Veltman krijgt 'tik' bij Oranje: Ik heb er niet met Peter Bosz over gesproken

    Veltman krijgt 'tik' bij Oranje: "Ik heb er niet met Peter Bosz over gesproken"

    woensdag 12 april 2017 om 22:05

    Niet Joël Veltman, maar Kenny Tete stond in de basis tijdens de laatste oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Italië. Dat was 'een tik', geeft de vaste rechtsback van Ajax toe.

    De beslissing van interim-bondscoach Fred Grim is desondanks niet ten koste gegaan van het zelfvertrouwen van Veltman. "Het was even een tik", reageert hij in De Telegraaf. "Maar het is de keuze van de trainer, simpel."

    Na terugkomst bij Ajax was zijn reserverol achter Tete geen thema. "Ik heb er niet met Peter Bosz over gesproken. In de elf-tegen-elf zag ik dat ik tegen Feyenoord zou spelen. Dat gaf zo veel vertrouwen dat ik niks hoefde te overleggen."

    Het is nog onduidelijk of Veltman ook volgend seizoen bij Ajax speelt. Hij kan zijn contract tot medio 2020 verlengen, maar heeft de knoop nog niet doorgehakt. De rechtsback neigt volgens De Telegraaf wel naar bijtekenen.

    Plaats een reactie

    woensdag 12 april 2017 om 22:06
    D'r zijn mensen die het beter zien dan Bosz
    Vind ik leuk
    bits +4948
    woensdag 12 april 2017 om 22:34
    Als zelfs een Blind(e) het beter ziet moet je jezelf toch dingen gaan afvragen.
    Vind ik leuk
    Voetballert +1236
    woensdag 12 april 2017 om 22:08
    Veltman kan het best atijd en overal wissel staan..
    Vind ik leuk
    woensdag 12 april 2017 om 22:15
    Blind had Veltman tegen Bulgarije beter centraal kunnen zetten met Tete op rechts.. ipv De Ligt.

    Maar achteraf is een koe in de komt kijken..
    Vind ik leuk
    luccerd +2965
    woensdag 12 april 2017 om 22:20
    Heb ik laatst geprobeerd maar hij tilde z'n staart op en scheet op m'n voeten..
    Vind ik leuk
    United +38660
    woensdag 12 april 2017 om 22:29
    Wat een domme koe...
    Vind ik leuk
    buddha +7740
    woensdag 12 april 2017 om 22:48
    geluk dat het niet in je bakkes terecht kwam
    Vind ik leuk
    Johan1984 +608
    woensdag 12 april 2017 om 23:06
    En? Zijn je schoenen er van opgeknapt?
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13285
    woensdag 12 april 2017 om 22:30
    Raar idd! Veltman de beste verdediger in de ED!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 april 2017 om 00:28
    Veltman is in principe een degelijke verdediger, maar hij zal zelf toch ook wel inzien dst Tete over veel meer kwaliteiten beschikt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Veltman krijgt 'tik' bij Oranje: "Ik heb er niet met Peter Bosz over gesproken"