredatorA +3514
maandag 20 maart 2017 om 13:49
Beterschap Niels en een voorspoedig herstel!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:49
Wat klote zeg! Beterschap en die gast moeten ze opsluiten!
Vind ik leuk
stranger +1056
maandag 20 maart 2017 om 21:15
Beterschap.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:45
niels jongen ik hoorde van florian zulke rare berichten wat heb je toch allemaal gesjouwd man.gaat het wel goed?
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 20:52
Ja hoor, met mij gaat het een stuk beter nu dan de uitslag van Ajax zo te zien. Ik ben niet klein te krijgen, djw voor je interesse.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:56
gelukkig maar het moet niet zo zijn dat een jonge gozer eerder gaat als een ouwe lamlul als ik.
Kalm aan dan breekt het lijntje niet zo snel.
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:00
Maak jij je maar niet druk, ik leef nog wel een jaartje of 60 :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:02
haha doe je goed man ,kans is klein dat ik hier dan nog rond hang.......
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:12
Positief blijven, jij bent toch onsterfelijk :) Wanneer wij er allemaal niet meer zijn ben jij nog steeds iedere Ajacied het leven zuur aan het maken ;)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:15
hahaha niet verder vertellen maar dat van dat onsterfelijke maak ik mezelf maar wijs hoor.....
Vind ik leuk
stollie38 +6809
zondag 19 maart 2017 om 21:21
Jong van geest toch.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:24
haha dat zal altijd zo blijven
Vind ik leuk
stollie38 +6809
zondag 19 maart 2017 om 21:30
Bij mij ook.;-)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:35
ik zit nu al weer te genieten als een klein kind van barca valencia...
boys will be boys.
Vind ik leuk
stollie38 +6809
zondag 19 maart 2017 om 21:38
Barcelona is een beetje over de top. Denk dat Juventus zich geen zorgen maakt.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:45
ze komen op 2-1 door een pingel ,valencia met tien trapt af en drie passes later :2-2
Verdedigend ziet barca er met de week slechter uit en die kleine grootheid heeft buiten zijn pingel vandaag een snipperdag opgenomen lijkt wel.
Als je zo valencia weer ziet spelen is het raar dat ze nog zo laag staan in de competitie.
hebben zeker voorin een paar aardige spelers rond lopen
Vind ik leuk
stollie38 +6809
zondag 19 maart 2017 om 21:50
Zeker weten erg vreemd dat ze zo laag staan maar volgens mij was dat onder Neville al zo. Ik denk dat het MSN trio een beetje toe aan vakantie is en achterin blijft sinds Pujol weg is een zwakte punt.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:54
suarez is de enige die voorin wat power laat zien neymar en messi doen werkelijk nagenoeg niks.Maar ook mijn persoonlijke favoriet iniesta laat het niet zien.
En ja echte als Carles Puyol.... die maken ze niet meer volgens mij.

Edit ik trek mijn woorden maar beter terug over die kleine ..... geweldig afgemaakt weer.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 21:56]
Vind ik leuk
stollie38 +6809
zondag 19 maart 2017 om 21:58
Nee helaas niet meer, maar dan stond er ook iemand.m en Piqué is meer bezig met Shakira dan met verdedigen. Iniesta,tja als die het al niet laat zien,dan is de rest het ook niet. Als ze het tegen 10 man niet redden dan loopt Real weg van ze.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:00
nou moet ik eerlijk bekennen dat pique wat mij aan gaat een vrij goed excuus heeft........
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:39
Goed om te lezen dat je er weer bent! Ik kom wel een lesje boksen geven binnenkort ;)
Vind ik leuk
< Niels > +2067
zondag 19 maart 2017 om 21:45
Heel aardig haha, maar slaan lost niks op, dan zal ik net zo'n loser zijn als die kneus.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:48
Dat is ook zo Niels!
Vind ik leuk
Freebird +9782
zondag 19 maart 2017 om 22:02
Heey Niels. Wat lees ik nu! Wat een losgelsagen mafkees zeg. Knap dat je je in kan houden. Je mag anders mijn twee Boxers wel even lenen :0) Hopelijk herstel je spoedig. Sterkte en dikke knuf voor je moederke.
Vind ik leuk
< Niels > +2067
maandag 20 maart 2017 om 13:02
Thnx Birdje, komt allemaal goed :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:08
Heel veel sterkte namens het hele team van VP
Vind ik leuk
< Niels > +2067
maandag 20 maart 2017 om 13:02
Thnx :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:51
Sterkte Niels!

Je deed het goede, wat een klootzak om je nog een duw te geven, hopelijk krijgt hij zijn verdiende loon! Want ik neem aan dat hij opgepakt is, en dat er verdere consequenties komen! Ik ben ook tegen geweld, buiten de ring dan;)
Maar ik had hem graag voor je aangepakt, sterkte man!!!
Hopelijk een voorspoedig herstel!!
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 18:53]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:45
Ja ja rocky 15 is ook weer wakker
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:36
Dit is de andere kant van verder komen in europees voetbal.
Vind ik leuk
2cents +17365
zondag 19 maart 2017 om 20:42
Vorige week was het ook lange tijd zo'n typische na-Europese wedstrijd. Toen wilde ik hier nog schrijven dat ik hoopte nog veel van die potjes te krijgen dit seizoen. Alleen al die gedachte heb ik nu alweer spijt van. Alhoewel ik nog graag de finale zou halen natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:44
Uiteraard wil je verder komen, iedere voetballer wil het maximale.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:44
Das kut voor denemarken want jorgensen schijnt ook af te melden om van zijn pijntjes af te komen voor 2 april!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:17
Valencia is er aardig voor aan het zorgen dat net als in Nederland vandaag de titelrace beslist is......

Edit : suarez denkt er anders over......
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 21:22]
Vind ik leuk
FSCeara +753
maandag 20 maart 2017 om 00:48
Kan nu gerust gaan want is niets meer te winnen voor Ajax voorlopig. als hij fit is voor de EL is het toch goed.En al dat gezeur over paar wedstrijden in korte tijd. Dit zijn spelers die naar buitenland willen op den duur of Ajax ze wil slijten. daar heb je dit het hele jaar door. Die Verheijen die heeft een schroef los. Klopp die traint zich suf en kijk eens met wat voor tempo die spelen en hoeveel wedstrijden
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 07:45
VP hebben jullie geen filter? Als ik de reacties hier lees gaat het overal om maar bijna niet over Dolberg of Bosz. Het is natuurlijk verschrikkelijk wat Niels overkomen is en ik wens hem dan ook beterschap, maar hoort dat hier in dit stukje thuis. Die reacties over Barcelona kun je onder meerdere stukjes kwijt maar niet hier.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:12
Beste Jos,als een lid van VP zoiets overkomt mag dat hier besproken worden.
We zijn natuurlijk allereerst een voetbalsite maar wij zijn vooral mensen en die mogen ook best hun leed hier bespreken,nogmaals heel veel sterkte Niels.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:23
Op zich kan dat best, maar is het dan niet beter om het een eigen plaats te geven. Dan kan men daar ok beter op in gaan. Nu lezen alleen mensen dit als ze het stukje over Bosz en de reacties daarop lezen. Neemt natuurlijk niet weg dat het verschrikkelijk is wat hij ervaren heeft, maar dat had ik al geschreven.
Vind ik leuk
Freebird +9782
maandag 20 maart 2017 om 12:36
VP zou dit op kunnen lossen als de mogelijkheid geschapen wordt om iemand een persoonlijk bericht te sturen. Die mogelijk is er nu niet.
Ik zou best (los van het verhaal van Niels) eens een persoonlijk bericht willen sturen. Niet iedereen hoeft het dan te lezen.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:47
Los van deze discussie,

Vind ik dat eigenlijk wel een goed idee, een goede toevoeging.

Ieder ook een wat uitgebreider profiel pagina, plus dat je elkaar kan berichten
Vind ik leuk
Freebird +9782
maandag 20 maart 2017 om 19:01
Op Voetbalzone bv kan dat namelijk wel. Ik zit daar al enkele jaren niet meer op, maar vond dat altijd wel erg prettig.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:04
Op headliner ook, als VP nog een wat professionelere site wilt hebben, dan zou dit een goede toevoeging zijn.
Vind ik leuk
Freebird +9782
maandag 20 maart 2017 om 19:12
Ik heb ze net een mail gestuurd :0)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:52
Jeetje Jos, waar maak je je druk om...
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:48
Misschien een keer met blufje op high tea gaan niels?
Nu lullen over voetbal a.u.b
Hoe staat Ajax er eigenlijk voor?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:45
Top reactie VP
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:37
En terecht, wie denkt Peter Bosz dan wel niet wie hij is?......Albert Einstein?
Vind ik leuk
< Niels > +2067
maandag 20 maart 2017 om 11:51
Ach Jorgensen is ook '' geblesseerd '' en wil zich afmelden, is dat ook terecht?, weet jij als Feyenoorder met 100% zekerheid te zeggen dat een serieuze blessure is?
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 11:51]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:55
Nee dat kan ik je niet zeggen, maar laten dan en Dolberg en Jorgensen gewoon allebei afzeggen.
Vind ik leuk
< Niels > +2067
maandag 20 maart 2017 om 11:57
Laten Jorgensen en Dolberg beide maar naar Denemarken gaan, daar kunnen ze getest worden en merken we meteen dat geen van de twee een leugentje verteld :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:51
Oh jee Niels zelfs Denemarken gaat Feyenoord helpen
Vind ik leuk
Korm +9659
maandag 20 maart 2017 om 11:41
ik denk dat het vaker voor gaat komen dat de bonden spelers zelf willen beoordelen, rond deze speelronde zijn ze vaak geblesseerd en boven wonder kunnen ze de competitie wedstrijd erop wel spelen
Vind ik leuk
2cents +17365
maandag 20 maart 2017 om 11:47
Een oordeel vellen is prima. Als het maar niet het verkeerde oordeel is. Kan Dolberg vervolgens direct weer even bijtanken bij z'n familie.
Vind ik leuk
Savior +479
maandag 20 maart 2017 om 12:11
Die cornelius speelt vast gewoon
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:32
Die Deense voetbalbond vreest dat Ajax hem wil weghouden van de interland. Dat ie zogenaamd te geblesseerd is om de interland te spelen. En dat alles in het voordeel van de club. Ajax dient ook de belangen van de speler en van Denemarken te respecteren.
Vind ik leuk
Hammie +74
maandag 20 maart 2017 om 12:57
WAAR BIJFT VOORONDERZOEK VAN KLAASSEN DAN!!!

Ik hoor niets ik lees er niets over....


KNVB zou het toch niet perongeluk vergeten??
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 13:17]
Vind ik leuk
harryp +498
maandag 20 maart 2017 om 19:31
Doe niet zo debiel joh
Vind ik leuk
Hammie +74
maandag 20 maart 2017 om 19:47
Hoezo waarom debiel?

Hij zou ook 4 wedstrijden geschorst moeten worden.

Ook slaande beweging net als Vilhena.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:05
Man, man....het is f*cking Denemarken waar hij naartoe gaat. Geen Chili. Hij kan met een dag weer terug zijn...
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 23:15
Uurtje vliegen. De tram van Amsterdam noord naar zuid doet er langer over.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:02
Geen rust voor jullie :)
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 06:08
Ach Petertje, doe niet zo dramatisch....alsof vliegen naar Denemarken misschien wel 12 uur duurt.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Bosz baalt van Denen: 'Duidelijk aangegeven dat hij goed geblesseerd is'