Update: Veldwijk rondt transfer af en heeft vierde club in tien maanden te pakken

Update: Veldwijk rondt transfer af en heeft vierde club in tien maanden te pakken

vrijdag 31 maart 2017 om 13:53

Lars Veldwijk zet zijn carrière voort in Noorwegen. De 25-jarige spits stapt over naar Aalesund FK, dat hem tot het einde van het kalenderjaar huurt van Nottingham Forest. Dat meldt De Telegraaf.

Sinds de start van het seizoen speelde Veldwijk op huurbasis bij KV Kortrijk, maar dat was geen succes. Hij kwam mede door fysieke klachten niet verder dan twee basisplaatsen en zeven invalbeurten. De teller stokte bij één doelpunt. In Noorwegen krijgt hij de kans zijn carrière een nieuwe impuls te geven.

Veldwijk heeft nog niet getekend, meldt De Telegraaf. Dat doet hij zodra hij voet zet in Noorwegen. Op dit moment is de aanvaller in Johannesburg, waar hij interlands afwerkte met Zuid-Afrika. Aalesund hoopt hem voor de eerste speelronde van de competitie, die zondag begint, speelgerechtigd te krijgen.

Door de nieuwe huurtransfer is Veldwijk toe aan zijn vierde club in tien maanden tijd. Vorig seizoen maakte hij indruk bij PEC Zwolle, dat hem afgelopen zomer moest terugsturen naar Nottingham Forest. De Championship-club liet hem vervolgens verkassen naar Kortrijk.

Update 31/03 om 13.53: Zoals verwacht verlaat Veldwijk KV Kortrijk. De Nederlander gaat op huurbasis aan de slag bij Aalesund FK. De Kerels wensen de aanvaller via Twitter succes in Noorwegen.

Plaats een reactie

donderdag 30 maart 2017 om 12:28
Jammer dit, was in Nederland toch wel een redelijk bruikbare spits.
Vind ik leuk
Savior +1334
donderdag 30 maart 2017 om 12:32
Waarom kan dit na de transferperiode
Vind ik leuk
HanV +2692
donderdag 30 maart 2017 om 12:39
In Noorwegen is de transferperiode nog tot 1 april geopend.
Omdat het om het nieuwe seizoen gaat zal wel niet meetellen dat hij dit seizoen al bij 2 clubs gespeeld heeft (Kortrijk en Nottingham).
Vind ik leuk
Savior +1334
donderdag 30 maart 2017 om 12:42
Oke ik dacht al wat krom
Vind ik leuk
donderdag 30 maart 2017 om 12:50
Weet je wat krom zal zijn :D

Als ze hadden gespeeld in de winter in Noorwegen, dan word het sneeuwscootervoetbal ;)
Vind ik leuk
DubRtd +15674
donderdag 30 maart 2017 om 12:52
Hij heeft alleen voor Kortrijk gespeeld. Hij staat alleen maar onder contract bi jForrest maar heeft daar dir seizoen geen minuut gespeeld.
Dus mag hij nog een keertje verhuizen, nu dus naar Aalesund.
Vind ik leuk
donderdag 30 maart 2017 om 13:06
Zou een goede zijn voor Groningen
Vind ik leuk
FSCeara +4358
donderdag 30 maart 2017 om 18:00
Was in Nederland best nuttig maar ergens anders voldoet hij niet. zegt dit iets over de speler of meer over de nederlandse competitie ?
Vind ik leuk
PDJong +1095
donderdag 30 maart 2017 om 18:02
Vond ik in de eredivise echt een goeie speler. Snap niet dat een subtopper hem niet haalt. Zal wel te duur zijn..
Vind ik leuk
Teo Smith +16448
donderdag 30 maart 2017 om 18:23
Ga terug naar PEC man na dit seizoen.
Vind ik leuk
frank1971 +2089
vrijdag 31 maart 2017 om 16:05
Die verwisseld onderhand nog vaker van club als van een onderbroek.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Veldwijk rondt transfer af en heeft vierde club in tien maanden te pakken