'Ze missen ook wat mensen, dus ik ben bang dat het over is voor Ajax'

'Ze missen ook wat mensen, dus ik ben bang dat het over is voor Ajax'

zondag 19 maart 2017 om 23:26

Kenneth Perez en Robert Maaskant zijn het er wel over eens: Feyenoord gaat de koppositie niet meer uit handen geven. Het duo denkt dat de remise van Ajax bij Excelsior (1-1) fataal is geweest voor de Amsterdammers. Maaskant is er zeker van, Perez is iets minder stellig. Al dicht hij de Rotterdammers wel de beste kansen toe.

"Twee weken geleden verloor Feyenoord bij Sparta en speelde Ajax daarna pas", zegt Perez bij FOX Sports. "Toen hadden ze ook in kunnen lopen, dat werd uiteindelijk maar één puntje. Dat hadden er drie moeten zijn. Ik denk nu dat het te kort voor Ajax is. Dat dacht ik vorig jaar ook, maar toen ging het ook mis. Dat waren de zenuwen. We zeggen nu dat Feyenoord twee keer moet verliezen en een keer gelijk moet spelen , maar wat als ze bij Ajax winnen? Dan zijn ze helemaal dichtbij. We gaan er allemaal maar vanuit dat Ajax gaat winnen, maar dat is zeker niet zo."

Maaskant krijgt de vraag of het klaar is voor Ajax. "Dat denk ik wel. Ik geloof niet dat Feyenoord dit nog weg gaat geven. Die zijn zó stabiel. Ajax laat blijkbaar toch wat steekjes vallen. Missen ook wat mensen, dus ik ben bang dat het over is voor Ajax. Maar vergis je niet, PSV speelt ook nog tegen Ajax. Een van die twee gaat ook nog punten verliezen. PSV heeft plek twee volledig in beeld. Na dit weekend is het volledig gespeeld."

Plaats een reactie

Senn +1319
zondag 19 maart 2017 om 23:29
Kan iemand me vertellen wat ajax vandaag gemaakt heeft?
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:31
Een appeltaart?
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
zondag 19 maart 2017 om 23:32
Een lekkere pasta Bolognese!
Vind ik leuk
< Niels > +9407
maandag 20 maart 2017 om 00:00
Nou dat zou er nu wel ingaan :)
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
maandag 20 maart 2017 om 00:40
Dat is dan ook daadwerkelijk het enige waar je me 3.00 uur 's-nachts wakker voor kunt maken....

Een heerlijke, echte Italiaanse bord pasta! !;-).
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:34
Sushi heerlijk was het
Vind ik leuk
< Niels > +9407
zondag 19 maart 2017 om 23:58
Het zelfde als Excelsior :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:39
Geen beste beurt.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:42
Wat een waardeloze partij gevoetbald door Ajax.

Deze ploeg verdient het ook gewoon niet als je op het moment suprême wanneer de koploper punten heeft laten liggen zelf de mist in gaat en dan zoals vandaag niet in het kielzog weet te blijven van de nummer 1!

Nee, het gaat 'em niet meer worden helaas.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:17
Pas als ik gehoord heb wat de meningen van Maaskant en Perez zijn kan ik rustig gaan slapen....
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:22
Ajax heeft vandaag niet de landstitel vergooit dat was thuis tegen Willem 2 en roda jc thuis daar in tegen zat het ook mee met Feyenoord maar dat is terecht als je kampioen wordt dan zit het ook mee valt die bal goed als je een mindere wedstrijd speelt
Vind ik leuk
FSCeara +1975
maandag 20 maart 2017 om 00:22
Ik denk dat die eerst hier lezen wat wij allemaal zeggen en halen de beste eruit om een analyse te maken. wat een balletjes gehakt zijn dat zeg.... niets zeggende nietsnutten. Zijn de 2 die er echt kijk op hebben. zie maaskant(je) nog met zijn grote bek bij NAC lullen terwijl hij er echt niets van heeft gebakken daar. aan Perez is de laatste tijd ook de plank volledig mis aan het slaan.
TIP Perez, bel me even voor de uitzending dan spreken we eerst even alles door. kom je stuk beter voor de dag
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 05:48
Tsjakkaa!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:33
Die is leuk, hoop dat VP hem ook zal plaatsen.

http://www.ad.nl/dossier-titelrace-eredivisie/fans-feyenoord-gaan-uit-hun-dak-achter-spelersbus-bij-eindsignaal-ajax~ac3fbc16/

Ik zelf krijg er kippenvel van :p
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 00:34]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 01:06
Jij bent echt druk met Ajax bezig he? :D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 02:14
Dit gaat over Feyenoord :P
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 02:17
Ach joh het maakt ook niet uit, alleen jammer dat het grietje Brabootje weer alles zo serieus neemt!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 02:20
Ik las trouwens van de week dat je op zoek bent naar een huis, al wat gevonden of gaat het een camper worden om in te slapen en wonen? :D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 02:37
Ja hoor dat is geen probleem, ik heb gewoon een huis maar de zomer komt eraan. Ik heb de huur hier opgezegd om in de zomer aan de kust te gaan wonen. Aan het einde van het jaar vertrek ik weer naar Malta. En dan blijf ik daar weer een paar jaar wonen, als ik zin heb :P
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 03:24
Jij bent niet zo moeilijk he :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 16:53
Nee zeker niet, je leeft maar 1x dus gaan met die banaan :P
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:05
Jij werkt toch online, dus waarom niet. Groot gelijk man :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:19
Ja klopt ik ben een digitale nomade, als ik maar online kan :P

In de Philippijnen ging dat niet echt lekker met de verbinding, vandaar ik weer weg ben gegaan daar. Maar mis wel af en toe een lekkere pinay :D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:32
Duterte heeft de kabelaars hier al de wacht aangezegd, dus dat komt op termijn wel goed hoor :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:40
Dat is goed nieuws en misschien kom ik over een paar jaar weer terug. Vond het wel een leuke plek om te wonen, mooie vrouwen ook. Alleen met slecht weer kan het zo spoken :D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:47
Mooie reden om weer in bed te kruipen :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 01:21
Laat blijkbaar wat steekjes vallen? Alsof Feyenoord dat niet gedaan heeft. Ja, ze hebben tot nu toe minder steekjes laten vallen, maar dat geeft nog geen garantie voor de resterende wedstrijden. Wat mij betreft ligt alles nog open, vooral met het oog op de toenemende druk naarmate het aantal resterende wedstrijden afneemt.
Vind ik leuk
Kippie2 +124
maandag 20 maart 2017 om 04:12
Ajax moet zorgen dat ze de Europa cup winnen want in de eredidvisie eindigen ze gwn op 3 dus dan geen cl
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 04:39
Ik denk niet dat het realistisch is dat dat gaat gebeuren hoor. En Ajax kan gewoon tweede worden. Tot aan Grun uit won Ajax alles na de winter, net als Feyenoord, dus waarom zouden ze niet opnieuw een reeks neer kunnen zetten.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 04:38
Er zijn nog 21 punten te verdelen. Mocht Ajax over 2 weken weten te winnen van Feyenoord dan kunnen ze in Rotterdam nog 6 wedstrijden gaan billenknijpen. 6 punten lijkt veel, en ik snap dat Feyenoord er nu heel goed op staat, maar ze zijn er gewoon nog steeds niet. Simpel
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 07:31
Fijenoord staat er momenteel het beste voor, maar dat is geen enkele garantie voor het kampioenschap. Als ik de wedstrijden van de zgn top 3 dit weekend bekijk dan kan ik alleen constateren dat geen van deze clubs boven de rest uitsteekt en dan bedoel ik de hele ED. Iedereen kan van iedereen winnen, het ligt gewoon aan de waan van de dag en de factor geluk. In deze carrousel zou het zelfs denkbaar kunnen zijn dat PSV nog als 1e eindigt en Fijenoord als 3e.
Vind ik leuk
Hammie +218
maandag 20 maart 2017 om 13:03
WAAR BIJFT VOORONDERZOEK VAN KLAASSEN DAN!!!

Ik hoor niets ik lees er niets over....


KNJB zou het toch niet perongeluk vergeten??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ze missen ook wat mensen, dus ik ben bang dat het over is voor Ajax'