Update: Engelse media overtuigd: bekritiseerde Wenger tekent snel bij

Update: Engelse media overtuigd: bekritiseerde Wenger tekent snel bij

maandag 20 maart 2017 om 10:30

Alle geruchten over een mogelijke opvolger van Arsène Wenger bij Arsenal kunnen wellicht van tafel geveegd worden, want de Fransman heeft besloten om door te willen gaan bij The Gunners. De oefenmeester ziet zichzelf nog steeds als de aangewezen persoon om Arsenal naar een hoger niveau te tillen.

Dat meldt tabloid The Mirror. Er was onduidelijkheid over de toekomst van Wenger bij Arsenal. Maar als we het Britse medium mogen geloven, denkt de Fransman niet aan een vertrek. Zelfs als Arsenal Champions League-voetbal misloopt, gooit Wenger de handdoek niet. Verschillende trainers worden gelinkt aan Arsenal, maar de kans bestaat dus gewoon dat er geen trainerswissel plaats gaat vinden.

Dat wil echter niet zeggen dat Wenger aanblijft als manager van de club, want ook de directie heeft daar een stem in. The Mirror meldt dat manager en clubleiding binnenkort met elkaar in gesprek gaan en dat er nog geen besluit op tafel ligt. Ook wordt er geen spoedig statement verwacht. 

Het hoofd van Wenger ligt op het hakblok bij Arsenal. The Gunners werden genadeloos uit de Champions League gekegeld door twee 5-1 nederlagen tegen Bayern München en afgelopen zaterdag ging het door een 3-1 verliespartij mis bij West Bromwich Albion. Na afloop liet Wenger weten de knoop over zijn toekomst te hebben doorgehakt, maar die ligt volgens The Mirror wat Wenger betreft gewoon bij Arsenal.

Update 10.30: Diverse Britse media weten het inmiddels zeker: Wenger blijft aan als manager van The Gunners. Waarschijnlijk wordt op korte termijn bekend dat de 67-jarige Fransman zijn aflopende contract met twee seizoenen verlengt. Dat nieuws komt als een enorme verrassing. Veel Arsenal-fans zien Le Professeur liever vandaag dan morgen vertrekken. 

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 00:21
Hij moet echt weggaan nu, de koek is op. De supporters willen hem ook weg hebben, beter gaat hij gewoon zelf weg via de voordeur.
Vind ik leuk
DubRtd +13567
maandag 20 maart 2017 om 10:46
Ja, punt is alleen dat de supporters vooral hun seizoenkaarten, bronze/silver/gold membershipjes moeten blijven afnemen en voor de rest zwijgen.
Grootaandeelhouder Kroenke zit er om geld te verdienen met/aan Arsenal. Prijzen zijn van secundair belang
Wenger doet dat voor hem.
Wenger mag dus blijven.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:24
Als het geld toeneemt, groeit ook de hebzucht.
Vind ik leuk
FSCeara +2250
maandag 20 maart 2017 om 00:30
Ik denk dat als Wenger door mag van de eigenaren dat er wel wat spelers gaan sneuvelen en hij wel wat gaat mogen investeren voor echt mee te doen met prijzen anders heeft dit geen nut.
en daar zullen ze zich bij de gunnera ook wel van bewust zijn zoals Wenger. Is nu een kwestie van hij weg of bezem door de ploeg die op dit moment geen vertrouwen meer heeft en er met de pet heen gooit
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:11
Wenger en Arsenal hebben de afgelopen jaren genoeg geïnvesteerd. Het probleem is dat ze investeren in de breedte met als gevolg dat ze al jaren geen prijzen pakken. De enige topaankoop zijn Ozil en Sanchez geweest. Achterin is het middelmaat en met een aankoop als Xhaka ga je het ook echt niet redden in de PL en Europa.
Vind ik leuk
FSCeara +2250
maandag 20 maart 2017 om 15:18
Dat klopt. Ik denk alleen dat je als Arsenal maar 1 van de 2 dingen kunt doen. Kan niet door blijven gaan met iemand en een groep zonder vertrouwen.Ik ben ervoor om met Wenger te stoppen want schijnbaar is die liefde voorbij tussen betrokken partijen maar als ze toch besluiten met hem door te gaan is de enige andere oplossing met de bezem door de selectie
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:30
Dit begint nu wel heel erg triest te worden...
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:31
Als de directie jaar in, jaar uit blijft besluiten om geen forse investeringen te doen terwijl de directe concurrentie en zelfs "mindere" clubs tientallen miljoenen betalen voor versterkingen dan is het een beetje raar om Wenger de Zwarte Piet toe te spelen....

De huidige situatie is het resultaat van de keuzes van de directie en het wangedrag van een of twee spelers.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 01:43
Dit kan toch niet.

Dit is hetzelfde als Stratum directeur maken van Heineken !
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 06:38
Ja om meer geld te halen zeker?
Vind ik leuk
Teo Smith +12428
maandag 20 maart 2017 om 06:58
RIP Arsenal.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 07:20
Wordt tijd dat de directie ingrijpt, kan zo toch niet doorgaan! Ze hadden hem nooit een contract voor het leven moeten geven.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 07:44
Plakstift eerste klas ! Als je dan om Arsenal geeft geef ze dan de mogelijkheid om eindelijk eens verder te komen zonder jou genoeg pogingen die mislukt zijn..
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:11
man man man..
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:27
ik hoop voor de fans dat de directie wenger bedankt en hem netjes naar de uitgang wijst
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 10:28]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:49
Ik denk dat de supporters hem eerder bij armen en benen hem uit boosheid het stadion uitsmijten .
Dan dat hij op handen en voeten opgetild wordt Door het landskampioenschap :0-)
Vind ik leuk
Metal +1946
maandag 20 maart 2017 om 10:50
Haha, Wenger neemt zo gewoon wraak op al zijn tegenstanders. Arsenal zal nooit meer prijzen pakken zolang deze oude man aanblijft. Prima als je een visie hebt om jonge spelers te halen, maar dan moet je ze wel binnenboord houden op het moment dat ze op hun best zijn.
Arsenal moet veel meer wereldspelers halen. Alleen Ozil en Sanchez is gewoon niet genoeg. Bovendien is er geen backup als deze spelers een mindere fase hebben. En dat werkt al jaren zo bij Wenger. Die man blijft volharden in zijn tunnelvisie en de directie blijft in hem geloven. Dan wil je blijkbaar het gewoon gezellig met elkaar hebben en is het winnen van prijzen bijzaak :)
Vind ik leuk
michelhx +2039
maandag 20 maart 2017 om 10:59
Hoe groot is die plank voor z'n kop? 2 bij 2? Of wil hij de supporters gewoon piepelen en laten zien dat hij groter is dan Arsenal? Wat een misselijke vent is het toch ook.
En de directie van Arsenal moet zelf ingrijpen en hem op z'n Frans buiten bonjouren.
Vind ik leuk
Nick Kools +12144
maandag 20 maart 2017 om 11:26
Ongelooflijk.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:31
Wenger kan wel meer willen/denken. Het bestuur moet hem er gewoon uitflikkeren!! Het tijdperk Wenger moet nu toch wel afgelopen zijn, Arsenal heeft een frisse wind nodig. Hij mag blij zijn dat hij nog een paar jaar heeft lopen k*tten van Arsenal.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:34
Al die negatieve commentaren op de persoon Wenger, ik vind het persoonlijk lachwekkend. Arsenal heeft de afgelopen tien jaar qua kwaliteit nooit een team gehad wat vergelijkbaar was met Chelsea, United en City. Ligt dit aan Wenger? Mijn inziens niet. De schuld hiervan ligt
, wat mij betreft, bij meerdere mensen en zeker niet alleen bij Wenger. Ik zou hem eerder afrekenen op de periode toen Arsenal wel een team had wat minimaal even goed was als de concurrentie, bijvoorbeeld in de tijd van Henry, Bergkamp etc. en toen niet genoeg prijzen pakte. Maar dat is alweer zo lang geleden dat het eigenlijk niet meer meespeelt bij de beslissingen die dIt jaar gemaakt worden/gemaakt zijn. Dus op basis waarvan zou hij ontslagen mketen worden? Op basis van het feit dat hij, met een team dat minder goed is dan de concurrentie, achter de concurrentie eindigt? Ik snap de logica daaarvan niet.
Vind ik leuk
Dee79 +1751
maandag 20 maart 2017 om 11:34
Haha nog 2 jaar opvulling maar prijzen ho maar.
Vind ik leuk
Savior +1339
maandag 20 maart 2017 om 12:09
Goedzo gewoon blijven
Vind ik leuk
harryp +892
maandag 20 maart 2017 om 12:15
De supporters zijn wel een beetje Wenger-moe. Hij presteert al jaren vrij weinig dus het lijkt me niet gek dat hij na dit seizoen vertrekt.
Vind ik leuk
Foebele +32423
maandag 20 maart 2017 om 12:15
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Vind ik leuk
Cookee +3604
maandag 20 maart 2017 om 18:29
Het idee, uitgeschakeld worden door Bayern dan ben je wel het lachertje.
Of nee Bayern is toch na Barca 1 vd beste clubs van de wereld?
Maar gauw Wenger weg doen en weer beton-voetbal spelen met trainers als George Graham?
Ik snap niet wat Arsenal-supporters bezielt.
Is mooi voetbal dan helemaal niks waard? Als je dan niks wint, dan zijn er nog 18 clubs die niks winnen... maar jij als Arsenal-man ziet wel mooi voetbal.
Teken Arsène NU !
Vind ik leuk
Guust +3582
maandag 20 maart 2017 om 19:01
Vorig jaar was van Gaal de lul in de pers, dit jaar Wenger, ze kunnen je maken en breken en iedereen praat mee. Wie word het volgend jaar. Het zijn gewoon bedrijven en Arsenal verdiend verschrikkelijk veel geld ondanks dat ze geen prijzen pakken, is veel belangrijker voor de eigenaren. Bij Ajax hetzelfde verhaal.
Vind ik leuk
Teo Smith +12428
dinsdag 21 maart 2017 om 07:05
Wie zit er nou in de leiding van arsenal? Wat denken ze nou? Echt lomp.Zonde van arsenal.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Engelse media overtuigd: bekritiseerde Wenger tekent snel bij