Memphis verliest met Lyon van Paris-Saint Germain: Pastore grote man

Memphis verliest met Lyon van Paris-Saint Germain: Pastore grote man

zondag 19 maart 2017 om 23:00

Paris-Saint Germain heeft thuis een broodnodige zege geboekt op Olympique Lyon. De Parijzenaars wonnen nipt met 2-1, maar daar klaagt verder niemand over bij de ploeg.

De bezoekers uit Lyon schoten uit de startblokken, want na zes minuten voetbal tekende Alexandre Lacazette al voor de openingstreffer. De Franse spits gaf het laatste zetje nadat een corner van Rafael doorgekopt werd. Lyon kon de voorsprong slechts een klein half uur vasthouden, want nog voor de theepauze was het de thuisploeg die twee keer scoorde. Javier Pastore bediende eerst Adrien Rabiot en even later Julian Draxler.

Lyon zocht in het tweede bedrijf naar de gelijkmaker, maar de thuisploeg wist stand te houden. De ploeg van Memphis Depay, die een kwartier voor tijd werd gewisseld, werd uiteindelijk met 2-1 opzij gezet. De achterstand van PSG op koploper AS Monaco is nog maar drie punten. De kwartfinalist van de Champions League won eerder op zondag al met 0-3 van Caen. Lyon doet al een tijdje niet meer mee om de titel en moet zich focussen op het behouden van plek vier. De achterstand op Monaco is maar liefst 21 punten. 

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 23:06
Monaco blijft ook maar winnen :D
Vind ik leuk
Kuip +1930
zondag 19 maart 2017 om 23:07
Memphis was de slechtste speler van het veld. Dramatisch. Alleen maar balverlies. Dit was weer de Memphis van Manchester. Duidelijk dat hij te kort komt voor het echte topvoetbal. Volgende week maar niet in Oranje!
Vind ik leuk
Santi +7766
zondag 19 maart 2017 om 23:18
,, hij speelt sinds zn komst bij lyon alleen maar geweldig scoort oa vd middelijn. Nu speelt hij een keer slecht. Ik zei toch dat ie n kutvoetballer wS"

Niet te geloven dat memphis nu t ariasverhaal om zich krijgt.
Gelukkig ben in dit gevl jij de enige vooralsnog.
Echt hoe mongolisch kan je zijn
Vind ik leuk
Sazzz +6741
zondag 19 maart 2017 om 23:33
Hallo, die geweldige wedstrijden waren allemaal tegen ploegen uit het rechterrijtje, waarvan een paar degradatiekandidaten. En prompt als ze tegen een topploeg spelen is hij bagger. Precies zoals bij united. Goed tegen clubs als Brugge, bagger tegen de grotere teams
Vind ik leuk
Kuip +1930
maandag 20 maart 2017 om 07:17
Santi, volgens mij ben ik niet de enige, zoals je in onderstaande stukjes kunt lezen. In het begin werd hij ook al afgemaakt door de Franse pers herinner ik me om vervolgens een paar keer te scoren tegen zwakkere ploegen. Het zal mij benieuwen met Memphis. Hij mist agressiviteit en is technisch erg zwak, dwz zijn functionele techniek. Hij maakt allerlei fratsen en dat lijkt leuk , maar is meestal weinig effectief en levert voortdurend balverlies op. Zeer irritant voor ploeggenoten (en Nederlandse supporters).
Vind ik leuk
Santi +7766
maandag 20 maart 2017 om 12:23
wil je wel ddak je serieus neem? haha wat een poep lul jij
Vind ik leuk
Kuip +1930
maandag 20 maart 2017 om 20:57
Ga jij eerst maar eens naar school om fatsoenlijk Nederlands te leren.
Vind ik leuk
Santi +7766
maandag 20 maart 2017 om 21:49
Haha leuk geprobeerd
Vind ik leuk
Sazzz +6741
zondag 19 maart 2017 om 23:34
Was te verwachten toch? Depay is geen topper. Hij is goed tegen kleinere clubs, maar tegen een club als PSG komt hij gewoon tekort.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:50
Valt me idd op dat draxler vandaag wel scoorde. Zelfde stijl, zelfde leeftijd, zelfde niveau alleen krijgt die net iets meer speeltijd en maakt dan de winnende. Schatte memphis eigenlijk net iets hoger in dan hem eerst maar nu niet meer
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:50
Neejoh. Draxler is echt een wereldaankoop van PSG. Die is wel een stuk verder al.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:09
Hahaha draxler en memphis zelfde stijl en niveau? Haha serieus dan heb je echt geen verstand van voetbal. Draxler is een gemaakte buitenspeler die van origine een spelmaker is. Heeft een geweldige techniek, passing en trap. Memphis is een echte buitenspeler en moet het vooral hebben van zijn fysieke power en schot. Totaal verschillende spelers waarbij draxler echt een aantal niveaus beter is dan depay.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 16:17
Ik ben me er zeker bewust van dat Draxler van origine een spelmaker is, ik kocht hem vroeger altijd als talent op voetbalmanager en dan als nummer 10. Maar zoals je zegt allebei buitenspelers met een goeie trap. Memphis meer fysiek, Draxler meer techniek. Als je met de loep heel precies gaat kijken zijn ze natuurlijk allebei hele andere spelers Ik bedoel dan ook meer in het algemeen; ze zijn allebei buitenspelers die hun back voorbij gaan en dan een in proberen te schieten. En ik heb mijn mening inmiddels veranderd en vind draxler nu idd zoals je zegt een aantal niveau's beter. Excuses hiervoor ik kom uit eindhoven had dus altijd wel een zwak voor onze memphis helaas hebben zijn man utd dagen dat weer laten doen verdwijnen!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 16:26
Hahaha okee verklaard je memphis liefde. Ik vind memphis overigens een geweldige speler die idd by man u. Naast zijn schoenen is gaan lopen en te weinig voor voetbal heeft gekozen. Afgelopen weken was hij wel weer een BAAS. Gun het hem ook om al die mensen die hem afschrijven de mond te snoeren. Heb hem zeker nog niet afgeschreven zal met de tijd wel weer constant worden in zijn prestaties.
Vind ik leuk
fcbaco +68
maandag 20 maart 2017 om 00:12
iedereen weer klagen stelletje misgunners, hij had ook nog een penalty KUNNEN krijgen en dan hadden jullie niks te melden. afgunst
Vind ik leuk
United +40767
maandag 20 maart 2017 om 00:43
Ja maar hij werd niet geraakt door de keeper.
Vind ik leuk
FSCeara +1963
maandag 20 maart 2017 om 00:38
Monaco word dit jaar kampioen en verdiend. hebben echt een heel goed team zonder echte sterren.
Depay zat echt niet in de wedstrijd vandaag maar kan hem niet afschrijven nu na 1 slechte wedstrijd. maar ook nog niet zeggen dat hij terug op nivo is van voor Manu op basis van paar goede wedstrijden. Is nog even afwachten hoe het komend seizoen gaat lopen voor hem te beoordelen.
Ik denk dat hij wel terug komt in zijn oude vorm want heeft talent genoeg
Vind ik leuk
hantayo +560
maandag 20 maart 2017 om 16:01
Zijn individuele acties voorin lukten bijna niet, maar in de combinatie deed ie het prima. Individuele acties in de voorhoede zijn ook de moeilijkste. Hij stond ook vaak tegen meer dan 1 man.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Memphis verliest met Lyon van Paris-Saint Germain: Pastore grote man