Feyenoord-felicitaties niet geaccepteerd: Dag, tot ziens. Misschien volgend jaar

Feyenoord-felicitaties niet geaccepteerd: "Dag, tot ziens. Misschien volgend jaar"

maandag 20 maart 2017 om 19:10

Ben Wijnstekers denkt dat het kampioenschap Feyenoord niet meer kan ontgaan. Dat zegt de Feyenoord-held tegenover FOX Sports.

"Als je zes punten voorsprong hebt én een beter doelsaldo... Zelfs wij in Rotterdam gaan er nu in geloven. Dat zag je gisteren ook aan het uitvak in Heerenveen. Ze gingen zó tekeer: Yes, deze hebben we gewonnen. We worden kampioen", stelt Wijnstekers maandag. Zondagmiddag won Feyenoord moeizaam op bezoek bij sc Heerenveen.

Ras-Ajacied David Endt weet dat Feyenoord de grote titelfavoriet is. Hij weigert echter de handdoek in de ring te gooien. "Ik ga nog niet mensen nu al feliciteren. Net zo min als dat ik accepteer wanneer mensen zeggen: Dààg, tot ziens. Misschien volgend jaar", lacht Endt.

Feyenoord heeft zes punten voorsprong op de Amsterdammers. Over een krappe twee weken zal Ajax de laatste strohalm moeten pakken, wanneer Feyenoord op bezoek komt in de Amsterdam Arena. 

Plaats een reactie

Butsbal +882
maandag 20 maart 2017 om 19:13
Edit VP: aangepast, thanks
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 19:19]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:15
Dat is een stage loper bij VP die dat geschreven heeft.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:15
er moet gingen staan
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:16
Er zijn nu al 15.000 kaarten aan Feyenoord fans verkocht.
Vind ik leuk
Aal +4775
maandag 20 maart 2017 om 19:17
Feyenoord terecht kampioen dit jaar!
Vind ik leuk
Butsbal +882
maandag 20 maart 2017 om 19:40
Elke kampioen is terecht na 34 wedstrijden. Of ik het ze gun is een ander verhaal.
Vind ik leuk
frankn27 +2078
maandag 20 maart 2017 om 20:21
Spreek voor jezelf ik ben een andere mening toe gedaan... als het beslist wordt op een punt of zelfs doelsaldo dan zijn teams aan elkaar gewaagd maar heeft de meest gelukkige gewonnen... dan kan een scheidsrechters blunder (en die hebben we wekelijks) of een bal op de paal/lat/over de doellijn beslissend zijn... dat heeft dan niets met terecht te maken... dan ben je gewoon aan elkaar gewaagd
Vind ik leuk
Butsbal +882
maandag 20 maart 2017 om 20:25
Ik spreek voor mezelf. Voetballen draait om goals maken. Word je op doelsaldo kampioen heb je het dus beter gedaan dan nr. 2. Dus terecht kampioen. Scheidsrechterfouten kun je over t algemeen over t hele jaar tegen elkaar wegstrepen.
Wat is er dan niet terecht aan, als je over 34 wedstrijden de beste blijkt ?
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 20:25]
Vind ik leuk
frankn27 +2078
dinsdag 21 maart 2017 om 08:19
Prima dat jij dat vind, ik vind van niet....
Vind ik leuk
stranger +1601
maandag 20 maart 2017 om 21:12
Kijk daar ben ik het nu helemaal mee eens.
Ik word ook doodziek van dat gun verhaal. Je gunt het je eigen club (in mijn geval ) Feyenoord en verder maakt het me niets uit wie er anders kampioen wordt.
Al gun je het sommige supporters dan weer wel dat hun club kampioen wordt.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:05
Schitterend dat Feyenoord kampioen wordt na zoveel shit jaren..utreg is me club maar kampioen?..had zelf psv gezegd begin van het seizoen maar Feijenoord schitterend,,knap zoals ze de 2e helft tegen Heerenveen speelt,terecht
Vind ik leuk
Kippie2 +133
maandag 20 maart 2017 om 19:19
Moet dat elke dag en de hele dag door iedreen weet als ze het niet verneuken dag ze kampioen zijn en dat mag eens in de 18 jaar dus laat ze er lekker van genieten de komende 18 jaar
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:22
Het is echt nog niet gedaan ook al staan we er riant voor. Volgende week 3 punten en het is klaar. Wanneer we 1 punt halen komt psv natuurlijk over ajax heen (als ze winnen) en dan zou psv nog eventueel een gevaar kunnen zijn. Al denk ik dat we bij een gelijkspel ook aardig op weg zijn. Verliezen en het js weer bloedstollend spannend!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:47
Terecht endt. Nooit de handdoek gooien tot het over is. Ik zeg winnen met 4 of liefst 5-0 en alles is open. Dan krijgen ze toch een tikkie. En dat weet onze pastoor Kuijt ook. Dat kan zomaar gebeuren met een el ambiance achter je in de arena. Ajax is van verder gekomen. Maar iedereen probeert ons af te serveren en jullie de hemel in te prijzen. Dat willen we het liefst om keihard terug te slaan. Gewoon knokken tot het bittere eind.
Vind ik leuk
FSCeara +2009
maandag 20 maart 2017 om 23:14
In de jaren er tussen is degene die de meeste Kampioenschappen hebben gehad PSV namelijk 9 keer dus 50 %.
EN dan nog blijven de Ajacieden commentaar hebben maar eens in de 18 jaar.
Als op doelsaldo aankomt wint Feyenoord, als op beste spel aankomt wint Feyenoord en op vechtlus ook. Ajax was en is dit jaar niet goed genoeg zoal Feyenoord dat de laatste jaren niet was
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord-felicitaties niet geaccepteerd: "Dag, tot ziens. Misschien volgend jaar"