Ziyech 'aangevallen' door 'gek' na duel met NEC: Er werd snel ingegrepen

    Ziyech 'aangevallen' door 'gek' na duel met NEC: "Er werd snel ingegrepen"

    Hakim Ziyech is na afloop van het duel met NEC aangevallen door een toeschouwer. Een persoon greep de arm van de Ajax-middenvelder vast, maar er kon op tijd worden ingegrepen.

    Dat meldt Metro, dat de persoon beschrijft als een 'gek'. Ziyech reageerde tegenover het medium over het incident. "Hij probeerde mijn arm te pakken, maar er werd snel ingegrepen", aldus de Marokkaan. De middenvelder heeft er verder niets aan overgehouden.

    Ziyech had na het duel met NEC weinig te klagen, want Ajax wist op bezoek bij de geplaagde Nijmegenaren met 1-5 te winnen. De linkspoot maakte de laatste treffer. De andere goals werden gemaakt door Bertrand Traoré (2x), David Neres en Wojciech Golla (eigen doelpunt). De ploeg staat nu samen met Feyenoord gedeeld eerste, maar de Rotterdammers nemen het zondagmiddag nog op tegen PEC Zwolle. Bij winst van Feyenoord is het gat weer drie punten.

    Plaats een reactie

    Balr.07 +357
    zondag 9 april 2017 om 10:40
    Danny holla met het eigen doelpunt ??
    Vind ik leuk
    justinhafc +2835
    zondag 9 april 2017 om 10:43
    Wie weet een vooruitziende blik voor vanmiddag
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    zondag 9 april 2017 om 10:59
    Heeft Hyballa hem aangevallen ?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22078
    zondag 9 april 2017 om 11:37
    Zal me niets vebazen die zwaait ook maar al te graag met de armen:) #dorpsgek
    Vind ik leuk
    Vos & Berg +197
    zondag 9 april 2017 om 10:59
    Dus als iemand je arm vast wil pakken, wordt je tegenwoordig al aangevallen ...?
    Vind ik leuk
    zondag 9 april 2017 om 11:45
    Ja.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3270
    zondag 9 april 2017 om 11:04
    Ja en Derksen was man of the match bij Ajax.
    Slechte fout vp!!!
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    zondag 9 april 2017 om 11:42
    Nee Bazoer.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    zondag 9 april 2017 om 11:21
    Een gek..... zal best, maar ik geloof er niets van.

    Het beoordelingsvermogen van Hakim laat wel vaker te wensen over....
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    zondag 9 april 2017 om 11:43
    Is dit verhaal van hem of van VP, rare beoordeling Barry
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 april 2017 om 11:44]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    zondag 9 april 2017 om 11:45
    Hoef ik niet te weten. Is niet belangrijk of ter zake doende voor mijn onverholen sarcastische opmerking.
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    zondag 9 april 2017 om 11:47
    WOW dan zit je vol met goede opmerkingen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    zondag 9 april 2017 om 11:49
    Thanks man!
    Vind ik leuk
    zondag 9 april 2017 om 11:48
    Ik miste het sarcsame ook in deze, maar dat zal dan wel aan ons liggen.

    Kan je hem "uitleggen"? ;-)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    zondag 9 april 2017 om 11:49
    Blijf mijn posts bij Ziyech topics volgen en je komt er vanzelf achter! Teruglezen kan ook....
    Vind ik leuk
    zondag 9 april 2017 om 13:51
    Wow echt aangevallen. Dan wordt ik dagelijks wel 20 keer aangevallen.
    Vind ik leuk
    United +36490
    zondag 9 april 2017 om 14:05
    Gelijk aanpakken die gekken. ;)
    Vind ik leuk
    zondag 9 april 2017 om 15:37
    Hahah, inderdaad. Waar gaat het heen in dit land ;).
    Vind ik leuk
    United +36490
    zondag 9 april 2017 om 13:59
    Dat was een mooie goal van Golla!
    Vind ik leuk
    zondag 9 april 2017 om 14:06
    Beetje overdreven met 'aangevallen' is het niet?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    zondag 9 april 2017 om 14:13
    Wat een nieuws
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21482