Stunt tegen Ajax heeft vervelende gevolgen voor PSV-huurling: breuk opgelopen

Stunt tegen Ajax heeft vervelende gevolgen voor PSV-huurling: breuk opgelopen

maandag 20 maart 2017 om 16:22

Jordy de Wijs is niet ongeschonden uit de strijd met Ajax gekomen. De Excelsior-verdediger, die door de Kralingers gehuurd wordt van PSV, heeft namelijk zijn pols gebroken in het treffen.

Dat meldt Excelsior via de officiële kanalen. De stunt tegen Ajax (1-1 gelijkspel) had dus vervelende gevolgen voor De Wijs, die zichzelf wel in het VoetbalPrimeur Elftal van de Week speelde. Hij speelde een sterke wedstrijd tegen Bertrand Traoré van Ajax, die wederom geen indruk maakte.

'De verdediger kwam kort na rust na een sliding op zijn pols terecht', schrijft Excelsior in een verklaring over de blessure van De Wijs. 'Hij speelde de wedstrijd uit, maar kreeg 's avonds steeds meer last. Uiteindelijk bleek dat hij zijn pols heeft gebroken. Hij meldde zich vanochtend in het ziekenhuis en inmiddels is zijn pols ingepakt.'

Excelsior heeft later bekendgemaakt dat De Wijs na de interlandbreak gewoon weer kan spelen, ondanks zijn gebroken pols.

Plaats een reactie

FSCeara +1975
maandag 20 maart 2017 om 16:28
Nou was eerder dat Traore zoals normaal erg slecht speelde.
Maar speelde op zich voor zijn doen een goede partij
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 16:40
kan aan mij liggen maar je mankeert toch niks aan je benen met een gebroken pols?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 16:48
Dat ligt aan jou idd
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 16:50
Je kan iemand met je gips arm k.o rammen ik denk niet dat dat mag dus
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 16:57
Vooronderzoekje lijkt me op zijn plaats
Vind ik leuk
Cookee +1800
maandag 20 maart 2017 om 17:39
Weer geen Ajacied te bekennen.
Of speelde Ajax niet tegen Excelsior? Supporter ben je blijkbaar alleen in voorspoed.
Om de waarheid te zeggen PSV-ers zijn op Freebird en Stratum na ook spoorloos.
En Feijenoorders had ik hier sinds vorig seizoen nog nooit gezien maar nu wel.
Ik zeg Proficiat Excelsior!!! Klasse!
Zo schrijf je een jongensboek... aanpakken die k*t-tobclubs. Ze vinden dat ze meer recht op geld van de TV-rechten hebben maar ze verdienen het niet.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:08
Jij bent ook lekker vrienden aan het maken :)
Vind ik leuk
Cookee +1800
maandag 20 maart 2017 om 19:37
Ach wie wil vrienden die weg zijn als het tegenzit.
Daar heb ik er heel veel van gehad, geloof me.
Ik zou het graag eerlijk verdeeld zien, maar dan zeggen van Raaij, vd Herik en van Praag, als wij niet meedoen dan kijkt niemand voetbal, dus wij verdienen het meeste geld te krijgen. En dan geniet ik van Excelsior en van Dordt die zulke tob-clubs wegspeelden.
Dit is toch waarom voetbal mooi is? De kleine die zegeviert.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 19:38]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:46
Er zijn ook mensen die een baan hebben.
Dus zij kunnen niet de hele dag hier op VP zitten.
Vind ik leuk
Cookee +1800
donderdag 23 maart 2017 om 17:24
Elke directeur kan zijn tijd zelf indelen Piet.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:56
Die komt er wel die de wijs ! Knoestje !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stunt tegen Ajax heeft vervelende gevolgen voor PSV-huurling: breuk opgelopen